Ze mogen dus kennelijk in de zomer in zo n glazen saunahokje zitten...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben daar heel verontwaardigd over. Oudjes moeten toch op z'n minst gewoon kunnen zitten??!!
Op Nijmegen staan tenminste lekker veel bankjesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:25 schreef _Loki het volgende:
Ze hadden al weinig bankjes, die 3 die er nu staan, zijn altijd bezet. En dan moeten we dadelijk ook nog in zo'n stinkhok zitten?No thanks.
En ze hebben eenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Op Nijmegen staan tenminste lekker veel bankjes![]()
Jammer dat het voor mij alleen een overstapstation is
Ja, erg nuttig in hartje zomerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En ze hebben eenwarmwordpaal
.
Ik zag er laatst nog een heel groepje Japanse meisjes omheen staan. Toen de buitentemperatuur 20 graden wasquote:
Ehm, onder de twintig graden is het dan ook gewoon koud.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag er laatst nog een heel groepje Japanse meisjes omheen staan. Toen de buitentemperatuur 20 graden was
staat op www.arnhemcentraal.nu niks? Dat is DE site waar je het allemaal bij kunt houden, de papieren versie is er niet meer. Hangt alleen af en toe een nieuwe grote poster op het station naast de wcquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:47 schreef donroyco het volgende:
Ik ben op zoek naar een filmpje van de veranderingen van station Arnhem (zoals voor de komende vier weken gepland zijn)..
Op het tweede perron, daar waar de sprinter naar Arnhem en Zutphen vertrekt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:03 schreef Sally het volgende:
Waar staat die warmmaakpaal dan op Nijmegen?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:09 schreef _Loki het volgende:
Oh ik kan komende week een avond proefdraaien trouwensHij was blij dat ik een vast baantje wilde en niet alleen voor de zomervakantie, wat de meeste andere sollicitanten wel wilden.
Hopen dat het goed gaat, dan heb ik eindelijk eens een vast bijbaantje.
Ja, die, thanks!quote:
Ah, daar stap ik altijd over. Eens beter rondkijken danquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het tweede perron, daar waar de sprinter naar Arnhem en Zutphen vertrekt.
Ik was daar gister, maar ik heb 'm niet gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, daar stap ik altijd over. Eens beter rondkijken dan
Hij leeft!quote:Op zondag 25 juli 2010 12:10 schreef Bob-B het volgende:
Zo ik ben na een week ODW ook weer in Arnhem terug.
Een week??quote:Op zondag 25 juli 2010 12:10 schreef Bob-B het volgende:
Zo ik ben na een week ODW ook weer in Arnhem terug.
Ik had 10x liever de 50km gelopen als burger dan 40km als militair, wat een bitch is die rugzak!quote:
Ja die dingen zijn zwaar. Ik vind het knap van je! Mocht een keer zo'n rugzak om, viel bijna achterover.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik had 10x liever de 50km gelopen als burger dan 40km als militair, wat een bitch is die rugzak!
Als je zo dichtbij woont dat je de muziek hoort, dan loop je er toch eventjes heen?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:51 schreef leonie-89 het volgende:
Wat is er eigenlijk te doen op de Markt? Ik hoor, gisteravond ook, muziek
Mooie foto! Die mag wel in de OPquote:Op zondag 25 juli 2010 16:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/NS_arnhem
Voor wie op de hoogte gehouden wil worden via Twitter
Brabants import!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef remlof het volgende:
Het enige dat mooi is aan ODW is de import door de aanwezigheid van de universiteit.
Kusjes terug pubertje
Hier ligt internet er gewoon dit weekend al bijna voor de derde keer uitquote:Op zondag 25 juli 2010 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er net een tweede mediabox bij en toen hoorde ik dat je binnenkort kan overstappen
Ow internet van UPC heb ik er jaren geleden al uitgegooidquote:Op zondag 25 juli 2010 18:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hier ligt internet er gewoon dit weekend al bijna voor de derde keer uit
Ik ga morgenvroeg eens proberen naar Nijmegen te komen vanaf Velperpoortquote:Op zondag 25 juli 2010 21:33 schreef _Loki het volgende:
Ik ben net met de NS-bus naar Arnhem gegaan, wát een klotebussen. Veel te klein en te krap en zo.
Ik ga ze morgen ook testen, Arnhem - Utrecht wordt het voor mij. Houd m'n hart vastquote:Op zondag 25 juli 2010 21:33 schreef _Loki het volgende:
Ik ben net met de NS-bus naar Arnhem gegaan, wát een klotebussen. Veel te klein en te krap en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |