Als ik onbeperkt geld heb heb ik de neiging om gewoon maar wat te doen, en dan wordt mijn park super lelijk en inefficiėntquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb gister tot 3 uur in de nacht mijn pretpark afgebouwd. Zandbak mode dus onbeperkt geld
achtbaan zonder vloer, een beetje als band zonder banaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, is dat even mooi!![]()
Hier, een cadeautje
[ afbeelding ]
Alleen door die laatste bocht gaan de G-krachten omhoog, maar anders kwam ik niet uit
3 werkt ook op Windows 7, alleen gaat ie vanzelf afsluiten wanneer je de grotere parken wil spelen lijkt het.. Hopelijk bij 2 nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Green1 het volgende:
Er stond me iets van bij dat iemand zei dat RCT2 niet op windows 7 werkt.. maar dat werkt prima hierzo
Hoe doe jij dat dan? Ik krijg alleen het beginscherm (spel starten / gebruikshandleiding) en daarna doet hij niks. Ook als ik de comptabiliteit verander kan ik niet spelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Green1 het volgende:
Er stond me iets van bij dat iemand zei dat RCT2 niet op windows 7 werkt.. maar dat werkt prima hierzo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef Pinterman het volgende:
Na flink renoveren heb ik mijn zwembad uitgebreid van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Het hele park (op een jungle rots in de zee) ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Oh ja klopt, eigen scenario. Had ik even geen rekening mee gehouden, ik wacht wel tot ik de cd weer terug heb.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ik kan helaas alleen SV6 bestanden openen (saved games).
Als ik een scenario wil laden krijg ik een melding met invalid data ofzo.
Lijkt er op dat er data in die scenarios zit wat ik niet heb met een standaard RTC2 installatie?
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Heb nu een saved game met 1.5 mil, alleen zit er echt te veel landschap meuk in wat ik moet aanpassen...
Je moet de versie van mij downloaden een paar pagina's terug. Die hoef je alleen uit te pakken. Dan laat je het DOS scherm even zijn werk doen. Dan de volgende instructies volgen en je kunt spelen. 5 min werkquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:16 schreef kwiwi het volgende:
nu heb ik 2 gedownload, maar vraagt ie om de cd... die heb ik helemaal niet bij me nuhoe kun je dat toch spelen?
Er zat een programma'tje bij 'regsetup.exe'. Toen ik die uitvoerde, werkte het. Ik heb het hier dus over RCT 2 he, niet 1. 1 weet ik niet, die speel ik niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Ik krijg alleen het beginscherm (spel starten / gebruikshandleiding) en daarna doet hij niks. Ook als ik de comptabiliteit verander kan ik niet spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |