Hoi vegasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:30 schreef whosvegas het volgende:
Hallo vriendjes, ik meld me maar weer ff
Hoest met je knie? :-Pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:30 schreef whosvegas het volgende:
Hallo vriendjes, ik meld me maar weer ff
Haha ik heb alleen een brief gehad met erop geadresseerd: Aan de bewoners van van Oldenbarneveldtstraat ..quote:
Gaat weer de goed kant op. Net op tijd voor Lowlands, maar mijn backpack idee, moet ik maar ff uitstellenquote:
Haha, ja daar kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:24 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Haha ik heb alleen een brief gehad met erop geadresseerd: Aan de bewoners van van Oldenbarneveldtstraat ..
Zat er reclame in van UPC![]()
Toch bedankt voor het afgeven
Roy, volgens mij is die NS-bus toch sneller op Zuid, die gaat via de grote weg, heb ik gezien, en stopt niet bij de haltes zeg maar. Is en pendeldienst.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:48 schreef donroyco het volgende:
Wordt nog wat zaterdag dan als ik de reis naar het diepe zuiden moet maken
t/m 22 augustusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:32 schreef whosvegas het volgende:
O ja, er is geen treinverkeer mogelijk tussen Arnhem zuid - Arnhem, en Arnhem - Utrecht. Wie weet tot wanneer?
Hoezo staat er dan t/m 1 augustus op de site van de NS?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:33 schreef Sally het volgende:
[..]
t/m 22 augustus
Ik word ermee doodgegooid op mijn weg
Zeker het traject Zetten/Andelst Elst? Als je daarop klikt, staat er wel 22 aug.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:34 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Hoezo staat er dan t/m 1 augustus op de site van de NS?
Ze hebben de site - foutief - aangepast... Er stond tot gister nog t/m 22 augustus, behalve op Arnhem-Tiel maar als je die aanklikte stond er ook t/m 22 augustus. Op www.arnhemcentraal.nu staan alle werkzaamheden genoemd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:37 schreef whosvegas het volgende:
Ik heb het al gezien, wel onduidelijk van de NS, maar als je in de folder gaat kijken, dan staat er idd 22 aug.
En wat dacht je van deze site? 'Werkzaamheden aan het spoor' in het menu?quote:
Hoe kun je nou geen extra reistijd hebben, als er geen treinen rijdenquote:Extra reistijd
•geen tot anderhalf uur
Ik een halfuurtje, nou ok, 20 minuten. Maar het is best goed geregeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou ja, ik moet zeggen dat ik tot nu toe niet eens zo heel veel later als normaal ben. Het gaat eigenlijk best wel goed
Als het lukt (met m'n knie) kom ik ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef remlof het volgende:
Ik ga het nog een keer proberen: what about een ernemmeet volgende week vrijdag of zaterdag op www.sonsbeektheateravenue.nl - op 6 of 7 augustus dus?
Flyer is hier te vinden: http://www.spiegeltent.nl/sonsbeek/nieuw/sta10broch4.pdf
Beide dagen aan het werk, misschien na werktijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef remlof het volgende:
Ik ga het nog een keer proberen: what about een ernemmeet volgende week vrijdag of zaterdag op www.sonsbeektheateravenue.nl - op 6 of 7 augustus dus?
Flyer is hier te vinden: http://www.spiegeltent.nl/sonsbeek/nieuw/sta10broch4.pdf
Lijkt me leuk! Ben alleen 6 augustus in Druten en blijf daar slapen. Zaterdag avond zou kunnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef remlof het volgende:
Ik kom op vrijdag pas om half negen terug uit Grunn, dus ik heb ook een voorkeur voor zaterdag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt me leuk! Ben alleen 6 augustus in Druten en blijf daar slapen. Zaterdag avond zou kunnen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou ja, ik moet zeggen dat ik tot nu toe niet eens zo heel veel later als normaal ben. Het gaat eigenlijk best wel goed
Gaat best ok idd met die NS-bussen naar Ede-Wageningen, al was het afgelopen maandag nog niet bijzonder goed geregeld qua opstapplekken. Anders gezegd: ik wist niet waar ik wezen moest en dat werd me pas na 3x kastje-naar-muur duidelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
Ik een halfuurtje, nou ok, 20 minuten. Maar het is best goed geregeld.
O is dat dan weer? Dat was leuk ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:28 schreef remlof het volgende:
Ja he? Hihihihihiquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O is dat dan weer? Dat was leuk ja!
Dat vind de NS zelf ook, dus ze gaan ervoor zorgen dat het vanaf volgende week een stuk slechter gaat:quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef Garisson72 het volgende:
Gaat best ok idd met die NS-bussen naar Ede-Wageningen,
Omgquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat vind de NS zelf ook, dus ze gaan ervoor zorgen dat het vanaf volgende week een stuk slechter gaat:
Mogelijk-minder-NS-bussen
Ik heb alleen maandag en vandaag van die dienst gebruikgemaakt, en beide keren met zijn drieën in zo'n bus gezeten. Ik geef NS hier dus groot gelijk in, vooral als ze toezeggen wel iedere 10 minuten een bus te laten rijden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat vind de NS zelf ook, dus ze gaan ervoor zorgen dat het vanaf volgende week een stuk slechter gaat:
Ik heb denk ik de pech dat ik met een boel mensen tegelijk uit andere treinen stap (heen uit de Syntus, terug uit de trein uit Schiphol) en dan heb je echt drie bussen nodig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb alleen maandag en vandaag van die dienst gebruikgemaakt, en beide keren met zijn drieën in zo'n bus gezeten. Ik geef NS hier dus groot gelijk in, vooral als ze toezeggen wel iedere 10 minuten een bus te laten rijden.
Ik zie de bussen vanaf en naar Arnhem Zuid binnenkomen, en die zijn ook lang niet allemaal vol. Sommige zelfs ronduit leeg, met 3 personen die uitstappen. Dus ook ik geef ze gelijk. (edit: wel buiten de spits dan)quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maandag en vandaag van die dienst gebruikgemaakt, en beide keren met zijn drieën in zo'n bus gezeten. Ik geef NS hier dus groot gelijk in, vooral als ze toezeggen wel iedere 10 minuten een bus te laten rijden.
Ik heb er persoonlijk ook geen last van, ik reisde altijd al vanaf Zuid naar Nijmegen Heyendaal. Vind het alleen niet zo netjes dat de reisplanner niet aangaf (nu wel?)dat de treinen van .15 en .45 niet meer de stoptreinen zijn, maar nu die van .00 en .30 (op Arnhem Zuid, dus).quote:Bovenal vind ik best whatever NS ook doet aangezien ik vanaf vrijdag 3 weken vakantie heb, dus als ik weer moet werken rijden de treinen (fingers crossed) gewoon weer!
Ik was ongeveer de enige die in de sprinter van 9:06 zatquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de pech dat ik met een boel mensen tegelijk uit andere treinen stap (heen uit de Syntus, terug uit de trein uit Schiphol) en dan heb je echt drie bussen nodig.
Vanochtend heb ik op Velperpoort de sprinter gepakt en paste alles net niet in één bus en zat ik inderdaad als een van de enige twee passagiers in bus nummer twee.
Twee bussen ipv drie kan ik wel mee leven (nu het nog hoogzomer en rustig is), maar dat NS zegt dat minstens één bus per 10 min rijdt doet me het ergste vrezen...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Psst, even iets non-treinigs melden! Ik heb onbepaalde tijd gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Toen was ik al zo'n drie kwartier aan het werk koffiedrinken en internetten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
Ik was ongeveer de enige die in de sprinter van 9:06 zat
Jij was eerder neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |