Hehe die is ook leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:00 schreef Maraca het volgende:
Goed, geen RCT dus. Geen ramp, kwam ook Theme Hospital tegen
Ja bij mij eerst ook, maar nu krijg ik ineens de welbekende RCT i.cm. Windows 7 problemen zoals dat het spel steeds na een x aantal minuten afsluitquote:
wat is de compatibiliteitsmodus?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:05 schreef Flodder450 het volgende:
zon RCT1 wer gevonden en geinstalleerd op W7
actieve themas uitschakelen in combitaliteitsmodus en voila, hij doet t
Rechtermuisknop op rct.exe -> tablad compatibiliteit...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat is de compatibiliteitsmodus?waar vind ik dat?
"The hospital administrator is cheating"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Hehe die is ook leuk
"patients are not allowed to die in the corridors"
"Doctor needed in slack tongue clinic!"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:01 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Hehe die is ook leuk
"patients are not allowed to die in the corridors"
dan gaat hij heel snel toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef ReWout het volgende:
of een van je poppetjes de naam veranderen naar "Michael Schumacher" ofzoen dan hem neer planten voor de rij van de kartbaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik al gepost maar nu valt het meer opquote:How to play:
• Just run play.bat
• OR run Set-English.exe (only the first time), then run English.exe
• OR run Set-Yourlang.exe (only the first time), then run Yourlang.exe![]()
Zoals mensen zeggen, als het niet werkt compability modus proberen en als dat niet lukt dan weet ik het ook niet.
Rollercoaster Tycoon 2
------SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry modjes als het niet mag, maar nu kunnen mensen spelen en het is volgens mij al haast abandonwarequote:How to play:
• Just run play.bat
• OR run RegSetup.exe (only the first time), then run English.exe (or other lang)![]()
Jaa echt weinigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef Jump het volgende:
Ik ben nu zelf een scenario aan het maken, en er is zo'n keuze aan verschillende attracties maar je mag er maar 128 selecteren!
Ik vond het altijd veel irritanter dat je al die meuk met de hand een voor een moest selecterenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef Jump het volgende:
Ik ben nu zelf een scenario aan het maken, en er is zo'n keuze aan verschillende attracties maar je mag er maar 128 selecteren!
15 min werk joh. Het is het wel waardquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vond het altijd veel irritanter dat je al die meuk met de hand een voor een moest selecteren
Ik zou gillend gek worden als ik al die scenarios van RCT zelf zou moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |