quote:Op zondag 11 juli 2010 12:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zoals jullie zien gaat mijn supergaafcoolnietnormaalstoere waterachtbaan als een malle, met momenteel +/- 180 wachtende.
En zoals altijd blijkt, de wachtrij is te kort![]()
![]()
Klacht: Te veel weinig mensen willen in mijn awesome attractie
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oke dan
Iedereen die ook mijn awesome supergoede game wilt
http://uploading.com/files/2a5b9f9d/Gek%2Bkasteel2.zip/
En nee, die map van mij was gewoon een missiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:35 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Werken jullie nog met trainers, of een lege map met enorm veel geld?
Moet zeggen dat dat erg meevalt, die spiralen houden de G's en daarmee de nausea redelijk laag. Excitement schiet er wel flink door omhoogquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:36 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
De nausea rating van je achtbanen zal wel fijn zijn
EDIT TEVENS LAPO GEMACHT NIEUW TOPIC KOMT ERAAN
in het vorige topic staat een downloadlink ergensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:45 schreef Flodder450 het volgende:
rollercoaster tycoon
jammer genoeg is mn cd weg
Wachtrij heb ik te kort gemaaktquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:45 schreef deepart het volgende:
Omdat zonder pics deze draad waardeloos is
das een trialquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
in het vorige topic staat een downloadlink ergens
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wat extra's aan het uploaden, trainer en parken/achtbanen en zo. Had ik vroeger eens gevonden
http://www.megaupload.com/?d=CGH66WRM
is de volledige versie + uitbreidingenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
das een trial
niet de volledige versie
Mooi!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:03 schreef Pinterman het volgende:
Ik ben toch RCT 3 gaan spelen. Ik heb 1 en 2 destijds ook helemaal kapot gespeeld, en vond ze geweldig, maar als je de uitbreidingen van 3 hebt en alles een beetje onder de knie hebt kun je toch wel veel meer...
Ben nu bezig met het volgende zwembadcomplex
[ afbeelding ]
Maar godverdommeBenno L. is gesignaleerd! Dat wordt weer een schandaal...
[ afbeelding ]
Idd, en als je zoeen vette glijbaan hebt waarbij mensen in een badje terechtkomen, gaan al die andere klootzakken daar ook gewoon zwemmen. DAT MAG TOCH HEULEMAAL NIET!!!11quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mooi!
Wat ik vooral miste bij die zwembaden was de mogelijkheid om ze een quotum te geven. Op een gegeven moment zitten er dan 500 mensen in een zwembadje van 20 bij 30 meter
Zou beter als er gewoon max op gezet kon worden, zodat je dat soort taferelen niet zag. Was gewoon lelijk
STRAF ZE!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Idd, en als je zoeen vette glijbaan hebt waarbij mensen in een badje terechtkomen, gaan al die andere klootzakken daar ook gewoon zwemmen. DAT MAG TOCH HEULEMAAL NIET!!!11![]()
quote:
quote:
Haha die keek ik net een paar minuten geledenquote:
Alleen snap ik niet wanneer je nou loopings kunt maken, bij mij zijn die opties (als die mogelijk zijn) atlijd grijsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Salamando het volgende:
achtbanen waar je loopings door loopings maakt zijn ook baas
Oooh, ahaaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef Salamando het volgende:
eerst een stukje baan hellend omhoog bouwen, dan de looping invoegen
RCTquote:
Waar heb je die gevonden, en werkt die op die gepostte versie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh, ahaa![]()
Straks maar weer even een nieuw park beginnen met een trainertje aan
Me 2quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Civilian het volgende:
Heb RCT3+uitbreidingen ook maar weer 's geinstalleerd
ik heb hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een beetje te perfectionistisch geworden volgens mij, ik kan er niet meer tegen als mijn park er niet mooi meer uitziet
en dat kun je aan zien komen, dat staat ook al in de beschrijving. Iets in de trend van: de bootjes kunnen uit de baan vliegenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
RCTPlatgespeeld toen ik klein was. Hadden julllie ook altijd dat als je dan een keer zo'n super vette waterglijbaan had gemaakt met allemaal van die bunnyhops erin de bootjes uit de baan vlogen?
Weg creatie waar je een uur aan had gewerkt..
Jij denkt dat ik die beschrijvingen las als klein hummeltje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
en dat kun je aan zien komen, dat staat ook al in de beschrijving. Iets in de trend van: de bootjes kunnen uit de baan vliegen
Ik vraag zelfs geld voor m'n toilettenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
Geven jullie ballonnen ook gratis weg? Zodra je de missie dan hebt gehaald gaat iedereen klappen en vliegen die ballonnen weg
Dit inderdaad, en onwijs veel voor je paraplu's als het regentquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vraag zelfs geld voor m'n toiletten
Veel zout in de patat en dan een zuipkraam ernaastquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
Paraplu's duur maken als het gaat regenen doe ik wel altijd. En zodra er ergens een lange rij staat ook de prijs flink omhoog
moet je eerst een sectie beetje omhoog laten lopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet wanneer je nou loopings kunt maken, bij mij zijn die opties (als die mogelijk zijn) atlijd grijs
Ik heb deze nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden, en werkt die op die gepostte versie?
als je de uitbreiding hebt kan je 'Arid Heights' spelen ofzo, daar heb je geen financial limit dus kan je gewoon doorbouwen. Enige nadeel is natuurlijk dat je niet alle attracties hebt, maar daar moet je maar mee levenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er trouwens ergens een enorme lege kaart te vinden voor RCT1 die je helemaal vol kan stampen met attracties? Ik heb nl. wel zin in een 'skirmish' ipv een missie
http://rctinc.tycoonplanet.com/workb/pages/workt4.shtmlquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er trouwens ergens een enorme lege kaart te vinden voor RCT1 die je helemaal vol kan stampen met attracties? Ik heb nl. wel zin in een 'skirmish' ipv een missie
Dankje!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://rctinc.tycoonplanet.com/workb/pages/workt4.shtml
Let wel op dat je als je alle Loopy Landscapes atracties erbij wilt hebben dat je een pack moet kiezen waar je Loopy Landscapes bij nodig hebt.
Je kan deze ook proberen:
http://gamenetz.com:880/d/o/FUNTOPIA.zip
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
'Ik wil eruit Reuzenrad 1'
'Deze paraplu van Informatiekiosk 3 is best goedkoop'
'Ik heb eeuwenlang in de rij Achtbaan 5 gestaan'
'Zoveel betaal ik niet voor Draaien 1'
Hehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
De uitgang van je achtbaan op een eilandje laten uitkomen zodat ze voor eeuwig vastzitten op een eiland vol kotsquote:
Dan krijg je:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De uitgang van je achtbaan op een eilandje laten uitkomen zodat ze voor eeuwig vastzitten op een eiland vol kots
Bij de uitgang van je park een No entry bordje maken zodat niemand er uit kan en iedereen boos wordquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De uitgang van je achtbaan op een eilandje laten uitkomen zodat ze voor eeuwig vastzitten op een eiland vol kots
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dan krijg je:
'Het is te druk in dit park'
'Dit pas is smerig'
'Het is hier een zwijnenstal'
'Ik kan de uitgang van het park niet vinden'
Aah, krijg nu echt zin om het te spelen
Dat doe ik ook altijd als ik m'n park beu benquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Bij de uitgang van je park een No entry bordje maken zodat niemand er uit kan en iedereen boos word.
En als je dan alle boze mensen in het water gooit en laat verdrinken springt je park rating weer de lucht in.
Je moet ook die wegen afbreken zodat ze maar in een bepaald deel van het park blijven in het begin!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:42 schreef 9611Niels het volgende:
Ik doe nu Gravity Gardens, die is wel klote, een enorm park waarin iedereen in het begin al verdwaald is
Nee alleen de ditjes..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Nu wil ik hem ook in het Nederlands, zou het werken als ik enkel de exe vervang? of moeten de .datjes ook vervangen worden? En moet ik de uitbreidingen ook in het NL hebben dan?
Wat heb ik daar een hekel aanquote:
2 heeft volgens mij meer attracties 'nd shit, dat is alles volgens mij. Gewoon een soort uitbreiding dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef Rectum het volgende:
Wat is nou het verschil tussen 1 en 2 dan?
Oh ik dacht dat 2 al een verneukte versie wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
2 heeft volgens mij meer attracties 'nd shit, dat is alles volgens mij. Gewoon een soort uitbreiding dus.
Heb ik ook gedaan, eerst had ik van die no entry bordjes neergezet maar daar lopen die mecaniciens en klusjesmannen zo doorheen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Je moet ook die wegen afbreken zodat ze maar in een bepaald deel van het park blijven in het begin!
Nee 2 is ook leuk, alleen de scenario's zijn kut. Maar je kunt zelf parken ontwerpen daarin, dus dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat 2 al een verneukte versie was.
Ah oké. Dank.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
2 heeft volgens mij meer attracties 'nd shit, dat is alles volgens mij. Gewoon een soort uitbreiding dus.
Ja daarom ook dus die wegen gewoon afbrekenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, eerst had ik van die no entry bordjes neergezet maar daar lopen die mecaniciens en klusjesmannen zo doorheen!
negatieve reclame is ook reclamequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kreeg een prijs voor de meest teleurstellende pretpark van het land
Je hele park was het toiletquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kreeg een keer de prijs voor park met de beste toiletten van het land terwijl ik geen eens een toilet in het park had staan
Mwoah, het was de eerste maand van jaar 1, dus had ze gewoon nog niet gebouwdquote:
Het volgende deel kan wel in GAMquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef LePoo het volgende:
Yay! RTC1 met Loopy Landscapes geinstalleerd, en een savegame gevonden met miljoenen aan cash en een groot leeg landschap (waar al wel wat water en bergen aan is toegevoegd).
Dat wordt weer oldskool attracties bouwen.![]()
![]()
Misschien een idee om een topic te openen in het spelletjes forum ofzo?
Ik maak wel een nieuwequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Er is allang een RCT-topic in GAM: Rollercoaster Tycoon #2 Waar TS geen tijd heeft voor een OP
Je moet ook 1 of 2 downloadenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:54 schreef n8n het volgende:
Naar aanleidig van dit topic RCT3 maar gedownload, inmiddels weer verwijderd wat een bagger.
Je ziet zo ongeveer overal staan dat RCT3 rotzooi is en jij gaat RCT3 downloaden. Dan ben je lekker bezigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:54 schreef n8n het volgende:
Naar aanleidig van dit topic RCT3 maar gedownload, inmiddels weer verwijderd wat een bagger.
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet ook 1 of 2 downloaden kopen
Eens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:04 schreef Penisbaard het volgende:
3 is best oké hoor, het is alleen even wennen. Uiteindelijk heb je veel meer mogelijkheden.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ik draai nu ook Rollercoaster Tycoon. Alle uitbreidingspakken enzo zit erbijWerkt dit op windows 7?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RCT werkt gewoon op Win7.quote:
Mensen die Windows 7 op 32 Bit draaien..quote:
Dit dus. En de coaster cam rouleert gewoon. Als je een leuke wildwaterbaan hebt gemaakt en dat (goed) hebt aangekleed met wat decoratie is dat toch vaak een genot om vanuit de coastercam de rit te bekijken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:04 schreef Penisbaard het volgende:
3 is best oké hoor, het is alleen even wennen. Uiteindelijk heb je veel meer mogelijkheden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:47 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mensen die Windows 7 op 32 Bit draaien..Zou verboden moeten worden!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:47 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mensen die Windows 7 op 32 Bit draaien..Zou verboden moeten worden!
Helemaal niets, juist slechter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:50 schreef Broder het volgende:
[..]
Wat is er beter aan 64 bit als je minder dan 4 gb geheugen hebt?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:50 schreef Broder het volgende:
[..]
Wat is er beter aan 64 bit als je minder dan 4 gb geheugen hebt?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:52 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Niet huilen... Sommige mensen hebben niet meer nodig dan dat.
Hehe die is ook leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:00 schreef Maraca het volgende:
Goed, geen RCT dus. Geen ramp, kwam ook Theme Hospital tegen
Ja bij mij eerst ook, maar nu krijg ik ineens de welbekende RCT i.cm. Windows 7 problemen zoals dat het spel steeds na een x aantal minuten afsluitquote:
wat is de compatibiliteitsmodus?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:05 schreef Flodder450 het volgende:
zon RCT1 wer gevonden en geinstalleerd op W7
actieve themas uitschakelen in combitaliteitsmodus en voila, hij doet t
Rechtermuisknop op rct.exe -> tablad compatibiliteit...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat is de compatibiliteitsmodus?waar vind ik dat?
"The hospital administrator is cheating"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Hehe die is ook leuk
"patients are not allowed to die in the corridors"
"Doctor needed in slack tongue clinic!"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Hehe die is ook leuk
"patients are not allowed to die in the corridors"
dan gaat hij heel snel toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef ReWout het volgende:
of een van je poppetjes de naam veranderen naar "Michael Schumacher" ofzoen dan hem neer planten voor de rij van de kartbaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik al gepost maar nu valt het meer opquote:How to play:
• Just run play.bat
• OR run Set-English.exe (only the first time), then run English.exe
• OR run Set-Yourlang.exe (only the first time), then run Yourlang.exe![]()
Zoals mensen zeggen, als het niet werkt compability modus proberen en als dat niet lukt dan weet ik het ook niet.
Rollercoaster Tycoon 2
------SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry modjes als het niet mag, maar nu kunnen mensen spelen en het is volgens mij al haast abandonwarequote:How to play:
• Just run play.bat
• OR run RegSetup.exe (only the first time), then run English.exe (or other lang)![]()
Jaa echt weinigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef Jump het volgende:
Ik ben nu zelf een scenario aan het maken, en er is zo'n keuze aan verschillende attracties maar je mag er maar 128 selecteren!
Ik vond het altijd veel irritanter dat je al die meuk met de hand een voor een moest selecterenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef Jump het volgende:
Ik ben nu zelf een scenario aan het maken, en er is zo'n keuze aan verschillende attracties maar je mag er maar 128 selecteren!
15 min werk joh. Het is het wel waardquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vond het altijd veel irritanter dat je al die meuk met de hand een voor een moest selecteren
Ik zou gillend gek worden als ik al die scenarios van RCT zelf zou moeten maken.
Meestal verspreid over een lang pad, want mensen kopen maar 1 ding tegelijk. Als ze hun eten ophebben tegen de tijd dat ze bij een drinkkraampje komen, kopen ze daar ook weer wat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef Jump het volgende:
Oh, bouwen jullie die drank/eet kraampjes altijd samen of liever her en der eentje? Ik had liever dat laatste, anders heb je zo'n plek waar er altijd veel te weinig bankjes staan, en 1 grote vuilhoop is
Ik heb er misschien een gevonden voor je. Ik ga hem downloaden en testen. Je hoort het zoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef kutkabouter het volgende:
heeft er iemand een link naar rct 3 download?
thanks matequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb er misschien een gevonden voor je. Ik ga hem downloaden en testen. Je hoort het zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3 + Soaked + Wild + Patch had iken die werkt gewoon goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
jepquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef Rensjebree het volgende:
zou rct 2/3 onder windows 2003 werken?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3 + Soaked + Wild + Patch had ikJep, dit is de goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wens je een dolfijne dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Futureone op 13-07-2010 23:15:59 ]Hot Tub Time Machine
je ging toch slapen?quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
Rollercoaster Tycoon 2
------Ik krijg die solenbum niet aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Sorry modjes als het niet mag, maar nu kunnen mensen spelen en het is volgens mij al haast abandonware
![]()
ik krijg een dos achtig scherm met iets "click any key to continue" en dan niets meer.
Solenbumquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef kristyle het volgende:
[..]
Ik krijg die solenbum niet aan het werk![]()
ik krijg een dos achtig scherm met iets "click any key to continue" en dan niets meer.
Voor toffe trollercoasters vraag ik altijd 7.50 á 10 euro. Als ze het te duur vinden zet je het langzaam omlaag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef CasB het volgende:
Is er bij RCT1 ook een vuistregel die je kunt aanhouden voor de entreeprijs van je attracties?
Excitementrating=entreeprijs.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef CasB het volgende:
Is er bij RCT1 ook een vuistregel die je kunt aanhouden voor de entreeprijs van je attracties?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
Whehe ik had een cars attractie 'porno met yvonne' genoemd, zeggen ze allemaal 'porno met yvonne was leuk!'
Ik noemde een attractie een keer "Ik heb net zitten schijten en dat"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
Whehe ik had een cars attractie 'porno met yvonne' genoemd, zeggen ze allemaal 'porno met yvonne was leuk!'
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:30 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik vind die screens soms maar een beetje saai... In RCT2 kan je tenminste nog een beetje overdekte stations bouwen zodat de mensen droog staan. Of een overdekt treinstation incl. voetgangerstunnel.
Als ik de mogelijkheid heb zal ik eens kijken of ik morgen wat kan bouwen
"Ik ga niet in Ik heb net zitten schijten en dat, het is niet veilig."quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik noemde een attractie een keer "Ik heb net zitten schijten en dat"
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:57 schreef TimKuik het volgende:
"Ik ga niet in Yvonne zonder condoom, het is niet veilig."
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:57 schreef TimKuik het volgende:
Nee, geen entree inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan vraag je zeker geen entree voor je park?
Leafy Lake uitgespeeld
[ afbeelding ]
"Ik heb even op hookers.nl gekeken, en blijkbaar is deze hoer zijn geld waard."quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
Dan mis je de hele gameplay en dus de charme van RTC.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef Hyundai het volgende:
Als ik die lelijke graphics van RCT2 zie ben ik blij dat ik versie 3 heb
Ja maar ik wil wel een beetje mooi beeld enz.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:19 schreef s0k het volgende:
[..]
Dan mis je de hele gameplay en dus de charme van RTC.
winquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:57 schreef TimKuik het volgende:
Ja dat soort dingen zijn zo vet aan RCT2.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:14 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik wil meer van dit zien:
Overdekte draaimolen:
[ afbeelding ]
Niet mooi, maar wel overdekt:
[ afbeelding ]
2 kleine annotatiesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan vraag je zeker geen entree voor je park?
Leafy Lake uitgespeeld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Is al geluktIk kon het gewoon in PS openen ja
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Ik plemp ook altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:21 schreef Pinterman het volgende:
Ik laat mijn achtbanen elkaar altijd kruisen - door de looping van een andere baan, of onder een pad door en dan weer over het zwembad. Wel een beetje een samenhangend geheel maken van je park heSommige screens hier hebben een vrij hoog "plemp"-gehalte.. Gewoon hier en daar een achtbaan gedropt
ik hou juist van overzicht/structuur/hokjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:21 schreef Pinterman het volgende:
Ik laat mijn achtbanen elkaar altijd kruisen - door de looping van een andere baan, of onder een pad door en dan weer over het zwembad. Wel een beetje een samenhangend geheel maken van je park he
Ok die coastercam is leuk. Maar de sfeer van RCT1/2 is er gewoon niet.quote:
Ik zet dan weer wel overal hekjes omheenquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik hou juist van overzicht/structuur/hokjes
Das wel gaaf een paar achtbanen die door elkaar heen lopen. Maar ik wil altijd wel structuur in de paden. Doe ze ook bijna altijd 2 breed, om de 4 blokjes een lantaarnpaal, om de 4 blokjes een prullenbak en om de 4 blokjes een bankje. Gewoon omdat ik dat mooi vindquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn parken zijn altijd een doolhofEen grote wirwar van op elkaar gepropte achtbanen
Niet als je er een "no entry" bord bij zetquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan gasten dan niet over de speciale looppaden voor het personeel lopen?
Niet als je zo'n blokkade bordje neerzet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan gasten dan niet over de speciale looppaden voor het personeel lopen?
RCT2quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een .sv6? Is dat van RCT1, 2 of 3?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Futureone het volgende:
Hallo medeFok!kers ik heb nadat het me paar keer niet lukte met een leeg park te krijgen maar een goeie versie van RCT2 gedownload en daar geprobeerd een scenario te maken omdat het bij de versie die ik had niet lukte.
Het is eindelijk gelukt en ik heb dus een mooi park proberen te bouwen zodat ik gewoon rustig m'n gang kan gaan.
Die wil ik met jullie delen omdat ik heb gelezen dat nog meer mensen hier dat wouden.
Met een lening van ¤ 250.000
Hierbij dus de link:Kan deze misschien in de OP, misschien wel leuk voor sommige mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hot Tub Time Machine
Ja. Van ´t weekend ga ik ´t spelen. Ipv RDRquote:
Helaas niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef MMUFC het volgende:
Is het trouwens mogelijk om in een venster te spelen? Vind ik namelijk prettiger werken dan full-screen.. kan je eenvoudig even wat anders doen als je moet wachten tot je weer genoeg geld ergens voor hebt..
Doe je toch gewoon alt tab?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef MMUFC het volgende:
Is het trouwens mogelijk om in een venster te spelen? Vind ik namelijk prettiger werken dan full-screen.. kan je eenvoudig even wat anders doen als je moet wachten tot je weer genoeg geld ergens voor hebt..
Weet ik, maar als je het gewoon in een kleiner scherm ernaast kan doen zou makkelijker zijn.. Kan bij OpenTTD bijvoorbeeld wel..quote:
Koop een tweede schermquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef MMUFC het volgende:
Hoe bouw je al die gebouwen eromheen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:14 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik wil meer van dit zien:
Overdekte draaimolen:
[ afbeelding ]
Niet mooi, maar wel overdekt:
[ afbeelding ]
Shift ingedrukt houden. Dan kan je de hoogte aanpassen. Dat werkt ook bij het plaatsen van het eerste stukje van een attractie, shift indrukken en muis omhoog, dan staat die gelijk stuk van de grond.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe bouw je al die gebouwen eromheen?
Ik heb dat nog nooit ergens gevonden tussen de objecten, of ligt dat aan mij?
Edit/ Ik heb ze nu gevonden, maar kan ze niet op elkaar zetten?
Hee, is dat even mooi!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:26 schreef Jump het volgende:
[..]
Shift ingedrukt houden. Dan kan je de hoogte aanpassen. Dat werkt ook bij het plaatsen van het eerste stukje van een attractie, shift indrukken en muis omhoog, dan staat die gelijk stuk van de grond.
Kijk ff in de optiesquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef MMUFC het volgende:
Heb ik gedaan.. maar ik zag alleen de optie om de resolutie in te stellen en geen "windowed-optie" dus of hij zit er echt niet in, of ik heb niet goed gekekenquote:
RCT2 kan niet windowed gespeeld worden helaas. Wat je kan doen (mits je weet hoe en dat je pc het aankan) is het spel draaien in een virtuele PC (aanrader is VirtualBox met Windows XP installatie). Op die manier kan je de virtualPC gewoon windowed draaienquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.. maar ik zag alleen de optie om de resolutie in te stellen en geen "windowed-optie" dus of hij zit er echt niet in, of ik heb niet goed gekeken
Ik heb een pc van ongeveer een half jaar oud.. dus dat zou hij wel moeten kunnen.. zal vanavond eens kijken..quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef CubicX het volgende:
[..]
RCT2 kan niet windowed gespeeld worden helaas. Wat je kan doen (mits je weet hoe en dat je pc het aankan) is het spel draaien in een virtuele PC (aanrader is VirtualBox met Windows XP installatie). Op die manier kan je de virtualPC gewoon windowed draaien![]()
Ik kan helaas alleen SV6 bestanden openen (saved games).quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
En als jullie nog een lege map willen zonder geld
http://uploading.com/files/3fm6265m/Pirate%2Bmountains.SC6/
Ik heb er wel wat bergen en water bijgemaakt, omdat dat wel leuk staat
Gaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef CubicX het volgende:
[..]
RCT2 kan niet windowed gespeeld worden helaas. Wat je kan doen (mits je weet hoe en dat je pc het aankan) is het spel draaien in een virtuele PC (aanrader is VirtualBox met Windows XP installatie). Op die manier kan je de virtualPC gewoon windowed draaien![]()
Goed ideequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef CubicX het volgende:
[..]
Als ik onbeperkt geld heb heb ik de neiging om gewoon maar wat te doen, en dan wordt mijn park super lelijk en inefficiëntquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb gister tot 3 uur in de nacht mijn pretpark afgebouwd. Zandbak mode dus onbeperkt geld
achtbaan zonder vloer, een beetje als band zonder banaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, is dat even mooi!![]()
Hier, een cadeautje
[ afbeelding ]
Alleen door die laatste bocht gaan de G-krachten omhoog, maar anders kwam ik niet uit
3 werkt ook op Windows 7, alleen gaat ie vanzelf afsluiten wanneer je de grotere parken wil spelen lijkt het.. Hopelijk bij 2 nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Green1 het volgende:
Er stond me iets van bij dat iemand zei dat RCT2 niet op windows 7 werkt.. maar dat werkt prima hierzo
Hoe doe jij dat dan? Ik krijg alleen het beginscherm (spel starten / gebruikshandleiding) en daarna doet hij niks. Ook als ik de comptabiliteit verander kan ik niet spelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Green1 het volgende:
Er stond me iets van bij dat iemand zei dat RCT2 niet op windows 7 werkt.. maar dat werkt prima hierzo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef Pinterman het volgende:
Na flink renoveren heb ik mijn zwembad uitgebreid van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Het hele park (op een jungle rots in de zee) ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Oh ja klopt, eigen scenario. Had ik even geen rekening mee gehouden, ik wacht wel tot ik de cd weer terug heb.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ik kan helaas alleen SV6 bestanden openen (saved games).
Als ik een scenario wil laden krijg ik een melding met invalid data ofzo.
Lijkt er op dat er data in die scenarios zit wat ik niet heb met een standaard RTC2 installatie?
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Heb nu een saved game met 1.5 mil, alleen zit er echt te veel landschap meuk in wat ik moet aanpassen...
Je moet de versie van mij downloaden een paar pagina's terug. Die hoef je alleen uit te pakken. Dan laat je het DOS scherm even zijn werk doen. Dan de volgende instructies volgen en je kunt spelen. 5 min werkquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:16 schreef kwiwi het volgende:
nu heb ik 2 gedownload, maar vraagt ie om de cd... die heb ik helemaal niet bij me nuhoe kun je dat toch spelen?
Er zat een programma'tje bij 'regsetup.exe'. Toen ik die uitvoerde, werkte het. Ik heb het hier dus over RCT 2 he, niet 1. 1 weet ik niet, die speel ik niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Ik krijg alleen het beginscherm (spel starten / gebruikshandleiding) en daarna doet hij niks. Ook als ik de comptabiliteit verander kan ik niet spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |