quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die maak ik dan wel
Ik ben er ook![]()
Niet voor FOK! though
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ook waar, maar er zijn meer mensen die mee lezen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef taxibabe het volgende:
Gaat Fok! trouwens nog wat met Geuzenpop doen 6 en 7 augustus? Zoja, dan ik me daarvoor ook aanbevolen!
http://www.geuzenpop.nl/
Niet aan bier?! Oh nee.. Durumquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
met jou doe ik niet aan bier!![]()
met jou doe ik aan knuffelen
Jep, met mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je vorig jaar ook gedaan he? toch?
Nee toen heb ik Huntenpop gedaan met Siegfried. Geuzenpop was dezelfde dagen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je vorig jaar ook gedaan he? toch?
Cool!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:59 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Geuzenpop, ook leuk. Heb ik al lijntjes mee lopen, dus zouden we kunnen doen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef taxibabe het volgende:
Huntenpop is trouwens op 13 en 14 augustus: http://www.huntenpop.nl/
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:02 schreef Siegfried het volgende:
Zijn er meer mensen die Geuzenpop 6/7 augustus in Enschede zouden willen fotograferen?
Wellicht kan ik nog wat extra leuks voor de fotografen regelen
Is denk ik wel weer leuk voor Fok! Heb je toch 3 flinke festivals in deze regio te pakken. Wat mij wel opvalt is dat er een aantal artiesten op alle3 de festivals staan.quote:
Huh, ze staan waar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat er.
Mocht je nog andere foto's willen zien, kijk dan ff op m'n site.
Sowieso maar doen, kan ongetwijfeld wel iemand.quote:
Zou ik wel cool vindenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:02 schreef Siegfried het volgende:
Zijn er meer mensen die Geuzenpop 6/7 augustus in Enschede zouden willen fotograferen?
Wellicht kan ik nog wat extra leuks voor de fotografen regelen
zit in de mailboxquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als je wilt mogen die wel naar sport@fok.nl gestuurd worden :-)
Graag zelfs :-)
Wat mij betreft gooi je dat soort dingen ook op de FPquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als je wilt mogen die wel naar sport@fok.nl gestuurd worden :-)
Graag zelfs :-)
zijn de foto's wel aangekomen ? had geen bounce gehad (ookal was het 7mb aan mail)quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wat mij betreft gooi je dat soort dingen ook op de FP
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef angel008 het volgende:
[..]
zijn de foto's wel aangekomen ? had geen bounce gehad (ookal was het 7mb aan mail)
anders kan ik het nog wel eventjes opnieuw mailen.
maakt mij niet uit maar was niet zeker of het aangekomen wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Peterselieman zou er mee bezig zijn. Ik zal het navragen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Ynske het volgende:
hebben er mensen foto's van t noodweer van vanavond in Limburgdamn ben tig bomen voor en achter de auto op de weg tegengekomen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef Siegfried het volgende:
Leuk initiatief Juicy!
Ok, fotografen:
Hebben jullie foto's van het noodweer (of de ravage achteraf)? Dan mogen jullie die aanleveren zoals in de openingspost beschreven staat, en mailen naar fokfotograaf@fok.nl én frontpage@fok.nl
PMen naar Juicyhil is niet handig, omdat er dan maar 1 persoon bij kan.
Aww, shit. Dat was inderdaad nog wel leuk geweest...quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:26 schreef OA het volgende:
Zijn er nog fotografen die de Airbus A380 gaan fotograferen?
Dat ding landt tussen 09.30 en 10.00 op de Polderbaan. Dat is al bijna, ja
Er is een hoop mediagedoe omheen.. zou leuk zijn als we wat eigen foto's hebben.
Ik heb ze nog niet gezien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:54 schreef ries89 het volgende:
WK Rafting foto's van vanmiddag/vanavond zijn onderweg naar foksport!
Ah jij gaat ook naar de Zwarte Cross?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Siegfried het volgende:
Solar is een erg leuk festival en een goede optie. Maar fotografen die we daarheen sturen moeten wel het hele festival kunnen
Hij die zich komende 3 dagen weer in de wereld die Zwarte Cross heet gaat storten groet u.
Hmm dat is balen.. zondagmiddag vlieg ik naar Szigetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Siegfried het volgende:
Solar is een erg leuk festival en een goede optie. Maar fotografen die we daarheen sturen moeten wel het hele festival kunnen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:01 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Hmm dat is balen.. zondagmiddag vlieg ik naar Sziget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |