Ik wil RCT2quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:26 schreef BlackLining het volgende:
Deze is goed:
http://thepiratebay.org/t(...)_CRACK_%5BGeedunk%5D
o.a. Microsoft Security Essentials zeikt nog dat er een virus in (ik geloof) HASBR.exe zit. Dit is echter gewoon een oude methode om de pc eventueel opnieuw op te starten na de installatie. Zie je meer bij oude software en is onschadelijk.
Nu Bumbly Beach proberen![]()
Als je het niet vertrouwd, doe net als ik. Ik heb Windows XP geinstalleerd in een virtuele machine (Oracle Virtualbox) en draai het daar. Onder Windows 7 loopt het toch om de haverklap vast, en in zo'n VM heb je ook geen last van virussen en dergelijken.
Die heb ik zo nietquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die heb ik zo niet
RCT 1 + de attracties en extra mogelijkheden (prijs door het park en ladnscaping) van RCT 2 =
Volgens mij ben ik er te goed inBen Leafy Lake aan het doen (750 bezoekers, 800 rating, jaar 3) en zit in september jaar 1 al op die quota
Mwa ik had ook altijd savegames op elke maand ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:57 schreef 08gnoT. het volgende:
De enige die ik een keer niet gehaald heb, was helemaal in het begin, Dynamite Dunes of Evergreen Garden. Maar ik vind niks zo kut als een stom park verplicht helemaal opnieuw moeten beginnen omdat je net 1 bezoekertje te weinig hebt
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa ik had ook altijd savegames op elke maand ofzoWant ik haatte dat ook zo hard. Vooral aangezien je de tijd niet kunt versnellen. Vooral die parken van 4 jaar wordt gewoon vervelend.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die heb ik zo niet
RCT 1 + de attracties en extra mogelijkheden (prijs door het park en ladnscaping) van RCT 2 =
Volgens mij ben ik er te goed inBen Leafy Lake aan het doen (750 bezoekers, 800 rating, jaar 3) en zit in september jaar 1 al op die quota
Tegeltjes weghalenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Evergreen Gardens was irritant omdat het zo groot was maar er al wel paden lagen, dus in het begin maakte je veel te weinig winst
Dat was een van de eearste. Diamond Heights? Dat je de parkwaarde moest fixenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Inderdaad ja4 uur of zo, elk jaar is toch een uur? Ik had vaak niet zo veel savegames, in de tijd dat ik fanatiek RCT1 speelde hadden we een HDD van 2gb
Ik herinner me ineens dat park wat je begon met enorme bergen kots en gesloopte banken overal, welke was dat iook alweer?
Ja, dat deed ik ook altijd. Sowieso gooide ik altijd eerst het park dicht, flikkerde alle mensen eruit en sloopte dan alles. Zeker als er een leuke achtbaan staat is dat heerlijk. Meteen lening weg en van het geld dat je overhoudt zet je een paar Shuttle Loops neer en klaarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tegeltjes weghalenDeed ik altijd, dan moesten ze wel allemaal naar hetzelfde stuk gaan.
Ik mocht willen dat ik voor 1000 euro een achtbaan kon bouwen, dan zou het dorp te klein zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:37 schreef BlackLining het volgende:
Die leningen stellen ook niks voor trouwensIk mocht willen dat ik maar 20 rente per maand hoefte te betalen voor een lening van 10.000 zonder terugbetaal termijn
Rotting Heights (of zo)?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik voor 1000 euro een achtbaan kon bouwen, dan zou het dorp te klein zijn
Diamond Heights is niet die die ik bedoel volgens mij, het was een park zonder attracties en allemaal vermoeide gasten.
Die was echt chillquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zoute friet en duur drinken![]()
[ afbeelding ]
Dat was dacht ik een park met brakke attracties, enorme bergen kots en alleen maar gesloopte bankjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, zal hem wel zijn als ik zo even kijk op Google
Ah, uit een van de uitbreidingen? Dat wist ik neit, dacht dat het over het bassisspel ging.quote:
Ik kon me niet herinneren dat ik eerder uitbreidingen gehad had (heb ze iig niet origineel) maar ik denk toch dat het rotting heights is. Op http://rct.wikia.com/ zie ik in ieder geval niet het park wat ik bedoel, de meeste kan ik me wel voorhalen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, uit een van de uitbreidingen? Dat wist ik neit, dacht dat het over het bassisspel ging.
Nu even voetbal kijken, straks weer verder met Evergreen Gardens
Inderdaad, die parken van RCT2 sloegen nergens op. Die heb ik ook nooit gespeeld, 1 keer zo'n park met een grote krater. Ik vond het wel gaaf om eigen scenario's te maken en dat heb ik wel heel veel gedaan. Lekker groot vlak grasveld met alle goede attracties, en bouwen maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:41 schreef MouzurX het volgende:
Ik vond RCT1 leuker dan RCT2, vooral omdat je bij RCT de levels moest halen om verder te komen, bij RCT2 was alles al beschikbaar en dan checkte je alles 2 keer ofzo en was ik het beu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |