Meestal verspreid over een lang pad, want mensen kopen maar 1 ding tegelijk. Als ze hun eten ophebben tegen de tijd dat ze bij een drinkkraampje komen, kopen ze daar ook weer wat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef Jump het volgende:
Oh, bouwen jullie die drank/eet kraampjes altijd samen of liever her en der eentje? Ik had liever dat laatste, anders heb je zo'n plek waar er altijd veel te weinig bankjes staan, en 1 grote vuilhoop is
Ik heb er misschien een gevonden voor je. Ik ga hem downloaden en testen. Je hoort het zoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef kutkabouter het volgende:
heeft er iemand een link naar rct 3 download?
thanks matequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb er misschien een gevonden voor je. Ik ga hem downloaden en testen. Je hoort het zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3 + Soaked + Wild + Patch had iken die werkt gewoon goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
jepquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef Rensjebree het volgende:
zou rct 2/3 onder windows 2003 werken?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3 + Soaked + Wild + Patch had ikJep, dit is de goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wens je een dolfijne dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Futureone op 13-07-2010 23:15:59 ]Hot Tub Time Machine
je ging toch slapen?quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
Rollercoaster Tycoon 2
------Ik krijg die solenbum niet aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Sorry modjes als het niet mag, maar nu kunnen mensen spelen en het is volgens mij al haast abandonware
![]()
ik krijg een dos achtig scherm met iets "click any key to continue" en dan niets meer.
Solenbumquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef kristyle het volgende:
[..]
Ik krijg die solenbum niet aan het werk![]()
ik krijg een dos achtig scherm met iets "click any key to continue" en dan niets meer.
Voor toffe trollercoasters vraag ik altijd 7.50 į 10 euro. Als ze het te duur vinden zet je het langzaam omlaag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef CasB het volgende:
Is er bij RCT1 ook een vuistregel die je kunt aanhouden voor de entreeprijs van je attracties?
Excitementrating=entreeprijs.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef CasB het volgende:
Is er bij RCT1 ook een vuistregel die je kunt aanhouden voor de entreeprijs van je attracties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |