Misschien is het ook dat ik ¤ 289,90 per maand betaal om met de trein te reizen. En dan wordt je afgescheept met bussen en een veel langere reisduur. Ik snap heus wel dat het nodig is voor het nieuwe station, maar iets van compensatie is toch op zijn plaats, lijkt mequote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:22 schreef leonie-89 het volgende:
Tsja, ik begrijp niet waarom iedereen hier zich zo druk om maakt. Misschien is het ook omdat ik 2 weken in die periode op vakantie ben. Maar het is gewoon even aanpassen. We doen het toch allemaal voor het nieuwe station!
Yep, precies dát (in mijn geval > 120 ¤).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien is het ook dat ik ¤ 289,90 per maand betaal om met de trein te reizen. En dan wordt je afgescheept met bussen en een veel langere reisduur. Ik snap heus wel dat het nodig is voor het nieuwe station, maar iets van compensatie is toch op zijn plaats, lijkt me
Nee, wat mij betreft ook niet, zeker niet in de zomermaanden, al zie ik ze daar dan nog wel mee aankomen, thee bij 30 gradenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep, precies dát (in mijn geval > 120 ¤).
En dan wat mij betreft geen gratis koffie of thee.
quote:Amsterdamse terrassen weer het duurst
Uitgegeven: 21 juli 2010 09:09
Laatst gewijzigd: 21 juli 2010 09:10
AMSTERDAM - Amsterdam is voor het zevende jaar op rij de duurste stad om een terrasje te pakken.
© NU.nl/Els Bax
Voor een rondje van twee fluitjes, twee rosé en twee fris moet de terrasbezoeker in de hoofdstad gemiddeld 21,15 euro betalen, blijkt uit het jaarlijkse terrasonderzoek van Van Spronsen & Partners.
Hetzelfde rondje kostte vorig jaar in Amsterdam nog 20,55 euro. De top drie is sinds vorig jaar niet veranderd. Op de tweede plaats staat Den Haag, gevolgd door Rotterdam.
Utrecht is de enige stad waar de prijzen daalden. Hetzelfde rondje kost daar 18,53 euro, terwijl dat vorig jaar nog 18,60 euro was.
Arnhem
Utrecht zakt daarmee van de vijfde naar de elfde plaats. In Arnhem stegen de prijzen het sterkst, namelijk met 7,2 procent. De stad steeg daarmee van de achttiende naar de zesde plaats.
Van de 21 grootste steden die onder de loep werden genomen was Nijmegen het goedkoopst. Een rondje kost daar gemiddeld 17,48 euro.
In Maastricht en Amersfoort hoeft het minst te worden neergelegd voor een biertje, namelijk twee euro. Een terrasbezoeker in Amsterdam is met 2,55 euro het meest kwijt.
Ben je nog naar Fucked Up geweest op het Valkhof?quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:26 schreef remlof het volgende:
Whehe dat zal ze leren: Nijmegen #553: ODW is soms best ok
Vanavond wel lol gehad ODW
Maar dan heb je wel iets unieks en handgemaakt en zoquote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach met de prijzen die ze hanteren hoeven ze ook maar een paar items per week te verkopen natuurlijk
omdat ik daar ook 289 euro voor betaal per maand en dan ipv een uur n een directe intercity, ruim 1,5 uur er over doe waarvan het laatste stuk in een waarschijnlijk propvolle bus. En ik ook al jaren last heb van het noodstation met die klote trappen waadoor je krappe aansluitingen wel kan vergeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:22 schreef leonie-89 het volgende:
Tsja, ik begrijp niet waarom iedereen hier zich zo druk om maakt. Misschien is het ook omdat ik 2 weken in die periode op vakantie ben. Maar het is gewoon even aanpassen. We doen het toch allemaal voor het nieuwe station!
ijsjes hebben ze ook weleens gedaan, maar dat is vast te duur nu. Ze hebben alle abo houders tenslotte al een gratis dagkaartje gegeven nav de sneeuwstoringen van decemberquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft ook niet, zeker niet in de zomermaanden, al zie ik ze daar dan nog wel mee aankomen, thee bij 30 gradenMaar ik kan me voorstellen dat er toch wel andere dingen mogelijk zijn
Nee hoor, ik zit pas op pagina 2quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:28 schreef Sally het volgende:
vanaf werk (ODW)
remlof, we zitten al op p3 en de Ernem-Mep is nog niet gefikst in de OP![]()
Yep, was een geweldige bandquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ben je nog naar Fucked Up geweest op het Valkhof?
Wilde ik gister eigenlijk naartoe, maar ik vond het veel te warm.
Ze noemen het zelf Perron 1, op de tekeningen en postersquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef remlof het volgende:
Perron 1 wordt al sinds de oorlog niet meer gebruikt volgens mij. Of bedoel je de perrons 3/4? Daar heb ik vanmorgen nog een trein naar Zwolle gepakt.
Wat een mazzel had je dan!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, was een geweldige band
En we liepen er toevallig tegenaan
Er blijven als ik het goed het begrepen ook nog een paar treinen rijden. Volgens mij richting Zutphen/Zwolle (en Winterswijk?).quote:
Ah, ik moet elke dag naar Utrecht, reis ik gezellig met je meequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Er blijven als ik het goed het begrepen ook nog een paar treinen rijden. Volgens mij richting Zutphen/Zwolle (en Winterswijk?).![]()
Ik werk op het station en ik word nu tijdelijk overgeplaatst naar Utrecht CS gedurende de werkzaamheden. Ben niet zo blij met de reistijd, maar daar doe je toch niets aan.
Ik hoef gelukkig niet elke dag. Ik heb een contract voor 8 uur dus ik zal niet veel meer dan dat worden ingepland. Ik sta voor volgende week volgens mij op vrijdagavond en zaterdagmiddag ingepland. Een beetje om de spits heen gelukkig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ah, ik moet elke dag naar Utrecht, reis ik gezellig met je meeBen ook niet zo happy met de reistijd, maar ja
Ik ben daar heel verontwaardigd over. Oudjes moeten toch op z'n minst gewoon kunnen zitten??!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zou het niet praktischer zijn geweest als, nu er toch nauwelijks treinen rijden, gelijk even twee perrons worden aangepakt?
Ze hadden best 1 en 3 tegelijkertijd kunnen doen want bij 2 is een wissel waardoor treinen achter elkaar kunnen staan (mocht dat nodig zijn).
Wat ik trouwens ook niet snap: als er op de nieuwe perrons geen bankjes meer komen, waarom zijn die dan een maandje geleden allemaal vervangen door nieuwe bankjes?
Misschien komen die wel in de wachtruimte?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:36 schreef Sally het volgende:
Ik ben daar heel verontwaardigd over. Oudjes moeten toch op z'n minst gewoon kunnen zitten??!!
Je kunt nooit genoeg fietsen hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:47 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie je fietsen al weggehaald bij het station? Fietsen ruimen bij station Arnhem
Er komt toch ook geen wachtruimte meer?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien komen die wel in de wachtruimte?
Dan kunnen ze lekker warm zitten.
De mijne staat op Zuidquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
De mijnes is gelukkig in de bewaakte stalling!
Waar?quote:
Ah zo! Succes!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef _Loki het volgende:
Bistro Piaf.
Net even gebeld, ik hoorde maar niks. En toevallig hadden ze morgen al wat sollicitaties dus daar kon ik wel achteraan.
Yep, dat nog wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Er komt toch ook geen wachtruimte meer?
quote:Verder komt er een nieuwe wachtkamer en wordt de kiosk naar het midden van het perron verplaatst.
bron
Ze mogen dus kennelijk in de zomer in zo n glazen saunahokje zitten...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben daar heel verontwaardigd over. Oudjes moeten toch op z'n minst gewoon kunnen zitten??!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |