Oooh, ahaaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef Salamando het volgende:
eerst een stukje baan hellend omhoog bouwen, dan de looping invoegen
RCTquote:
Waar heb je die gevonden, en werkt die op die gepostte versie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oooh, ahaa![]()
Straks maar weer even een nieuw park beginnen met een trainertje aan
Me 2quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Civilian het volgende:
Heb RCT3+uitbreidingen ook maar weer 's geinstalleerd
ik heb hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een beetje te perfectionistisch geworden volgens mij, ik kan er niet meer tegen als mijn park er niet mooi meer uitziet
en dat kun je aan zien komen, dat staat ook al in de beschrijving. Iets in de trend van: de bootjes kunnen uit de baan vliegenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
RCTPlatgespeeld toen ik klein was. Hadden julllie ook altijd dat als je dan een keer zo'n super vette waterglijbaan had gemaakt met allemaal van die bunnyhops erin de bootjes uit de baan vlogen?
Weg creatie waar je een uur aan had gewerkt..
Jij denkt dat ik die beschrijvingen las als klein hummeltje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
en dat kun je aan zien komen, dat staat ook al in de beschrijving. Iets in de trend van: de bootjes kunnen uit de baan vliegen
Ik vraag zelfs geld voor m'n toilettenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
Geven jullie ballonnen ook gratis weg? Zodra je de missie dan hebt gehaald gaat iedereen klappen en vliegen die ballonnen weg
Dit inderdaad, en onwijs veel voor je paraplu's als het regentquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vraag zelfs geld voor m'n toiletten
Veel zout in de patat en dan een zuipkraam ernaastquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef Mortaxx het volgende:
Paraplu's duur maken als het gaat regenen doe ik wel altijd. En zodra er ergens een lange rij staat ook de prijs flink omhoog
moet je eerst een sectie beetje omhoog laten lopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet wanneer je nou loopings kunt maken, bij mij zijn die opties (als die mogelijk zijn) atlijd grijs
Ik heb deze nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden, en werkt die op die gepostte versie?
als je de uitbreiding hebt kan je 'Arid Heights' spelen ofzo, daar heb je geen financial limit dus kan je gewoon doorbouwen. Enige nadeel is natuurlijk dat je niet alle attracties hebt, maar daar moet je maar mee levenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er trouwens ergens een enorme lege kaart te vinden voor RCT1 die je helemaal vol kan stampen met attracties? Ik heb nl. wel zin in een 'skirmish' ipv een missie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |