quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Futureone het volgende:
Hallo medeFok!kers ik heb nadat het me paar keer niet lukte met een leeg park te krijgen maar een goeie versie van RCT2 gedownload en daar geprobeerd een scenario te maken omdat het bij de versie die ik had niet lukte.
Het is eindelijk gelukt en ik heb dus een mooi park proberen te bouwen zodat ik gewoon rustig m'n gang kan gaan.
Die wil ik met jullie delen omdat ik heb gelezen dat nog meer mensen hier dat wouden.
Met een lening van ¤ 250.000
Hierbij dus de link:Kan deze misschien in de OP, misschien wel leuk voor sommige mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hot Tub Time Machine
Ja. Van ´t weekend ga ik ´t spelen. Ipv RDRquote:
Helaas niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef MMUFC het volgende:
Is het trouwens mogelijk om in een venster te spelen? Vind ik namelijk prettiger werken dan full-screen.. kan je eenvoudig even wat anders doen als je moet wachten tot je weer genoeg geld ergens voor hebt..
Doe je toch gewoon alt tab?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef MMUFC het volgende:
Is het trouwens mogelijk om in een venster te spelen? Vind ik namelijk prettiger werken dan full-screen.. kan je eenvoudig even wat anders doen als je moet wachten tot je weer genoeg geld ergens voor hebt..
Weet ik, maar als je het gewoon in een kleiner scherm ernaast kan doen zou makkelijker zijn.. Kan bij OpenTTD bijvoorbeeld wel..quote:
Koop een tweede schermquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef MMUFC het volgende:
Hoe bouw je al die gebouwen eromheen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:14 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik wil meer van dit zien:
Overdekte draaimolen:
[ afbeelding ]
Niet mooi, maar wel overdekt:
[ afbeelding ]
Shift ingedrukt houden. Dan kan je de hoogte aanpassen. Dat werkt ook bij het plaatsen van het eerste stukje van een attractie, shift indrukken en muis omhoog, dan staat die gelijk stuk van de grond.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe bouw je al die gebouwen eromheen?
Ik heb dat nog nooit ergens gevonden tussen de objecten, of ligt dat aan mij?
Edit/ Ik heb ze nu gevonden, maar kan ze niet op elkaar zetten?
Hee, is dat even mooi!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:26 schreef Jump het volgende:
[..]
Shift ingedrukt houden. Dan kan je de hoogte aanpassen. Dat werkt ook bij het plaatsen van het eerste stukje van een attractie, shift indrukken en muis omhoog, dan staat die gelijk stuk van de grond.
Kijk ff in de optiesquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef MMUFC het volgende:
Heb ik gedaan.. maar ik zag alleen de optie om de resolutie in te stellen en geen "windowed-optie" dus of hij zit er echt niet in, of ik heb niet goed gekekenquote:
RCT2 kan niet windowed gespeeld worden helaas. Wat je kan doen (mits je weet hoe en dat je pc het aankan) is het spel draaien in een virtuele PC (aanrader is VirtualBox met Windows XP installatie). Op die manier kan je de virtualPC gewoon windowed draaienquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.. maar ik zag alleen de optie om de resolutie in te stellen en geen "windowed-optie" dus of hij zit er echt niet in, of ik heb niet goed gekeken
Ik heb een pc van ongeveer een half jaar oud.. dus dat zou hij wel moeten kunnen.. zal vanavond eens kijken..quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef CubicX het volgende:
[..]
RCT2 kan niet windowed gespeeld worden helaas. Wat je kan doen (mits je weet hoe en dat je pc het aankan) is het spel draaien in een virtuele PC (aanrader is VirtualBox met Windows XP installatie). Op die manier kan je de virtualPC gewoon windowed draaien![]()
Ik kan helaas alleen SV6 bestanden openen (saved games).quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
En als jullie nog een lege map willen zonder geld
http://uploading.com/files/3fm6265m/Pirate%2Bmountains.SC6/
Ik heb er wel wat bergen en water bijgemaakt, omdat dat wel leuk staat
Gaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef CubicX het volgende:
[..]
RCT2 kan niet windowed gespeeld worden helaas. Wat je kan doen (mits je weet hoe en dat je pc het aankan) is het spel draaien in een virtuele PC (aanrader is VirtualBox met Windows XP installatie). Op die manier kan je de virtualPC gewoon windowed draaien![]()
Goed ideequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef CubicX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |