Speel het in comptabiliteitsmodus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb dus, piraat dat ik ben, RCT2 gedownload en geïnstalleerd.
Weten jullie het nog?![]()
[ afbeelding ]
Maar hij loopt vast als ik aan het spelen ben![]()
Hij loopt zo vast dat ik m'n hele computer uit moet zetten en ik kan geen andere goede torrent vinden![]()
Ik wil gewoon even in mijn vakantie wanneer ik toch niks te doen heb lekker een nostalgisch spelletje spelen, maar hij doet het maar voor de helft![]()
![]()
Klacht: RCT loopt vast
Obvious Troll is Obvious.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef Hyundai het volgende:
Doe dan RCT3
hier de nieuwste:
http://lucasarts.com/games/thrillville/
rechterklik snelkoppeling > eigenschappen > Compabiliteitsmodus > 98 of whateverquote:
op de .exe file rechtsklikken en eigenschappen, daar staat het dan ergens tussenquote:
RCT3quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef Hyundai het volgende:
Doe dan RCT3
hier de nieuwste:
http://lucasarts.com/games/thrillville/
Ah, bedankt!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:01 schreef leeell het volgende:
[..]
rechterklik snelkoppeling > eigenschappen > Compabiliteitsmodus > 98 of whatever
Kartbanen waar een rondje 5 seconden duurt, ze twee rondjes laten rijden en daar 5 eu voor vragenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een bazenspel is dat zeg!
Vooral die lanceer achtbaan, en dan de baan te kort maken waardoor ze de baan af schieten en doodgaan
En de paraplu's gigantisch in prijs verhogen wanneer het ging regenen
Hmz, het werkte dus nog nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah, bedankt!![]()
Ik ga het even proberen![]()
krijg je nog blauw scherm ofzo? of hoe loopt het vast?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmz, het werkte dus nog niet![]()
Toch weer even naar torrentz zoeken
Gewoon, mijn muis blijft hangen en de muziek gaat verderquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
krijg je nog blauw scherm ofzo? of hoe loopt het vast?
Dat heb ik ook op mijn geweten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:Vooral die lanceer achtbaan, en dan de baan te kort maken waardoor ze de baan af schieten en doodgaan
Ik las net dat als je een bord bij de ingang zet met "No Entry" erop dat er geen mensen meer uit je park gaanquote:
Heb je newsgroepen ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmz, het werkte dus nog niet![]()
Toch weer even naar torrentz zoeken
Oh sorryquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel, dat is Funtopia, uit de uitbreidingsset Added Attractions van RCT1.
Dan dropt je rating als een motherfucker omdat iedereen verdwaald en heb je hem alsnog niet uitgespeeld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik las net dat als je een bord bij de ingang zet met "No Entry" erop dat er geen mensen meer uit je park gaan
Ik probeerde de karretjes altijd tussen een mensenmassa te krijgen voor extra killsquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook op mijn geweten.
Boosters op maximaal, eventueel zelfs nog een stukje er bij bouwen, en eens kijken hoe ver 'ie kon komen
Dat wel jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Maar het principe is hetzelfde toch?
Nee, daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je newsgroepen ?
Ik heb hem gedownload (376 mb), kan hem als je wil op msn naar je sturen ?
Dan pak ik het in voor je.
Dat is volledig terechtquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef Renesite het volgende:
RCT 2
Enige waarom ik van binnen huil omdat ik een mac heb
Die zitten gewoon in het spel gebakken, kan je zo neerzettenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen die Sixflags Holland nagemaakt hebben
http://rctholland.nl/rct2/screenshots.php
Boot camp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef Renesite het volgende:
RCT 2
Je kon toch ook inderdaad met een hele lege map beginnnen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:34 schreef Dinthe het volgende:
Ik begin altijd met de intentie een 2000x2000 map vol te bouwen met een netwerk, maar na uren spelen heb ik voor mijn gevoel een gigantisch netwerk, maar ben ik nog maar een stipje op de map =(
(Maar dit hoor eigenlijk in het TTD topic thuis denk ik..)
Ja en dan had je al zoveel toffe madness gebouwd dat er geen attracties meer over waren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:34 schreef Dinthe het volgende:
Ik begin altijd met de intentie een 2000x2000 map vol te bouwen met een netwerk, maar na uren spelen heb ik voor mijn gevoel een gigantisch netwerk, maar ben ik nog maar een stipje op de map =(
(Maar dit hoor eigenlijk in het TTD topic thuis denk ik..)
Ceasarquote:
Bazen spelquote:
Windows partitie op je mac doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef Renesite het volgende:
RCT 2
bazenspelquote:
RCT2 was ook nog prima hoor. Al vond ik de campaign mode van RCT1 (ben nu in Evergreen Gardens bezigquote:
Ben jij nooit verder gekomen dan die 4?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:28 schreef wazoomie het volgende:
RCT > RCT2
Forest Frontiers![]()
Dynamite Dunes![]()
Leafy Lake![]()
Diamond Heights![]()
[ afbeelding ]
Vroeger niet. Mijn vader herinstalleerde zijn computer om de paar weken. Met geluk kon ik dan nog een aantal savegames op floppys zetten. Nu heb ik het al wel 10x allemaal uitgespeeld en het blijft geweldig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben jij nooit verder gekomen dan die 4?
Dinky Park was heel erg klein. Misschien was het dat level?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:35 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb hem nooit helemaal uit kunnen spelen trouwensEr was er één die nooit lukte. Weet zo niet meer hoe die heette, maar ik weet nog dat hij vrij hoog in de bergen leek te liggen met verschrikkelijk weinig ruimte en totaal geen structuur.
Strongholdquote:
STUNTS!!!quote:
Theme Park, dat spel was eigenlijk zo slecht dat het weer goed wasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:50 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Deze verdient ook respect:
[ afbeelding ]
RCT 2 was veel beter dan 1 (op het unlocken van levels na dan). Vooral het bouwen van de landscape was leuk. Overdekte winkelcentrums, stations en achtbanen bouwen
Die cheat is er niet, maar hier staan alle saves uit het spel vlak voor uitspelen. Dus die even downloaden, in je save games folder zetten, openen en 2 seconden later heb je het desbetreffende park uitgespeeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Dinky park heette pokey's park of zo bij mij? Of porky park. Iig iets anders.
Is er een cheat om alle parken te unlocken? Ik heb geen zin om weer bij Forest Frontiers te beginnen
Zoute friet en duur drinkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:50 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Deze verdient ook respect:
[ afbeelding ]
RCT 2 was veel beter dan 1 (op het unlocken van levels na dan). Vooral het bouwen van de landscape was leuk. Overdekte winkelcentrums, stations en achtbanen bouwen
Theme Hospitalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zoute friet en duur drinken![]()
[ afbeelding ]
1. Het is patatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Theme Hospital gaar noemenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
1. Het is patat
2. Wat is dit voor een gaar spel?
Kijk maar uit..quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je newsgroepen ?
Ik heb hem gedownload (376 mb), kan hem als je wil op msn naar je sturen ?
Dan pak ik het in voor je.
geweldig, dankquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die cheat is er niet, maar hier staan alle saves uit het spel vlak voor uitspelen. Dus die even downloaden, in je save games folder zetten, openen en 2 seconden later heb je het desbetreffende park uitgespeeld.
De adviseurquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Theme Park, dat spel was eigenlijk zo slecht dat het weer goed was
Deze zouden ze opnieuw moeten maken met de grafics van nuquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef l3laster het volgende:
RCTlaatst ook deel 1 weer uitgespeeld.
1e minuut: tering wat ziet dit er lelijk uit vond ik dit vroeger leuk?
8 uur later: godver is het al weer 04:00?
bazen spel
Herkenbaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef l3laster het volgende:
RCTlaatst ook deel 1 weer uitgespeeld.
1e minuut: tering wat ziet dit er lelijk uit vond ik dit vroeger leuk?
8 uur later: godver is het al weer 04:00?
bazen spel
Die ben ik kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:20 schreef wazoomie het volgende:
Transport Tycoon blijft ook een geweldig spel. Mega-treinbanen bouwen en zelf alle seinen goed plaatsen, dat is soms nog een hele klus.
[ afbeelding ]
Dit is trouwens van de makers van RCT1 en RCT2. Dat kun je ook wel zien eigenlijk.
Je titel onder je ava is dus een mooie spreuk voor jezelf, nerd dat je bentquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik begon een keer om een uur of 9 's avonds te spelen. Op een gegeven moment hoorde ik ineens dat de tafel gedekt werd. Ik was in de veronderstelling dat het hoogstens 01:00 was. Ik dacht nog: wie gaat er nou 's nachts tafel dekken?
Bleek het het 8 uur 's ochtends te zijn en dat m'n ouders gingen ontbijten
Het was tenminste niet met WoWquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:26 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je titel onder je ava is dus een mooie spreuk voor jezelf, nerd dat je bent
Je krijgt er inderdaad een prima ruimtelijk inzicht van als je de zoveelste achtbaan in een veel te klein park probeert te proppen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van RCT steek je tenminste nog wat op!!
Zeus: Master of Olympus!quote:
Gewoon op torrentz.com zoeken daar heb ik hem ook vandaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:49 schreef Albertson het volgende:
[..]
Zeus: Master of Olympus!
Laatst nog gedownload maar ik krijg hem niet aan de gang. Iemand een goede torrent?
Dit dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:35 schreef Keesch het volgende:,
Of een half uur aan een baan bouwt met te hoog aantal G krachten
Achtbanen die te eng zijn bestaan toch ook helemaal nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Al die kneuzen klagen dat de achtbaan te eng is terwijl je er verdomme je hele fortuin aan hebt besteed!
En dan een spanning van 1 en intensiteit van 18quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Al die kneuzen klagen dat de achtbaan te eng is terwijl je er verdomme je hele fortuin aan hebt besteed!
was dat geen sarcasme vanuit het spel?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En dan een spanning van 1 en intensiteit van 18
Ik had een keer een bug, een achtbaan had een spannend-score van 65535 (ULTRA EXTREEM) in een baan die niet harder ging dan 3 km/h
De humor van Chris Sawyerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
was dat geen sarcasme vanuit het spel?'Deze achtbaan is zo kut, hier heb je een hoge spannend score'
linkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Gast, dat spel is LEGAAL op hun eigen website te downloaden
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:42 schreef Sisiorange94 het volgende:
Rollercoaster tycoon!! Ik hou van dat spel! Vooral deel 1! Waar je mensjes in het water kon gooien om te laten verdrinken of die achtbaan zonder einde waarin het karretje gelanceerd werd en iedereen in de attractie dood ging
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, die spelen geen spelletjes
Omdat computers niet in de keuken staan
Oke, vooruitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
Tenzij je een laptop hebt, dan kan ie mee
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Fir3fly het volgende:
Terechte klacht, bazenspel.
Ben er ook een alweer een tijdje verslaafd aan.
linkje?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Gast, dat spel is LEGAAL op hun eigen website te downloaden
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef 08gnoT. het volgende:
http://download.cnet.com/(...)7562_4-10194120.html
Is maar voor een uur legaal
ik had de cdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom kuik je hem niet van de piratenbaai dan? Aan de reacties kun je meestal wel zien of het een goede is.
Mijn cd is ook weg kan hem ook nergens meer vindenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef Flodder450 het volgende:
RCT
terechte klacht;mijn cd is ook ineens weg
Daar heb ik hem ook vandaan gehaald net, zat er godverdomme weer een virus in.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom kuik je hem niet van de piratenbaai dan? Aan de reacties kun je meestal wel zien of het een goede is.
En dat iedereen pretparken ging bouwenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:32 schreef TronCarter het volgende:
Ik vind die Rollercoaster Tycoon spelletjes dus zo baas he. Zit je je de hele dag op te winden over niks, is er absoluut niets mooier dan gewoon een uurtje achtbanen bouwen.
Gewoon therapeutisch, zeg ik. Moeten ze aan al die mensen geven die overspannen thuis zitten, lekker bazig achtbanen maken en daarna je bakkes houden en terug aan het werk. Als je groot genoeg bent om achtbanen te maken ben je groot genoeg 40 uur te werken in deze snikkelhete weersomstandigheden.
Jaja, de wereld zou een stuk mooier zijn, als we allemaal achtbanen gingen maken.
Wat zou de wereld mooi zijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dat iedereen pretparken ging bouwen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:06 schreef merciless het volgende:
Laats van me neefie gekregen, omdat ik al 5 jaar bij de keet sit. Lekker ontspanne samen met een pilsie in de hand. Wat anders dan op het bankje voor me huisie te zitten.
Zijn al je posts zo?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:03 schreef merciless het volgende:
ik ga ook niet joh! Sit al 4 weken in me stoeltje voor me woning, fijn vakantie te houden. Om 10 uur gaat de eerste biertje al los. Samen met Arie, Johnie en Anita lekker gesellig kletse hier. Lang leve de uitkering, groeten!
Doe je username eer aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:11 schreef merciless het volgende:
[..]
Sit je me nou te stalken ofso? Moet ik ff langskomen met wat Russische vrienden?
Oh man, Railroad Tycoon, da's ook zo'n spel, fantastisch. Word er helegaar nostalgisch van!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:51 schreef Elynasedai het volgende:
[ afbeelding ]
(heb hiervoor zelfs van m'n vader een losse numpad gekregen voor aan de laptop)
Ga nou eens gewoon weg man, mislukte trollkloon.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:06 schreef merciless het volgende:
Laats van me neefie gekregen, omdat ik al 5 jaar bij de keet sit. Lekker ontspanne samen met een pilsie in de hand. Wat anders dan op het bankje voor me huisie te zitten.
Ik wil RCT2quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:26 schreef BlackLining het volgende:
Deze is goed:
http://thepiratebay.org/t(...)_CRACK_%5BGeedunk%5D
o.a. Microsoft Security Essentials zeikt nog dat er een virus in (ik geloof) HASBR.exe zit. Dit is echter gewoon een oude methode om de pc eventueel opnieuw op te starten na de installatie. Zie je meer bij oude software en is onschadelijk.
Nu Bumbly Beach proberen![]()
Als je het niet vertrouwd, doe net als ik. Ik heb Windows XP geinstalleerd in een virtuele machine (Oracle Virtualbox) en draai het daar. Onder Windows 7 loopt het toch om de haverklap vast, en in zo'n VM heb je ook geen last van virussen en dergelijken.
Die heb ik zo nietquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die heb ik zo niet
RCT 1 + de attracties en extra mogelijkheden (prijs door het park en ladnscaping) van RCT 2 =
Volgens mij ben ik er te goed inBen Leafy Lake aan het doen (750 bezoekers, 800 rating, jaar 3) en zit in september jaar 1 al op die quota
Mwa ik had ook altijd savegames op elke maand ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:57 schreef 08gnoT. het volgende:
De enige die ik een keer niet gehaald heb, was helemaal in het begin, Dynamite Dunes of Evergreen Garden. Maar ik vind niks zo kut als een stom park verplicht helemaal opnieuw moeten beginnen omdat je net 1 bezoekertje te weinig hebt
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa ik had ook altijd savegames op elke maand ofzoWant ik haatte dat ook zo hard. Vooral aangezien je de tijd niet kunt versnellen. Vooral die parken van 4 jaar wordt gewoon vervelend.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die heb ik zo niet
RCT 1 + de attracties en extra mogelijkheden (prijs door het park en ladnscaping) van RCT 2 =
Volgens mij ben ik er te goed inBen Leafy Lake aan het doen (750 bezoekers, 800 rating, jaar 3) en zit in september jaar 1 al op die quota
Tegeltjes weghalenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Evergreen Gardens was irritant omdat het zo groot was maar er al wel paden lagen, dus in het begin maakte je veel te weinig winst
Dat was een van de eearste. Diamond Heights? Dat je de parkwaarde moest fixenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Inderdaad ja4 uur of zo, elk jaar is toch een uur? Ik had vaak niet zo veel savegames, in de tijd dat ik fanatiek RCT1 speelde hadden we een HDD van 2gb
Ik herinner me ineens dat park wat je begon met enorme bergen kots en gesloopte banken overal, welke was dat iook alweer?
Ja, dat deed ik ook altijd. Sowieso gooide ik altijd eerst het park dicht, flikkerde alle mensen eruit en sloopte dan alles. Zeker als er een leuke achtbaan staat is dat heerlijk. Meteen lening weg en van het geld dat je overhoudt zet je een paar Shuttle Loops neer en klaarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tegeltjes weghalenDeed ik altijd, dan moesten ze wel allemaal naar hetzelfde stuk gaan.
Ik mocht willen dat ik voor 1000 euro een achtbaan kon bouwen, dan zou het dorp te klein zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:37 schreef BlackLining het volgende:
Die leningen stellen ook niks voor trouwensIk mocht willen dat ik maar 20 rente per maand hoefte te betalen voor een lening van 10.000 zonder terugbetaal termijn
Rotting Heights (of zo)?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik voor 1000 euro een achtbaan kon bouwen, dan zou het dorp te klein zijn
Diamond Heights is niet die die ik bedoel volgens mij, het was een park zonder attracties en allemaal vermoeide gasten.
Die was echt chillquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was dacht ik een park met brakke attracties, enorme bergen kots en alleen maar gesloopte bankjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, zal hem wel zijn als ik zo even kijk op Google
Ah, uit een van de uitbreidingen? Dat wist ik neit, dacht dat het over het bassisspel ging.quote:
Ik kon me niet herinneren dat ik eerder uitbreidingen gehad had (heb ze iig niet origineel) maar ik denk toch dat het rotting heights is. Op http://rct.wikia.com/ zie ik in ieder geval niet het park wat ik bedoel, de meeste kan ik me wel voorhalen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, uit een van de uitbreidingen? Dat wist ik neit, dacht dat het over het bassisspel ging.
Nu even voetbal kijken, straks weer verder met Evergreen Gardens
Inderdaad, die parken van RCT2 sloegen nergens op. Die heb ik ook nooit gespeeld, 1 keer zo'n park met een grote krater. Ik vond het wel gaaf om eigen scenario's te maken en dat heb ik wel heel veel gedaan. Lekker groot vlak grasveld met alle goede attracties, en bouwen maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:41 schreef MouzurX het volgende:
Ik vond RCT1 leuker dan RCT2, vooral omdat je bij RCT de levels moest halen om verder te komen, bij RCT2 was alles al beschikbaar en dan checkte je alles 2 keer ofzo en was ik het beu.
Dit ja, elke keer die spanning voor een nieuw scenarioquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:41 schreef MouzurX het volgende:
Ik vond RCT1 leuker dan RCT2, vooral omdat je bij RCT de levels moest halen om verder te komen, bij RCT2 was alles al beschikbaar en dan checkte je alles 2 keer ofzo en was ik het beu.
24 people died in an accident with CD-player 1quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:43 schreef Nero22 het volgende:
Die cd was bij mij ontploft in de computer. Uit elkaar gespat in kleine stukjes met rook uit de computer tot gevolg.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
24 people died in an accident with CD-player 1
Parken sluiten de winter, dat weet je tochquote:Op zondag 4 juli 2010 03:06 schreef Guanabana het volgende:
Fijn, nu krijg ik dus ook weer speeldrang.
Het stomme was trouwens altijd dat vroegah bij RCT 1 alle spellen ineens weg waren als het zomer- of wintertijd was geworden! Zo vreemd! Kon ik weer opnieuw beginnen. Zodoende is het me dus nooit gelukt om het helemaal uit te spelen.
Eindelijk een goed KLB-topicquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom staat dit eigenlijk in KLB?RCT is pure epiek!
Lees de OP luiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom staat dit eigenlijk in KLB?RCT is pure epiek!
Dankquote:
5 heuze pietermannen zonder uitbreidingen voor mijquote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef kwaakbaak het volgende:
Haha dat heb ik ook gehad een paar weken geleden. Mijn computer werd er traag van en volgens mijn collega is RCT2 daar de oorzaak van. Aanschaffen denk ik maar, kost je bijna niets meer.
Werkt hier perfect op W7quote:Op zondag 4 juli 2010 12:15 schreef BlackLining het volgende:
Alsof dat ligt aan de illegale versieRCT is geschreven voor DOS-based WIndows (dus 95 en 98), werkte met wat getover nog op XP maar is gewoon niet compatible met Vista of Seven. Installeer het gewoon in een VM, dan trekt het ook niet je hele pc mee onderuit als het fout gaat.
quote:
Hmm, hier heb ik een volledige system freeze zoals ook in de OP beschrevenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Werkt hier perfect op W7Op vista haperde hij af en toe wel maar dat deed alles
![]()
Alleen de driver van de videokaart blijft hangen als ik het spel afsluit, maar als ik hem in taakbeheer afklik doet alles het weer.
Advertentiecampagne en dan trekt het ook altijd weer aanquote:Op zondag 4 juli 2010 13:48 schreef BlackLining het volgende:
Bumbly Beach heeft me biijna geowned netNetjes, 850 man, parkrating 900, lening terugbetaald en 5.000 op de bank begin jaar 2.Ga ik een leuk achtbaantje bouwen. Ben ik daarmee klaar en kijk ik nog eens, is er nog maar 500 man (and dropping), parkrating van krap 500, overal kots, alles kapot en banken door midden geslagen
Gelukkig nog optijd kunnen redden. Het probleem bleek te zijn "it's too crowded here". Even een alternatieve route aangelegd, drukte op de paden gehalveerd en toen kwam het geheel weer in beweging
![]()
Blijft toch leuk
[..]
Hmm, hier heb ik een volledige system freeze zoals ook in de OP beschrevenMoet ik echt gewoon een hard reset doen. Ik heb nu Virtualbox in Seamless mode draaien en dan werkt het ook gewoon in Win 7, alleen zo'n VM trekt wel binnen no-time je accu leeg. Dus lekker buiten in de zon gamen is er niet bij zo
Thanks voor de tip, maar dat moet je natuurlijk ook maar net weten. Ik ga het proberen.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:15 schreef BlackLining het volgende:
Alsof dat ligt aan de illegale versieRCT is geschreven voor DOS-based WIndows (dus 95 en 98), werkte met wat getover nog op XP maar is gewoon niet compatible met Vista of Seven. Installeer het gewoon in een VM, dan trekt het ook niet je hele pc mee onderuit als het fout gaat.
Trainer zie ik er niet bij staanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De humor van Chris SawyerHij was wel keipopulair
![]()
Ik ben trouwens wat extra's aan het uploaden, trainer en parken/achtbanen en zo. Had ik vroeger eens gevonden
http://www.megaupload.com/?d=CGH66WRM
Staat dat niet bij opties ingame?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef Warrick21 het volgende:
TS, hoe heb je RCT2 in windowed mode gekregen?
eitjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Staat dat niet bij opties ingame?
Mijn ogen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Vanmiddag geïnstalleerd:
[ afbeelding ]
Park gebouwd, met KFC:
[ afbeelding ]
En victorie:
[ afbeelding ]
www.bigweb.nlquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:12 schreef MYV het volgende:
Ik ben de disc kwijt, iemand legaal downloadje?
Ik weet het niet, ik pakte zo maar een screenshotquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet het park ook al weer wat je in de startpost van TS ziet?
Funtopia, RCT1, AAquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet het park ook al weer wat je in de startpost van TS ziet?
Klopt, alleen jammer dat deze ook bijna dicht is en een vervolg wss meteen een slotje opgaatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is ook een verkapt vervolg op
"Wachtrij heb ik te kort gemaakt #4"
Er zit inderdaad totaal geen lijn in dat parkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:07 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Mijn ogen...![]()
Ga eens mooie parken bouwenDit ziet er niet uit.
Hmh, hoe speel jij in window? Als ik gemaximaliseerd opstart krijg ik gewoon vol scherm?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Vanmiddag geïnstalleerd:
[ afbeelding ]
Park gebouwd, met KFC:
[ afbeelding ]
En victorie:
[ afbeelding ]
Ik deed altijd mn wachtrijen ondergronds, dat is pas mooiquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Er zit inderdaad totaal geen lijn in dat park
Age of Empiresquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Heb heb 1 hier liggen legaal.
Alleen cd is kapot ofzo.
Ik heb Age of empires 1 geïnstalleerd Geniaaaaaal.
Ik zie nu allemaal oude bazen spellen.
Splintercell pandora tomorrow!
Tijdje terug ook weer een van de eerste versies van Need For Speed gedaan, was ook wel weer nostalgischquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:33 schreef Amoeba het volgende:
Inderdaad. Ik heb hier nog een aantal oude klassiekers.GTA I, het grootste bazenspel van de GTA serie, RCT 1 en natuurlijk Stronghold Crusaders.
![]()
Ik vermaak me wel.
Linux.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hmh, hoe speel jij in window? Als ik gemaximaliseerd opstart krijg ik gewoon vol scherm?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef Gkhn het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk met een VM als je ook gewoon de comptabiliteit kan aanpassen tot Win95?
Heb je misschien een linkje van AoE I?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Heb heb 1 hier liggen legaal.
Alleen cd is kapot ofzo.
Ik heb Age of empires 1 geïnstalleerd Geniaaaaaal.
Ik zie nu allemaal oude bazen spellen.
Splintercell pandora tomorrow!
geen idee, dat ga ik dit weekend denk ik eens uitvindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:09 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
werkte Pharao onder Vista/7?Dan ga ik em ook nog een keer speulen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piracy is not a crime.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Sheakedd het volgende:
Voor diegene er nog naar zochten, hij staat gewoon op google.
Ook op de Piratebay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op G-krachten letten, die zijn bij je te hoog. Verder helpen zaken als theming en schrik momenten (bv een drop net onder een ander stuk van de baan door). Had ooit eens op internet een guide met tips van Chris Sawyer gevonden, kan die jammer genoeg niet meer terugvinden, stonden wel leuke dingen in.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hoe maak je nou echt een goede achtbaan? Bij mij is ie altijd te zwaar en te weinig spanning.
Ja dus eigenlijk het beste een stukje doen. Dan testen, dan weer een stuk? Bochten zijn bij mij volgens te hard..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:04 schreef kipknots het volgende:
[..]
Op G-krachten letten, die zijn bij je te hoog. Verder helpen zaken als theming en schrik momenten (bv een drop net onder een ander stuk van de baan door). Had ooit eens op internet een guide met tips van Chris Sawyer gevonden, kan die jammer genoeg niet meer terugvinden, stonden wel leuke dingen in.
Je kan in een van de tabs de g-krachten zien terwijl de achtbaan test. Wordt het snel duidelijk welke bochten te snel/krap zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja dus eigenlijk het beste een stukje doen. Dan testen, dan weer een stuk? Bochten zijn bij mij volgens te hard..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |