Mijn ogen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Vanmiddag geïnstalleerd:
[ afbeelding ]
Park gebouwd, met KFC:
[ afbeelding ]
En victorie:
[ afbeelding ]
www.bigweb.nlquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:12 schreef MYV het volgende:
Ik ben de disc kwijt, iemand legaal downloadje?
Ik weet het niet, ik pakte zo maar een screenshotquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet het park ook al weer wat je in de startpost van TS ziet?
Funtopia, RCT1, AAquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet het park ook al weer wat je in de startpost van TS ziet?
Klopt, alleen jammer dat deze ook bijna dicht is en een vervolg wss meteen een slotje opgaatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is ook een verkapt vervolg op
"Wachtrij heb ik te kort gemaakt #4"
Er zit inderdaad totaal geen lijn in dat parkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:07 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Mijn ogen...![]()
Ga eens mooie parken bouwenDit ziet er niet uit.
Hmh, hoe speel jij in window? Als ik gemaximaliseerd opstart krijg ik gewoon vol scherm?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Vanmiddag geïnstalleerd:
[ afbeelding ]
Park gebouwd, met KFC:
[ afbeelding ]
En victorie:
[ afbeelding ]
Ik deed altijd mn wachtrijen ondergronds, dat is pas mooiquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Er zit inderdaad totaal geen lijn in dat park
Age of Empiresquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Heb heb 1 hier liggen legaal.
Alleen cd is kapot ofzo.
Ik heb Age of empires 1 geïnstalleerd Geniaaaaaal.
Ik zie nu allemaal oude bazen spellen.
Splintercell pandora tomorrow!
Tijdje terug ook weer een van de eerste versies van Need For Speed gedaan, was ook wel weer nostalgischquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:33 schreef Amoeba het volgende:
Inderdaad. Ik heb hier nog een aantal oude klassiekers.GTA I, het grootste bazenspel van de GTA serie, RCT 1 en natuurlijk Stronghold Crusaders.
![]()
Ik vermaak me wel.
Linux.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hmh, hoe speel jij in window? Als ik gemaximaliseerd opstart krijg ik gewoon vol scherm?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef Gkhn het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk met een VM als je ook gewoon de comptabiliteit kan aanpassen tot Win95?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |