Mooi!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:03 schreef Pinterman het volgende:
Ik ben toch RCT 3 gaan spelen. Ik heb 1 en 2 destijds ook helemaal kapot gespeeld, en vond ze geweldig, maar als je de uitbreidingen van 3 hebt en alles een beetje onder de knie hebt kun je toch wel veel meer...
Ben nu bezig met het volgende zwembadcomplex
[ afbeelding ]
Maar godverdommeBenno L. is gesignaleerd! Dat wordt weer een schandaal...
[ afbeelding ]
Idd, en als je zoeen vette glijbaan hebt waarbij mensen in een badje terechtkomen, gaan al die andere klootzakken daar ook gewoon zwemmen. DAT MAG TOCH HEULEMAAL NIET!!!11quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mooi!
Wat ik vooral miste bij die zwembaden was de mogelijkheid om ze een quotum te geven. Op een gegeven moment zitten er dan 500 mensen in een zwembadje van 20 bij 30 meter
Zou beter als er gewoon max op gezet kon worden, zodat je dat soort taferelen niet zag. Was gewoon lelijk
STRAF ZE!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Idd, en als je zoeen vette glijbaan hebt waarbij mensen in een badje terechtkomen, gaan al die andere klootzakken daar ook gewoon zwemmen. DAT MAG TOCH HEULEMAAL NIET!!!11![]()
quote:
quote:
Haha die keek ik net een paar minuten geledenquote:
Alleen snap ik niet wanneer je nou loopings kunt maken, bij mij zijn die opties (als die mogelijk zijn) atlijd grijsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Salamando het volgende:
achtbanen waar je loopings door loopings maakt zijn ook baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |