2 kleine annotatiesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan vraag je zeker geen entree voor je park?
Leafy Lake uitgespeeld
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Is al geluktIk kon het gewoon in PS openen ja
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Ik plemp ook altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:21 schreef Pinterman het volgende:
Ik laat mijn achtbanen elkaar altijd kruisen - door de looping van een andere baan, of onder een pad door en dan weer over het zwembad. Wel een beetje een samenhangend geheel maken van je park heSommige screens hier hebben een vrij hoog "plemp"-gehalte.. Gewoon hier en daar een achtbaan gedropt
ik hou juist van overzicht/structuur/hokjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:21 schreef Pinterman het volgende:
Ik laat mijn achtbanen elkaar altijd kruisen - door de looping van een andere baan, of onder een pad door en dan weer over het zwembad. Wel een beetje een samenhangend geheel maken van je park he
Ok die coastercam is leuk. Maar de sfeer van RCT1/2 is er gewoon niet.quote:
Ik zet dan weer wel overal hekjes omheenquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik hou juist van overzicht/structuur/hokjes
Das wel gaaf een paar achtbanen die door elkaar heen lopen. Maar ik wil altijd wel structuur in de paden. Doe ze ook bijna altijd 2 breed, om de 4 blokjes een lantaarnpaal, om de 4 blokjes een prullenbak en om de 4 blokjes een bankje. Gewoon omdat ik dat mooi vindquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn parken zijn altijd een doolhofEen grote wirwar van op elkaar gepropte achtbanen
Niet als je er een "no entry" bord bij zetquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan gasten dan niet over de speciale looppaden voor het personeel lopen?
Niet als je zo'n blokkade bordje neerzet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan gasten dan niet over de speciale looppaden voor het personeel lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |