Heb je misschien een linkje van AoE I?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Heb heb 1 hier liggen legaal.
Alleen cd is kapot ofzo.
Ik heb Age of empires 1 geïnstalleerd Geniaaaaaal.
Ik zie nu allemaal oude bazen spellen.
Splintercell pandora tomorrow!
geen idee, dat ga ik dit weekend denk ik eens uitvindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:09 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
werkte Pharao onder Vista/7?Dan ga ik em ook nog een keer speulen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piracy is not a crime.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:53 schreef Sheakedd het volgende:
Voor diegene er nog naar zochten, hij staat gewoon op google.
Ook op de Piratebay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op G-krachten letten, die zijn bij je te hoog. Verder helpen zaken als theming en schrik momenten (bv een drop net onder een ander stuk van de baan door). Had ooit eens op internet een guide met tips van Chris Sawyer gevonden, kan die jammer genoeg niet meer terugvinden, stonden wel leuke dingen in.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hoe maak je nou echt een goede achtbaan? Bij mij is ie altijd te zwaar en te weinig spanning.
Ja dus eigenlijk het beste een stukje doen. Dan testen, dan weer een stuk? Bochten zijn bij mij volgens te hard..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:04 schreef kipknots het volgende:
[..]
Op G-krachten letten, die zijn bij je te hoog. Verder helpen zaken als theming en schrik momenten (bv een drop net onder een ander stuk van de baan door). Had ooit eens op internet een guide met tips van Chris Sawyer gevonden, kan die jammer genoeg niet meer terugvinden, stonden wel leuke dingen in.
Je kan in een van de tabs de g-krachten zien terwijl de achtbaan test. Wordt het snel duidelijk welke bochten te snel/krap zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja dus eigenlijk het beste een stukje doen. Dan testen, dan weer een stuk? Bochten zijn bij mij volgens te hard..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |