Je krijgt er inderdaad een prima ruimtelijk inzicht van als je de zoveelste achtbaan in een veel te klein park probeert te proppen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van RCT steek je tenminste nog wat op!!
Zeus: Master of Olympus!quote:
Gewoon op torrentz.com zoeken daar heb ik hem ook vandaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:49 schreef Albertson het volgende:
[..]
Zeus: Master of Olympus!
Laatst nog gedownload maar ik krijg hem niet aan de gang. Iemand een goede torrent?
Dit dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:35 schreef Keesch het volgende:,
Of een half uur aan een baan bouwt met te hoog aantal G krachten
Achtbanen die te eng zijn bestaan toch ook helemaal nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Al die kneuzen klagen dat de achtbaan te eng is terwijl je er verdomme je hele fortuin aan hebt besteed!
En dan een spanning van 1 en intensiteit van 18quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Al die kneuzen klagen dat de achtbaan te eng is terwijl je er verdomme je hele fortuin aan hebt besteed!
was dat geen sarcasme vanuit het spel?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En dan een spanning van 1 en intensiteit van 18
Ik had een keer een bug, een achtbaan had een spannend-score van 65535 (ULTRA EXTREEM) in een baan die niet harder ging dan 3 km/h
De humor van Chris Sawyerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
was dat geen sarcasme vanuit het spel?'Deze achtbaan is zo kut, hier heb je een hoge spannend score'
linkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Gast, dat spel is LEGAAL op hun eigen website te downloaden
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:42 schreef Sisiorange94 het volgende:
Rollercoaster tycoon!! Ik hou van dat spel! Vooral deel 1! Waar je mensjes in het water kon gooien om te laten verdrinken of die achtbaan zonder einde waarin het karretje gelanceerd werd en iedereen in de attractie dood ging
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, die spelen geen spelletjes
Omdat computers niet in de keuken staan
Oke, vooruitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:55 schreef Sisiorange94 het volgende:
Tenzij je een laptop hebt, dan kan ie mee
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Fir3fly het volgende:
Terechte klacht, bazenspel.
Ben er ook een alweer een tijdje verslaafd aan.
linkje?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Gast, dat spel is LEGAAL op hun eigen website te downloaden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |