Je moet ook die wegen afbreken zodat ze maar in een bepaald deel van het park blijven in het begin!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:42 schreef 9611Niels het volgende:
Ik doe nu Gravity Gardens, die is wel klote, een enorm park waarin iedereen in het begin al verdwaald is
Nee alleen de ditjes..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Nu wil ik hem ook in het Nederlands, zou het werken als ik enkel de exe vervang? of moeten de .datjes ook vervangen worden? En moet ik de uitbreidingen ook in het NL hebben dan?
Wat heb ik daar een hekel aanquote:
2 heeft volgens mij meer attracties 'nd shit, dat is alles volgens mij. Gewoon een soort uitbreiding dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef Rectum het volgende:
Wat is nou het verschil tussen 1 en 2 dan?
Oh ik dacht dat 2 al een verneukte versie wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
2 heeft volgens mij meer attracties 'nd shit, dat is alles volgens mij. Gewoon een soort uitbreiding dus.
Heb ik ook gedaan, eerst had ik van die no entry bordjes neergezet maar daar lopen die mecaniciens en klusjesmannen zo doorheen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Je moet ook die wegen afbreken zodat ze maar in een bepaald deel van het park blijven in het begin!
Nee 2 is ook leuk, alleen de scenario's zijn kut. Maar je kunt zelf parken ontwerpen daarin, dus dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat 2 al een verneukte versie was.
Ah oké. Dank.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
2 heeft volgens mij meer attracties 'nd shit, dat is alles volgens mij. Gewoon een soort uitbreiding dus.
Ja daarom ook dus die wegen gewoon afbrekenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, eerst had ik van die no entry bordjes neergezet maar daar lopen die mecaniciens en klusjesmannen zo doorheen!
negatieve reclame is ook reclamequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kreeg een prijs voor de meest teleurstellende pretpark van het land
Je hele park was het toiletquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kreeg een keer de prijs voor park met de beste toiletten van het land terwijl ik geen eens een toilet in het park had staan
Mwoah, het was de eerste maand van jaar 1, dus had ze gewoon nog niet gebouwdquote:
Het volgende deel kan wel in GAMquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef LePoo het volgende:
Yay! RTC1 met Loopy Landscapes geinstalleerd, en een savegame gevonden met miljoenen aan cash en een groot leeg landschap (waar al wel wat water en bergen aan is toegevoegd).
Dat wordt weer oldskool attracties bouwen.![]()
![]()
Misschien een idee om een topic te openen in het spelletjes forum ofzo?
Ik maak wel een nieuwequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Er is allang een RCT-topic in GAM: Rollercoaster Tycoon #2 Waar TS geen tijd heeft voor een OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |