Speel het in comptabiliteitsmodus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb dus, piraat dat ik ben, RCT2 gedownload en geïnstalleerd.
Weten jullie het nog?![]()
[ afbeelding ]
Maar hij loopt vast als ik aan het spelen ben![]()
Hij loopt zo vast dat ik m'n hele computer uit moet zetten en ik kan geen andere goede torrent vinden![]()
Ik wil gewoon even in mijn vakantie wanneer ik toch niks te doen heb lekker een nostalgisch spelletje spelen, maar hij doet het maar voor de helft![]()
![]()
Klacht: RCT loopt vast
Obvious Troll is Obvious.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef Hyundai het volgende:
Doe dan RCT3
hier de nieuwste:
http://lucasarts.com/games/thrillville/
rechterklik snelkoppeling > eigenschappen > Compabiliteitsmodus > 98 of whateverquote:
op de .exe file rechtsklikken en eigenschappen, daar staat het dan ergens tussenquote:
RCT3quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef Hyundai het volgende:
Doe dan RCT3
hier de nieuwste:
http://lucasarts.com/games/thrillville/
Ah, bedankt!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:01 schreef leeell het volgende:
[..]
rechterklik snelkoppeling > eigenschappen > Compabiliteitsmodus > 98 of whatever
Kartbanen waar een rondje 5 seconden duurt, ze twee rondjes laten rijden en daar 5 eu voor vragenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een bazenspel is dat zeg!
Vooral die lanceer achtbaan, en dan de baan te kort maken waardoor ze de baan af schieten en doodgaan
En de paraplu's gigantisch in prijs verhogen wanneer het ging regenen
Hmz, het werkte dus nog nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah, bedankt!![]()
Ik ga het even proberen![]()
krijg je nog blauw scherm ofzo? of hoe loopt het vast?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmz, het werkte dus nog niet![]()
Toch weer even naar torrentz zoeken
Gewoon, mijn muis blijft hangen en de muziek gaat verderquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
krijg je nog blauw scherm ofzo? of hoe loopt het vast?
Dat heb ik ook op mijn geweten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:Vooral die lanceer achtbaan, en dan de baan te kort maken waardoor ze de baan af schieten en doodgaan
Ik las net dat als je een bord bij de ingang zet met "No Entry" erop dat er geen mensen meer uit je park gaanquote:
Heb je newsgroepen ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmz, het werkte dus nog niet![]()
Toch weer even naar torrentz zoeken
Oh sorryquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel, dat is Funtopia, uit de uitbreidingsset Added Attractions van RCT1.
Dan dropt je rating als een motherfucker omdat iedereen verdwaald en heb je hem alsnog niet uitgespeeld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik las net dat als je een bord bij de ingang zet met "No Entry" erop dat er geen mensen meer uit je park gaan
Ik probeerde de karretjes altijd tussen een mensenmassa te krijgen voor extra killsquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook op mijn geweten.
Boosters op maximaal, eventueel zelfs nog een stukje er bij bouwen, en eens kijken hoe ver 'ie kon komen
Dat wel jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Maar het principe is hetzelfde toch?
Nee, daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je newsgroepen ?
Ik heb hem gedownload (376 mb), kan hem als je wil op msn naar je sturen ?
Dan pak ik het in voor je.
Dat is volledig terechtquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef Renesite het volgende:
RCT 2
Enige waarom ik van binnen huil omdat ik een mac heb
Die zitten gewoon in het spel gebakken, kan je zo neerzettenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen die Sixflags Holland nagemaakt hebben
http://rctholland.nl/rct2/screenshots.php
Boot camp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef Renesite het volgende:
RCT 2
Je kon toch ook inderdaad met een hele lege map beginnnen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:34 schreef Dinthe het volgende:
Ik begin altijd met de intentie een 2000x2000 map vol te bouwen met een netwerk, maar na uren spelen heb ik voor mijn gevoel een gigantisch netwerk, maar ben ik nog maar een stipje op de map =(
(Maar dit hoor eigenlijk in het TTD topic thuis denk ik..)
Ja en dan had je al zoveel toffe madness gebouwd dat er geen attracties meer over waren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:34 schreef Dinthe het volgende:
Ik begin altijd met de intentie een 2000x2000 map vol te bouwen met een netwerk, maar na uren spelen heb ik voor mijn gevoel een gigantisch netwerk, maar ben ik nog maar een stipje op de map =(
(Maar dit hoor eigenlijk in het TTD topic thuis denk ik..)
Ceasarquote:
Bazen spelquote:
Windows partitie op je mac doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef Renesite het volgende:
RCT 2
bazenspelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |