| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Aankomst 09:22 Arnhem, Velperplein Vertrek 09:22 Arnhem, Velperplein Breng 32 Arnhem, Centraal Station - Nijmegen, Centraal Station Aankomst 10:09 Nijmegen, Nassausingel Vertrek 10:09 Nijmegen, Nassausingel Lopen 6 minuten Aankomst 10:15 NIJMEGEN, Plein 1944 |
Mjah, ik kan ook nog met de auto naar station Arnhem Zuid proberen te gaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef Adelante het volgende:
Ik ga morgen in de file staan samen met iedereen die nu extra de auto neemt
Trek een kort rokje aan en oefen met je duim in de luchtquote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga volgend weekend naar Antwerpen, maar wat is de snelste manier om in Nijmegen te komen? Met de bus naar station zuid en zo naar Nijmegen? Of meteen met de bus naar Nijmegen?
Ik heb nog een aanhangsel dat mee moet.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Trek een kort rokje aan en oefen met je duim in de lucht
Trek hem ook een kort rokje aanquote:Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog een aanhangsel dat mee moet.
Ik moet de komende 4 dagen naar ODW en ga proberen wat het snelste is. Ik post het hier wel als ik het uitgevogeld heb.quote:
Wat zei zegt, het viel me alles mee. Ik heb ook zo'n zakkie met dingen, heb eigenlijk alleen het magazine nog maar bekeken. * Guppyduikt in zakkie om meer te bekijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Naar Ede-Wageningen viel mee.
Ik kon zo in de bus stappen die niet te vol was en gelijk wegreed.
Hij deed er maar een half uurtje over, dat viel me mee.
En ik ben nu een of ander magazine, een zakje snoepjes en een overgangskaartje voor de eerste klas rijker.
Ben je dan niet sneller als je meteen de bus naar Nijmegen pakt?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg eens proberen naar Nijmegen te komen vanaf Velperpoort
Volgens de reisplanner niet, zie Arnhem #47 Met donkere wolken in de zomer...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ben je dan niet sneller als je meteen de bus naar Nijmegen pakt?
Oh ik ga zaterdag.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:14 schreef Dwyn het volgende:
De bussen rijden in ieder geval af en aan (woon aan de Amsterdamseweg).
Morgen ga ik naar Antwerpen, dus ik ben benieuwd. Ik heb in ieder geval ruim gepland zodat we hopelijk de internationale trein in Roosendaal niet missen.
Toevallig!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik ga zaterdag.Waar kun je die treintijden van Roosendaal naar Antwerpen ook alweer zien? Helemaal niet meer aan gedacht.
Naar Station Arnhem Zuid met de bus reizen (vanaf CS: buslijn 10 Schuytgraaf (snelste) of lijn 6 Heteren) en daar op de trein naar Nijmegen.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:16 schreef donroyco het volgende:
Als ik naar Nijmegen CS wil (vanaf Presikhaaf met de bus), hoe kan ik dan het beste reizen?
Maar in de folder op de NS-website staat dat er ook snelbussen vanaf centraal naar centraal rijden, ieder half uur.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Naar Station Arnhem Zuid met de bus reizen (vanaf CS: buslijn 10 Schuytgraaf (snelste) of lijn 6 Heteren) en daar op de trein naar Nijmegen.
Ik zou niet de NS-bussen pakken naar Arnhem Zuid, of je moet geilen op het tasje wat je dan krijgtof het moet goedkoper zijn.
Of lekker fietsen naar Zuud![]()
![]()
Die bussen staan ook gewoon in de dienstregeling op www.ns.nl, check maar een willekeurige treinreis van Presikhaaf naar Nijmegen. Ze zetten er alleen niet bij waar die bus dan vertrekt (maar dat is bij Luxor dus).quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar in de folder op de NS-website staat dat er ook snelbussen vanaf centraal naar centraal rijden, ieder half uur.
Volgens mij is dat alleen op 25 juli en 22 augustus.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar in de folder op de NS-website staat dat er ook snelbussen vanaf centraal naar centraal rijden, ieder half uur.
Alleen gister en 22 augustus.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Alleen gister en 22 augustus.
Van Centraal naar Centraal?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
En het dan naar Wageningen toe leggen zeker?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef Vork het volgende:
Als ze dat nou eens met alle rails van en naar Nijmegen deden.
Dat zou in sommige gevallen handiger zijn. Maar voor mij hoeft het niet, zo vaak kom ik daar nu ook weer nietquote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef remlof het volgende:
En het dan naar Wageningen toe leggen zeker?
Ik moet wel bijna elke dag naar ODW, dus ik wil die rails terugquote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat zou in sommige gevallen handiger zijn. Maar voor mij hoeft het niet, zo vaak kom ik daar nu ook weer niet
Ik fiets. Dat is veel gemakkelijker.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
Ik moet wel bijna elke dag naar ODW, dus ik wil die rails terug
Same here. Naar Luxor gelopen, bus naar station Zuid gepakt en daar vertrok 10 minuten later de trein naar Nijmegen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik bus, en ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat het best goed gaat
Bevalt mij ook prima.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik bus, en ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat het best goed gaat
Ik ook, dit keer in Edequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bevalt mij ook prima.![]()
En vandaag weer een goodiebag gekregen.
Ook in Ede.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook, dit keer in EdeEn een Esta, best een leuk blad, ook al ben ik er wat te jong voor
Ik heb er nu twee, dus mijn man mag nu ook mee de eersteklas in de eerstvolgende keer dat we weer naar Groningen gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:48 schreef remlof het volgende:
Ik doe er wel bijna een half uur langer over dan normaal.
En ik wil ook goodiebags, of iig zo'n eersteklas voucher, kan ik mooi gebruiken op een trip naar Groningen
Niet in de bus naar Arnhem-Zuid of in de trein iig. Misschien moet ik morgen eens bij dat kraampje voor Luxor gaan zeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee, dus mijn man mag nu ook mee de eersteklas in de eerstvolgende keer dat we weer naar Groningen gaan.![]()
In Nijmegen werden ze dus niet uitgedeeld?
Ik hoop voor je dat dat dan morgen is.
Oh, niet gezien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:10 schreef Guppyfriend het volgende:
De Esta lag aan de Sonsbeekzijde in Arnhem, er zat deze keer geen tijdschrift in m'n goodiebag. Maar dat geeft niet
Ben blij dat ik niet met de auto naar station Arnhem-Zuid ben gereden dan, zoals ik even heb overwogen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:42 schreef Bob-B het volgende:
Je merkt wel dat het een stuk drukker is met bussen en de stad is echt een ramp, wat een commotie. Vanochtend stond het al rijen dik bij Arnhem Zuid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |