Zoute friet en duur drinkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:50 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Deze verdient ook respect:
[ afbeelding ]
RCT 2 was veel beter dan 1 (op het unlocken van levels na dan). Vooral het bouwen van de landscape was leuk. Overdekte winkelcentrums, stations en achtbanen bouwen
Theme Hospitalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zoute friet en duur drinken![]()
[ afbeelding ]
1. Het is patatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Theme Hospital gaar noemenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
1. Het is patat
2. Wat is dit voor een gaar spel?
Kijk maar uit..quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je newsgroepen ?
Ik heb hem gedownload (376 mb), kan hem als je wil op msn naar je sturen ?
Dan pak ik het in voor je.
geweldig, dankquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die cheat is er niet, maar hier staan alle saves uit het spel vlak voor uitspelen. Dus die even downloaden, in je save games folder zetten, openen en 2 seconden later heb je het desbetreffende park uitgespeeld.
De adviseurquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Theme Park, dat spel was eigenlijk zo slecht dat het weer goed was
Deze zouden ze opnieuw moeten maken met de grafics van nuquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef l3laster het volgende:
RCTlaatst ook deel 1 weer uitgespeeld.
1e minuut: tering wat ziet dit er lelijk uit vond ik dit vroeger leuk?
8 uur later: godver is het al weer 04:00?
bazen spel
Herkenbaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef l3laster het volgende:
RCTlaatst ook deel 1 weer uitgespeeld.
1e minuut: tering wat ziet dit er lelijk uit vond ik dit vroeger leuk?
8 uur later: godver is het al weer 04:00?
bazen spel
Die ben ik kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:20 schreef wazoomie het volgende:
Transport Tycoon blijft ook een geweldig spel. Mega-treinbanen bouwen en zelf alle seinen goed plaatsen, dat is soms nog een hele klus.
[ afbeelding ]
Dit is trouwens van de makers van RCT1 en RCT2. Dat kun je ook wel zien eigenlijk.
Je titel onder je ava is dus een mooie spreuk voor jezelf, nerd dat je bentquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik begon een keer om een uur of 9 's avonds te spelen. Op een gegeven moment hoorde ik ineens dat de tafel gedekt werd. Ik was in de veronderstelling dat het hoogstens 01:00 was. Ik dacht nog: wie gaat er nou 's nachts tafel dekken?
Bleek het het 8 uur 's ochtends te zijn en dat m'n ouders gingen ontbijten
Het was tenminste niet met WoWquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:26 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je titel onder je ava is dus een mooie spreuk voor jezelf, nerd dat je bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |