Lekker dan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:52 schreef tliciouz het volgende:
Lichtgewonde bij schietpartij in binnenstad Arnhem
Dat scheelt zeker drie kwartier gok ikquote:Op zondag 18 juli 2010 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je van Nijmegen naar Amsterdam moet, wordt er door NS toch aangeraden om via Den Bosch en Utrecht te reizen? Dat zou ik doen, als ik je collega was.
Oh ja dat is wel slimmer natuurlijkquote:Op zondag 18 juli 2010 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je van Nijmegen naar Amsterdam moet, wordt er door NS toch aangeraden om via Den Bosch en Utrecht te reizen? Dat zou ik doen, als ik je collega was.
'Binnen jaar gratis internet in Sonsbeek'quote:Op zondag 18 juli 2010 21:33 schreef voodoolady het volgende:
'Men' wil trouwens gratis draadloos internet aanleggen in SonsbeekEr stond alleen niet bij wanneer.
Dat hangt ervan af wat je wil natuurlijk. Het is goed winkelen en/of terrasjes pakken in Arnhem en als je vermaakt wil worden kan je naar Burgers' Zoo of het Openluchtmuseum.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:30 schreef borisz het volgende:
Wat zijn de toeristische tips in Arnhem? Natuurlijk zie ik die dingen in de OP maar hebben jullie andere tips? Ik ken de stad totaal niet.
Meer optie 1 waarschijnlijkquote:Op zondag 18 juli 2010 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat je wil natuurlijk. Het is goed winkelen en/of terrasjes pakken in Arnhem en als je vermaakt wil worden kan je naar Burgers' Zoo of het Openluchtmuseum.
Of je gaat naar het mooiste stadspark van Nederland
Dan moet je hier eens kijken: www.binnenstadarnhem.nlquote:Op zondag 18 juli 2010 22:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Meer optie 1 waarschijnlijk. De stad zelf.
Het is vakantie hè? Die designers liggen nu cocktails te lurken aan de Cote d'Azurquote:Op maandag 19 juli 2010 23:05 schreef voodoolady het volgende:
Ik vind het echt zo suf: heb je zo'n mooi modekwartier waar veel publiciteit voor is gemaakt en helemaal aangegeven dmv borden en alles, zijn al die winkels gewoon zo'n beetje de hele week dicht.
Oftewel wil ik geld uitgeven kan het niet eens
Ach met de prijzen die ze hanteren hoeven ze ook maar een paar items per week te verkopen natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 23:11 schreef Vork het volgende:
Nouja, doorgaans is het ook geen bruisende winkelstraat. Publiciteit prima, maar het lijkt nog altijd verdomd weinig volk aan te trekken.
Wat een drama was dat zondag ja, ik heb en 3.5 uur over gedaan om van Enschede weer thuis te komenquote:Op zondag 18 juli 2010 18:52 schreef neen het volgende:
Lekkere treinverbinding met Zwolle zegnu bijna in Zitphen en al een half uur vertraging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |