quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef 08gnoT. het volgende:
http://download.cnet.com/(...)7562_4-10194120.html
Is maar voor een uur legaal
ik had de cdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom kuik je hem niet van de piratenbaai dan? Aan de reacties kun je meestal wel zien of het een goede is.
Mijn cd is ook weg kan hem ook nergens meer vindenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef Flodder450 het volgende:
RCT
terechte klacht;mijn cd is ook ineens weg
Daar heb ik hem ook vandaan gehaald net, zat er godverdomme weer een virus in.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom kuik je hem niet van de piratenbaai dan? Aan de reacties kun je meestal wel zien of het een goede is.
En dat iedereen pretparken ging bouwenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:32 schreef TronCarter het volgende:
Ik vind die Rollercoaster Tycoon spelletjes dus zo baas he. Zit je je de hele dag op te winden over niks, is er absoluut niets mooier dan gewoon een uurtje achtbanen bouwen.
Gewoon therapeutisch, zeg ik. Moeten ze aan al die mensen geven die overspannen thuis zitten, lekker bazig achtbanen maken en daarna je bakkes houden en terug aan het werk. Als je groot genoeg bent om achtbanen te maken ben je groot genoeg 40 uur te werken in deze snikkelhete weersomstandigheden.
Jaja, de wereld zou een stuk mooier zijn, als we allemaal achtbanen gingen maken.
Wat zou de wereld mooi zijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dat iedereen pretparken ging bouwen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:06 schreef merciless het volgende:
Laats van me neefie gekregen, omdat ik al 5 jaar bij de keet sit. Lekker ontspanne samen met een pilsie in de hand. Wat anders dan op het bankje voor me huisie te zitten.
Zijn al je posts zo?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:03 schreef merciless het volgende:
ik ga ook niet joh! Sit al 4 weken in me stoeltje voor me woning, fijn vakantie te houden. Om 10 uur gaat de eerste biertje al los. Samen met Arie, Johnie en Anita lekker gesellig kletse hier. Lang leve de uitkering, groeten!
Doe je username eer aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:11 schreef merciless het volgende:
[..]
Sit je me nou te stalken ofso? Moet ik ff langskomen met wat Russische vrienden?
Oh man, Railroad Tycoon, da's ook zo'n spel, fantastisch. Word er helegaar nostalgisch van!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:51 schreef Elynasedai het volgende:
[ afbeelding ]
(heb hiervoor zelfs van m'n vader een losse numpad gekregen voor aan de laptop)
Ga nou eens gewoon weg man, mislukte trollkloon.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:06 schreef merciless het volgende:
Laats van me neefie gekregen, omdat ik al 5 jaar bij de keet sit. Lekker ontspanne samen met een pilsie in de hand. Wat anders dan op het bankje voor me huisie te zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |