quote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Alleen gister en 22 augustus.
Van Centraal naar Centraal?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar in de folder op de NS-website staat dat er ook snelbussen vanaf centraal naar centraal rijden, ieder half uur.
En het dan naar Wageningen toe leggen zeker?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef Vork het volgende:
Als ze dat nou eens met alle rails van en naar Nijmegen deden.
Dat zou in sommige gevallen handiger zijn. Maar voor mij hoeft het niet, zo vaak kom ik daar nu ook weer nietquote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef remlof het volgende:
En het dan naar Wageningen toe leggen zeker?
Ik moet wel bijna elke dag naar ODW, dus ik wil die rails terugquote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat zou in sommige gevallen handiger zijn. Maar voor mij hoeft het niet, zo vaak kom ik daar nu ook weer niet
Ik fiets. Dat is veel gemakkelijker.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
Ik moet wel bijna elke dag naar ODW, dus ik wil die rails terug
Same here. Naar Luxor gelopen, bus naar station Zuid gepakt en daar vertrok 10 minuten later de trein naar Nijmegen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik bus, en ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat het best goed gaat
Bevalt mij ook prima.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik bus, en ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat het best goed gaat
Ik ook, dit keer in Edequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bevalt mij ook prima.![]()
En vandaag weer een goodiebag gekregen.
Ook in Ede.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook, dit keer in EdeEn een Esta, best een leuk blad, ook al ben ik er wat te jong voor
Ik heb er nu twee, dus mijn man mag nu ook mee de eersteklas in de eerstvolgende keer dat we weer naar Groningen gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef remlof het volgende:
Ik doe er wel bijna een half uur langer over dan normaal.
En ik wil ook goodiebags, of iig zo'n eersteklas voucher, kan ik mooi gebruiken op een trip naar Groningen
Niet in de bus naar Arnhem-Zuid of in de trein iig. Misschien moet ik morgen eens bij dat kraampje voor Luxor gaan zeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee, dus mijn man mag nu ook mee de eersteklas in de eerstvolgende keer dat we weer naar Groningen gaan.![]()
In Nijmegen werden ze dus niet uitgedeeld?
Ik hoop voor je dat dat dan morgen is.
Oh, niet gezien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Guppyfriend het volgende:
De Esta lag aan de Sonsbeekzijde in Arnhem, er zat deze keer geen tijdschrift in m'n goodiebag. Maar dat geeft niet
Ben blij dat ik niet met de auto naar station Arnhem-Zuid ben gereden dan, zoals ik even heb overwogen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef Bob-B het volgende:
Je merkt wel dat het een stuk drukker is met bussen en de stad is echt een ramp, wat een commotie. Vanochtend stond het al rijen dik bij Arnhem Zuid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |