abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 augustus 2019 @ 08:47:39 #76
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_188325852
quote:
We worden oud.....
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_188326631
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 22:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
en weer een schop omhoog. Iemand ervaring met RCT Classic op PC?
Lijkt mij zelf wel geinig RCT1 en 2 gecombineerd in 1 game. Kun je bv ook al in RCT1 station stukje boven de grond bouwen ipv stuk land ophogen, bouwen, en dan weer verlagen.
Weet niet wat dat is. Met een simpele download kan je al jaren RCT1 scenario's in RCT2 spelen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188326673
Beter speel je OpenRCT dat is de meest uitgebreide versie.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188327080
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 22:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
en weer een schop omhoog. Iemand ervaring met RCT Classic op PC?
Lijkt mij zelf wel geinig RCT1 en 2 gecombineerd in 1 game. Kun je bv ook al in RCT1 station stukje boven de grond bouwen ipv stuk land ophogen, bouwen, en dan weer verlagen.
volgens mij is die niet geweldig ontvangen, maar ik heb hem niet gespeeld (van et weekend even getwijfwls om hem mee te pikken om te kijken of het wat is, maar vond 9,99 teveel :P als we ook openrct hebben)
  zondag 5 april 2020 @ 00:14:15 #80
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_192455906
Laatste week weer eens begonnen met RCT1 (inclusief uitbreidingen) heb in november nieuwe pc gekocht en van deel 1 alle parken gehaald en net voor einddatum opgeslagen. Alleen White water Park en karts en coasters moet ik opnieuw spelen.
Net efkes anges
pi_192458257
ik ben sinds gisteren ook weer beginnen spelen, wel met OpenRCT, de gewone RCT2 wou niet openen op mijn laptop.
  vrijdag 10 april 2020 @ 14:51:17 #82
47102 Elvi
miemkwien
pi_192552858
Ik speel nu Parkitect. Dat lijkt echt zoveel op Rollercoaster Tycoon O+ Zo hadden ze verder moeten gaan met de serie.
pi_192552945
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:51 schreef Elvi het volgende:
Ik speel nu Parkitect. Dat lijkt echt zoveel op Rollercoaster Tycoon O+ Zo hadden ze verder moeten gaan met de serie.
Ja die heb ik laatst ook gekocht in de sale.
Geniale game. sommige maken ook hele zieke shit

"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_208488463
Hoiii! Wauw nostalgie! 😍
Heb RCT nu op m’n ipad en ookal is dat dan net ff anders, het spel is nog net zo geweldig als vroegâh!
Heb me aangemeld met de hoop dit topic weer tot leven te brengen.

Iemand die nog speelt?
pi_208490843
Kan wel janken als ik dit zo weer terug zie, wat had ik in dit soort games (SimCity IV, The Sims, RCT, etc.) toch een hoop uren zitten vroeger. Wat huiswerk? Sim 'till you drop :D

Tegenwoordig lukt het me niet meer of zo. Paar pogingen gedaan, maar ik kom er nooit meer echt in zoals vroegâh.
pi_208491074
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 10:00 schreef DjVero het volgende:
Kan wel janken als ik dit zo weer terug zie, wat had ik in dit soort games (SimCity IV, The Sims, RCT, etc.) toch een hoop uren zitten vroeger. Wat huiswerk? Sim 'till you drop :D

Tegenwoordig lukt het me niet meer of zo. Paar pogingen gedaan, maar ik kom er nooit meer echt in zoals vroegâh.
Waarschijnlijk omdat het vroeger ook een afleiding was van het gene wat je moest doen :P Nu heeft het wat meer consequenties als je de dingen niet doet, en RCT gaat zitten doen ;)
Vici, Vidi, Veni!
pi_208491189
quote:
_O_

En dan ook nog Transport Tycoon _O_
2 games waar ik heeeel veel tijd aan verspild heb :D
pi_208491191
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 10:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat het vroeger ook een afleiding was van het gene wat je moest doen :P Nu heeft het wat meer consequenties als je de dingen niet doet, en RCT gaat zitten doen ;)
Zou kunnen. Toch ben ik het nu na een halfuur al zat, daar waar ik vroeger tot diep in de nacht zat te simmen :9
pi_208501347
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 10:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat het vroeger ook een afleiding was van het gene wat je moest doen :P Nu heeft het wat meer consequenties als je de dingen niet doet, en RCT gaat zitten doen ;)
totaal niet hier maar herken het wel..

alsof de aandachtspanne gedecimeerd is
  woensdag 22 maart 2023 @ 23:02:46 #91
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_208501373
Dan ben ik denk ik een uitzondering, maar ik kan me nog steeds wel verliezen in zo'n avondje gamen hoor :D
Alleen die avondjes komen nu misschien eens per maand voor en niet meer meerdere keren per week.

OpenRCT2 heeft overigens wel geholpen in mijn hernieuwde interesse in het origineel, speelt heerlijk _O_
pi_208501591
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan ben ik denk ik een uitzondering, maar ik kan me nog steeds wel verliezen in zo'n avondje gamen hoor :D
Alleen die avondjes komen nu misschien eens per maand voor en niet meer meerdere keren per week.

OpenRCT2 heeft overigens wel geholpen in mijn hernieuwde interesse in het origineel, speelt heerlijk _O_
oh ik heb zeker nog wel momenten dat ik echt lang achter een spelletje kan zitten maar het gebeurd zelden (en meer tov RCT: daar lukt het mij dus niet echt meer)
pi_208563056
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan ben ik denk ik een uitzondering, maar ik kan me nog steeds wel verliezen in zo'n avondje gamen hoor :D
Alleen die avondjes komen nu misschien eens per maand voor en niet meer meerdere keren per week.

Owh ook herkenbaar hoor haha.

RCT momenteel dan niet, maar tot kort Cities:Skylines en nu net begonnen aan Planet Zoo.
Oftewel ook tycoon games.

Je gaat er zo in op dat de middag of avond zo om is.

Heerlijk om je in te verliezen!
Helaas idd tegenwoordig veel drukte door werk en privé, maar juist dat maakt ook dat even lekker kunnen verliezen in een game zo lekker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')