abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:51:00 #1
189777 zagevent
what's in a name
pi_71036629
Ik deed het topic vol, dus hierbij een nieuw. Zit op werk en heb geen tijd voor een deftige OP, zal er zsm eentje maken.

[PC] Het grote Rollercoaster Tycoon topic
pi_71036799
Ik heb het ondergrondse onder de knie, veel achtbanen beginnen ondergronds. Ook is er een soort 'eiland' waar je naartoe gaat d.m.v. een ondergronds pad. Ik zal binnenkort wel wat screens posten.

TycoonVolgtPretpark
Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
pi_71037809
Octagon Park is te moeilijk...
10 achtbanen van 7.00 met een lengte van 4000 feet
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:31:22 #4
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_71038023
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:55 schreef Master_Online het volgende:
Ik heb het ondergrondse onder de knie, veel achtbanen beginnen ondergronds. Ook is er een soort 'eiland' waar je naartoe gaat d.m.v. een ondergronds pad. Ik zal binnenkort wel wat screens posten.

TycoonVolgtPretpark
Loopings onder de grond zijn pas leuk


tvp
pi_71046482
OP is bagger, dus dit is alle informatie op een rijtje:

Sites:
www.rctholland.nl, www.rct-guide.nl en www.nedesigns.com.

Trainers:
8Cars
Son of Beast (SoB)
TRG trainer
Let op: laad pas de trainer als het spel is gestart

Cheats:
Verander de namen van de personen in de volgende namen:

Chris Sawyer
De gast gaat foto's nemen van je park.
Katie Brayshaw
De gast zwaait naar iedereen die ze tegenkomt in je park.
John Wardley
De gast denkt 'WOW' als hij een gave attractie ziet.
John Wardley / Michael Schumacher
Deze coureur rijdt twee keer zo snel bij de Go-Karts.
Melanie Warn
De gast maakt de bezoekers van je park weer blij.
Simon Foster
De gast maakt schilderijen van het landschap in je park.
John Mace
De gast gaat gratis in elke attractie.
Tony Day
De gast heeft altijd honger en koopt heel veel hamburgers.

Het spel maakt onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters, dus de eerste gast kan je Chris Sawyer noemen, de tweede CHris Sawyer, de derde ChRis Sawyer enz.

Versies:
1
Voordelen
Zeer goedkoop te vinden
Goed voor oudere computers
Windowed
Nadelen
Werkt niet op XP en Vista (?)*

2
Voordelen
Zeer goedkoop te vinden
De beste versie ooit gemaakt
Goed voor oudere computers
Ondergronds bouwen
Nadelen
De view. Sommige hoeken kan je niet zien, zelfs niet in alle vier de standen.
Niet windowed

3
Voordelen
3D
Eigen muziek kan worden toegevoegd
Nadelen
3D
Niet windowed

Veel plezier!

Vul me aan als het onvolledig is
Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
pi_71171419
Bezoekers uitputten: je maakt 2 kleine eilandjes, één bij de ingang, de andere aan de andere kant van 't park. Zet een monorail tussen de eilandjes, het station bij de ingang mag alleen een ingang hebben, bij de andere kant alleen een uitgang. Zet op het eilandje waar je niet vanaf kan een kraampje met eten, drinken, toiletten en een paar attracties en laat de mensen daar blijven. Uiteindelijk hebben ze geen geld meer en zet je er een agent neer, die ze het park uitgooit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
pi_71182272
Je zou ook een bord kunnen neerzetten zodat ze niet terug lopen

Of kan dat niet in RCT 1?
pi_71186607
Ik lijd gewoon zwaar verlies in dat lvl Mythologische Waanzin
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:58:19 #10
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_71187698
Ik hb alleen Tycoon 2.
Kan je daar ook vrij een park maken?
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_71190235
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:58 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik hb alleen Tycoon 2.
Kan je daar ook vrij een park maken?
Jep. Ga bij het menu naar de gereedschapskist en klik dan op 'scenario ontwerpen'. Dat duurt wel een tijdje, maar dan heb je ook wat!
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef Maisnon het volgende:
Je zou ook een bord kunnen neerzetten zodat ze niet terug lopen

Of kan dat niet in RCT 1?
In RCT2 zeker, dan gebruik je zo'n sign of teken en zet je die voor de ingang. Wel met de goede kant naar voren, en dan op dat ene knopje drukken van verboden toegang.
Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
pi_71373239
even een tvp.
Ik vond in 3 trouwens het leukste het zwembad gedeelte en daar kon je dan ook heel goed mee binnen lopen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:07:06 #13
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_71761885
Deze kick wordt heel slecht

Hoeveel vragen jullie eigenlijk voor het toilet? Ik stel 10 cent in, maar dan maakt het toilet nog steeds verlies en aangezien ik economie studeer kan ik daar niet tegen Maar ik wil het natuurlijk ook niet al te duur maken, het is en blijft slechts een toilet.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:15:58 #14
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_71762108
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze kick wordt heel slecht

Hoeveel vragen jullie eigenlijk voor het toilet? Ik stel 10 cent in, maar dan maakt het toilet nog steeds verlies en aangezien ik economie studeer kan ik daar niet tegen Maar ik wil het natuurlijk ook niet al te duur maken, het is en blijft slechts een toilet.
Ik zie toiletten als een investering in het grotere geheel. Zonder toiletten worden bezoekers boos, met alle negatieve (financiële) gevolgen van dien. Duurdere winstgevende toiletten worden bezoekers ook niet bepaald blij van. Toiletten mogen van mij dus verlies maken, netto levert het uiteindelijk veel meer op.

Ook ik doe altijd 10 cent, heb nog iets van inkomsten uit de toiletten.
pi_71762295
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef Tokamak het volgende:

[..]

Ik zie toiletten als een investering in het grotere geheel. Zonder toiletten worden bezoekers boos, met alle negatieve (financiële) gevolgen van dien. Duurdere winstgevende toiletten worden bezoekers ook niet bepaald blij van. Toiletten mogen van mij dus verlies maken, netto levert het uiteindelijk veel meer op.

Ook ik doe altijd 10 cent, heb nog iets van inkomsten uit de toiletten.
20 cent en dan maak ik er winst op
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_71764009
Sadisten zijn jullie. Ik doe toiletten gratis

Als jij in een pretpark bent vind je het toch ook ronduit kut om te betalen voor wc's
pi_71764032
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:27 schreef Siniti het volgende:
Sadisten zijn jullie. Ik doe toiletten gratis

Als jij in een pretpark bent vind je het toch ook ronduit kut om te betalen voor wc's
ja en toch vragen ze overal geld, dus dan kan dat in rct ook
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:52:16 #18
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71764585
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ja en toch vragen ze overal geld, dus dan kan dat in rct ook
Heul niet waar, toiletten zijn vaak zat gratis in pretpark.

Ik kon het vroeger ook nooit maken voor mezelf om geld voor de toilettenn te vragen in RCT, altijd gratis.
Wil eigenlijk wel weer eens spelen. Want RCT3 kon me niet boeien. Draaien 1 & 2 echt niet onder (XP/)vista?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_71764669
Toiletten 10 cent bij mij dan runnen mijn toiletten 'break-even'

In Goteborg is een pretpark midden in de stad, waar ze wel geld per attractie vragen, het bestaat dus toch! Nouja, wel handig opzich als je in maar een paar attracties wil en dan niet meteen de volle Efteling-mik wil betalen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:02:10 #20
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_71764855
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:52 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Heul niet waar, toiletten zijn vaak zat gratis in pretpark.

Ik kon het vroeger ook nooit maken voor mezelf om geld voor de toilettenn te vragen in RCT, altijd gratis.
Wil eigenlijk wel weer eens spelen. Want RCT3 kon me niet boeien. Draaien 1 & 2 echt niet onder (XP/)vista?
Onder Vista kreeg ik alleen het origineel werkend, maar dan kon ik niet opslaan en toen ik LL erover heen zette had ik alleen geluid en een zwart scherm. Op XP werkt ie feilloos.

We spreken trouwens over RCT1 met alle uitbreidingen erop.
pi_71764883
Bestaat er Rollercoaster Tycoon 2 voor MAC?
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:24:07 #22
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_71767071
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:52 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Heul niet waar, toiletten zijn vaak zat gratis in pretpark.

Ik kon het vroeger ook nooit maken voor mezelf om geld voor de toilettenn te vragen in RCT, altijd gratis.
Wil eigenlijk wel weer eens spelen. Want RCT3 kon me niet boeien. Draaien 1 & 2 echt niet onder (XP/)vista?
RCTmodified (voor rct2) wel, de site is op dit moment gehacked, maar zal snel weer online zijn denk ik.

http://www.rctavenged.com/rctmodified-nl.php
pi_71767137
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:52 schreef drijfhout het volgende:
Heul niet waar, toiletten zijn vaak zat gratis in pretpark.

Ik kon het vroeger ook nooit maken voor mezelf om geld voor de toilettenn te vragen in RCT, altijd gratis.
Wil eigenlijk wel weer eens spelen. Want RCT3 kon me niet boeien. Draaien 1 & 2 echt niet onder (XP/)vista?
1 draait hier prima onder XP (met patch, moet je maar even googlen naar Rollercoaster Tycoon XP patch).
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:29:39 #24
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_71767191
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

1 draait hier prima onder XP (met patch, moet je maar even googlen naar Rollercoaster Tycoon XP patch).
Hier zelfs zonder patch
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:00:24 #25
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71767958
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:55 schreef Maisnon het volgende:
Toiletten 10 cent bij mij dan runnen mijn toiletten 'break-even'

In Goteborg is een pretpark midden in de stad, waar ze wel geld per attractie vragen, het bestaat dus toch! Nouja, wel handig opzich als je in maar een paar attracties wil en dan niet meteen de volle Efteling-mik wil betalen.
Bedoel je niet Tivoli in Kopenhagen? Daar betaal je iig ook voor de attracties ja.
Leuk park, ik was er toevallig met Halloween, echt leuk zo middenin de stad.
Hoewel ik nog nachtmerries heb van het waardeloze pizzarestaurant, ieuw.

Van toen ik klein was, jaartje of dertig geleden, kan ik me herinneren dat je in Bobbejaanland ook per attractie moest betalen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')