Dit ja, elke keer die spanning voor een nieuw scenarioquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:41 schreef MouzurX het volgende:
Ik vond RCT1 leuker dan RCT2, vooral omdat je bij RCT de levels moest halen om verder te komen, bij RCT2 was alles al beschikbaar en dan checkte je alles 2 keer ofzo en was ik het beu.
24 people died in an accident with CD-player 1quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:43 schreef Nero22 het volgende:
Die cd was bij mij ontploft in de computer. Uit elkaar gespat in kleine stukjes met rook uit de computer tot gevolg.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
24 people died in an accident with CD-player 1
Parken sluiten de winter, dat weet je tochquote:Op zondag 4 juli 2010 03:06 schreef Guanabana het volgende:
Fijn, nu krijg ik dus ook weer speeldrang.
Het stomme was trouwens altijd dat vroegah bij RCT 1 alle spellen ineens weg waren als het zomer- of wintertijd was geworden! Zo vreemd! Kon ik weer opnieuw beginnen. Zodoende is het me dus nooit gelukt om het helemaal uit te spelen.
Eindelijk een goed KLB-topicquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom staat dit eigenlijk in KLB?RCT is pure epiek!
Lees de OP luiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom staat dit eigenlijk in KLB?RCT is pure epiek!
Dankquote:
5 heuze pietermannen zonder uitbreidingen voor mijquote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef kwaakbaak het volgende:
Haha dat heb ik ook gehad een paar weken geleden. Mijn computer werd er traag van en volgens mijn collega is RCT2 daar de oorzaak van. Aanschaffen denk ik maar, kost je bijna niets meer.
Werkt hier perfect op W7quote:Op zondag 4 juli 2010 12:15 schreef BlackLining het volgende:
Alsof dat ligt aan de illegale versieRCT is geschreven voor DOS-based WIndows (dus 95 en 98), werkte met wat getover nog op XP maar is gewoon niet compatible met Vista of Seven. Installeer het gewoon in een VM, dan trekt het ook niet je hele pc mee onderuit als het fout gaat.
quote:
Hmm, hier heb ik een volledige system freeze zoals ook in de OP beschrevenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Werkt hier perfect op W7Op vista haperde hij af en toe wel maar dat deed alles
![]()
Alleen de driver van de videokaart blijft hangen als ik het spel afsluit, maar als ik hem in taakbeheer afklik doet alles het weer.
Advertentiecampagne en dan trekt het ook altijd weer aanquote:Op zondag 4 juli 2010 13:48 schreef BlackLining het volgende:
Bumbly Beach heeft me biijna geowned netNetjes, 850 man, parkrating 900, lening terugbetaald en 5.000 op de bank begin jaar 2.Ga ik een leuk achtbaantje bouwen. Ben ik daarmee klaar en kijk ik nog eens, is er nog maar 500 man (and dropping), parkrating van krap 500, overal kots, alles kapot en banken door midden geslagen
Gelukkig nog optijd kunnen redden. Het probleem bleek te zijn "it's too crowded here". Even een alternatieve route aangelegd, drukte op de paden gehalveerd en toen kwam het geheel weer in beweging
![]()
Blijft toch leuk
[..]
Hmm, hier heb ik een volledige system freeze zoals ook in de OP beschrevenMoet ik echt gewoon een hard reset doen. Ik heb nu Virtualbox in Seamless mode draaien en dan werkt het ook gewoon in Win 7, alleen zo'n VM trekt wel binnen no-time je accu leeg. Dus lekker buiten in de zon gamen is er niet bij zo
Thanks voor de tip, maar dat moet je natuurlijk ook maar net weten. Ik ga het proberen.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:15 schreef BlackLining het volgende:
Alsof dat ligt aan de illegale versieRCT is geschreven voor DOS-based WIndows (dus 95 en 98), werkte met wat getover nog op XP maar is gewoon niet compatible met Vista of Seven. Installeer het gewoon in een VM, dan trekt het ook niet je hele pc mee onderuit als het fout gaat.
Trainer zie ik er niet bij staanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De humor van Chris SawyerHij was wel keipopulair
![]()
Ik ben trouwens wat extra's aan het uploaden, trainer en parken/achtbanen en zo. Had ik vroeger eens gevonden
http://www.megaupload.com/?d=CGH66WRM
Staat dat niet bij opties ingame?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef Warrick21 het volgende:
TS, hoe heb je RCT2 in windowed mode gekregen?
eitjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Staat dat niet bij opties ingame?
Mijn ogen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Vanmiddag geïnstalleerd:
[ afbeelding ]
Park gebouwd, met KFC:
[ afbeelding ]
En victorie:
[ afbeelding ]
www.bigweb.nlquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:12 schreef MYV het volgende:
Ik ben de disc kwijt, iemand legaal downloadje?
Ik weet het niet, ik pakte zo maar een screenshotquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet het park ook al weer wat je in de startpost van TS ziet?
Funtopia, RCT1, AAquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet het park ook al weer wat je in de startpost van TS ziet?
Klopt, alleen jammer dat deze ook bijna dicht is en een vervolg wss meteen een slotje opgaatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is ook een verkapt vervolg op
"Wachtrij heb ik te kort gemaakt #4"
Er zit inderdaad totaal geen lijn in dat parkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:07 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Mijn ogen...![]()
Ga eens mooie parken bouwenDit ziet er niet uit.
Hmh, hoe speel jij in window? Als ik gemaximaliseerd opstart krijg ik gewoon vol scherm?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Vanmiddag geïnstalleerd:
[ afbeelding ]
Park gebouwd, met KFC:
[ afbeelding ]
En victorie:
[ afbeelding ]
Ik deed altijd mn wachtrijen ondergronds, dat is pas mooiquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Er zit inderdaad totaal geen lijn in dat park
Age of Empiresquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Heb heb 1 hier liggen legaal.
Alleen cd is kapot ofzo.
Ik heb Age of empires 1 geïnstalleerd Geniaaaaaal.
Ik zie nu allemaal oude bazen spellen.
Splintercell pandora tomorrow!
Tijdje terug ook weer een van de eerste versies van Need For Speed gedaan, was ook wel weer nostalgischquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:33 schreef Amoeba het volgende:
Inderdaad. Ik heb hier nog een aantal oude klassiekers.GTA I, het grootste bazenspel van de GTA serie, RCT 1 en natuurlijk Stronghold Crusaders.
![]()
Ik vermaak me wel.
Linux.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hmh, hoe speel jij in window? Als ik gemaximaliseerd opstart krijg ik gewoon vol scherm?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef Gkhn het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk met een VM als je ook gewoon de comptabiliteit kan aanpassen tot Win95?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |