ne, doe ik al de hele dagquote:
waar ben je heengeweest voor hoelang welke steden dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:53 schreef leetzors het volgende:
Terechte klacht, heb het moeten doen met een korte stedentrip en nu maar thuis zitten...
Goeie reden, wij zijn hier allemaal meelevende schatten van mensen.quote:
Lokale hondenstrandje zeker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ne, doe ik al de hele dagnog niks anders gedaan dan strand en twitter!
nee,, gewoon bij het meer ! ligt iedereen die niet op vakantie gaat hier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk. slechte foto., maar boeie!
U will have a job, my Dear!
haha!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef zovty het volgende:
[..]
In KLB kan ons helemaal niks schelen pauper![]()
.
Hmmm, even denken hoor....quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
haha!
haha!
haha!haha!
haha!haha!
haha!haha!
haha!haha!
haha!haha!
haha!haha!
haha!haha!
haha!haha!
haha!haha!
haha!haha!
haha!haha!
haha!Haha,
wie is hier nou de pauper, pauper
Dat zijn de beste zomersquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik ook niet. Ik trek de gordijnen dicht, en ga een zomerlang Fokken
Ben naar dublin geweest lang weekend but that's all. Nu moet ik me hier zien te vermaken met slapen en werken ofzo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
waar ben je heengeweest voor hoelang welke steden dan?
of gewoon in Du ofzo?
ik denk jijquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Hmmm, even denken hoor....
Hm....
Hm.
Jij.
Vliegtuigsurfen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:02 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb vreselijk veel medelijden hoor.
En stap maandag op het vliegtuig richting Rome
vind je het heel erg als k mee ga?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:02 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb vreselijk veel medelijden hoor.
En stap maandag op het vliegtuig richting Rome
Ik niet. en zoek nog een extra bijbaantjequote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef Ensaf het volgende:
Ik eventjes naar Engeland, rest van de tijd lekker werken.
Was jij niet de eveneens gehandicapte vriend van zo'n andere gehandicapte fok!gozer?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:52 schreef hc-sjonny het volgende:
Hé, verdomme! ik ga dit jaar niet op echt vakantie. ik ga miss even een paar daagjes (2 of 3) naar het westen (kennis!)
maar ik ga niet echt op een vakantie naar zuid duitsland of naar frankrijk of spanje oid.!
Jammer
Klacht- Niet op 'vakantie'
Antiklacht- Wel een Jacuzzi bij dit jaar:P #Thuis
ja hij is die kameraad van die advancedpower, dat flikkertjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was jij niet de eveneens gehandicapte vriend van zo'n andere gehandicapte fok!gozer?
Haha,quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:36 schreef Acinonyx het volgende:
Ik ben al op vakantie in eigen land: als ik naar buiten kijk zie ik Marokko
WTH, mijn vrienden doen niet aan fok!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was jij niet de eveneens gehandicapte vriend van zo'n andere gehandicapte fok!gozer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |