Nee, gewoon een fan van _Led_ denk ik. Tja, wie niet hequote:Op maandag 19 juli 2010 12:33 schreef GrotePierFR het volgende:
Kloon van iemand![]()
http://forum.fok.nl/user/history/311055/1
Trolling, waarquote:Op maandag 19 juli 2010 13:12 schreef GrotePierFR het volgende:
Ah, nog steeds trolling in Truth dus. Gaat lekker weer.
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef ledfreak3d het volgende:
Kijk das nog eens mazzel hebben zeg
gisteren ook nog 8 euro gevonden 4x 2 euro lag zo voor me neus in het zand
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:12 schreef GrotePierFR het volgende:
Ah, nog steeds trolling in Truth dus. Gaat lekker weer.
En ik hou niet van de onderonsjes die de trolls maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet zo verschrikkelijk paranoia aan zeg.
En nee het is geen kloon en nee niet iedere nieuwe is een kloon en nee onder je bed zit geen boeman en nee er wordt niet getrolld en ík houd iig niet van je aannames en stemmingmakerijen..
Ik denk dat je een ietwat vertekend beeld hebt van een troll. Niet iedereen die iets zegt, is per definitie een troll hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 15:30 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
En ik hou niet van de onderonsjes die de trolls maken.
Als er trolls (wie dat dan ook mogen zijn in jouw ogen...) zijn die onderonsjes hebben, dan merk je daar toch niks van, juist omdat het onderonsjes zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 15:30 schreef GrotePierFR het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:30 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Trouwens, onderonsjes zijn![]()
. Jij zou ook eens wat onderonsjes moeten gaan houden, GrotePierFR, misschien raak je dan van je frustraties af
.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als er trolls (wie dat dan ook mogen zijn in jouw ogen...) zijn die onderonsjes hebben, dan merk je daar toch niks van, juist omdat het onderonsjes zijn
Bovendien: Het is toch niet aan jou om te bepalen of bepaalde FOKmensen elkaar ook buiten het forum om spreken? Er is toch ook niemand die jou verbiedt om 'onderonsjes' te gaan houden
Ik begrijp echt jouw probleem niet hoor.
Trouwens, onderonsjes zijn![]()
. Jij zou ook eens wat onderonsjes moeten gaan houden, GrotePierFR, misschien raak je dan van je frustraties af
.
Dat is normaal hier. Wijs zo veel mogelijk vingers naar de enge mensen die er een andere mening op na houden, beschuldig ze van Trollen en het leeuwendeel zal je omarmen hierquote:Op maandag 19 juli 2010 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet zo verschrikkelijk paranoia aan zeg.
En nee het is geen kloon en nee niet iedere nieuwe is een kloon en nee onder je bed zit geen boeman en nee er wordt niet getrolld en ík houd iig niet van je aannames en stemmingmakerijen..
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat is normaal hier. Wijs zo veel mogelijk vingers naar de enge mensen die er een andere mening op na houden, beschuldig ze van Trollen en het leeuwendeel zal je omarmen hier
Pure stemmingmakerij idd
Of zich dus uit laten wonen door een paard grote negerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:05 schreef Darkwolf het volgende:
Sommige kunnen hier best wat Equine Therapy gebruiken.
Of wellicht wat gaan zwemmen met dolfijnen ofzo (gezien het weer.)
Nee, nog beter!
Gewoon even een break nemen van FOK!
Als mensen in alles een kloon zien, een troll of iemand die hun het leven zuur wil maken is het wellicht idd verstandig om een korte pauze in te lassen iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:05 schreef Darkwolf het volgende:
Sommige kunnen hier best wat Equine Therapy gebruiken.
Of wellicht wat gaan zwemmen met dolfijnen ofzo (gezien het weer.)
Nee, nog beter!
Gewoon even een break nemen van FOK!
Topic was een baggerzooi en is gesloten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Kan een moderator misschien de originele openingspost in dit topic zetten?:
De rol van de waarnemer #2
Het topic is al zo'n zooitje over en van kloons en e-penissen, maar zonder openingspost zullen nieuwe lezers al helemaal niet nieuwsgierig gemaakt worden om te lezen en te reageren.
Alhoewel een deel 2 eigenlijk bijna altijd een slap aftreksel is van een deel 1. Da's met boeken en films meestal ook het geval.
Hee jogy, misschien kun je in deze post:quote:
Even een linkje zetten naar:quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:04 schreef jogy het volgende:
Topic is verzand in kinderachtigheid en offtopic getroll van alle partijen. Probeer het nog maar een keer in een nieuw topic. Hier is geen redden aan.
Hij wordt dan niet grijs, hij verdwijnt dan gewoon helemaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:20 schreef jogy het volgende:
En kinderachtige posts worden verwijderd en genote, met genoeg notes wordt de gebruiker in kwestie gebanned. Oude koeien blijven in de sloot, discussieer het onderwerp en niet de persoon. Als je dat niet kan post je maar niets en als je niet van de invoerknop af kan blijven wordt ie vanzelf wel grijs.
Einde dienstbericht.
Ze vinden het topic snel genoeg weer hoor, komt goed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee jogy, misschien kun je in deze post:
[..]
Even een linkje zetten naar:
De rol van de waarnemer #2
Dan kan iedereen het topic weer makkelijk terugvinden.
Ah ok, ik heb er geen ervaring mee dus tjaquote:Oh enne:
[..]
Hij wordt dan niet grijs, hij verdwijnt dan gewoon helemaal!
Maar dat heeft alles met usability en Don't make me thinkquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:50 schreef jogy het volgende:
Ze vinden het topic snel genoeg weer hoor, komt goed.
Bij mijn eerste ban is bij mij het forum zelfs helemaal verdwenen geweest, omdat er toen gedacht werd dat ik _Led_ was (die toen zelf ook een ban had)quote:Ah ok, ik heb er geen ervaring mee dus tja.
Uhu, ik ben eerder aanhanger van zelfredzaamheid vergroten enquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar dat heeft alles met usability en Don't make me think
te maken, beste jogy.
Het wordt een beetje offtopic en DIG zo, maar usability is van grote invloed op bezoekersaantallen. Hoe gebruiksvriendelijker je site, hoe meer (terugkerende) bezoekers en eventuele conversie (nee, niet Converse All Starsquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef jogy het volgende:
Uhu, ik ben eerder aanhanger van zelfredzaamheid vergroten en
Want ik zou natuurlijk geen idee hebben hoe ik aan een foto van een dame zou moeten komen !quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
maar dat was gelukkig na een uurtje weer opgelost, toen ik remlof een foto van mezelf had gestuurd.
Inderdaad, dat weet jij niet. Maar goed, toen duurde het nog maar een paar minuten totdat de IP-ban eraf ging en tot de ban-for-life werd omgezet in slechts 48 uur in de hoek staan en de IP-ban heeft maar een uurtje geduurd ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:20 schreef _Led_ het volgende:
Want ik zou natuurlijk geen idee hebben hoe ik aan een foto van een dame zou moeten komen !
Eeeh hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:14 schreef mediaconsument het volgende:
Ervanuitgaande dat TS een eerlijk verhaal verteld, is dit een vrij logisch topic. Hij heeft een ervaring mbt. paranormale zaken en wil dit kwijt. Waar kan dit beter dan in TRU? Oftewel wie ben jij dan om op een dergelijke toon duidelijk te maken dat dit topic nutteloze onzin is?
Mediaconsument, je hebt gelijk: We waren met z'n allen echt verschrikkelijk tegen elkaar tekeer aan het gaan. Ik tegen jogy, jogy tegen mij... Pff, ik moet er nu nog van bijkomenquote:Het enige dat hij nu weer kan concluderen is dat hij dit verhaal beter voor zich had kunnen houden omdat dit topic toch weer gaat over de gezellige sceptische (lees: afbraak) meningen van joepiepoepie en de zijnen.
Wat heb ik eraan als je zegt dat ik gelijk hebt, terwijl je laat zien dat je me totaal niet begrijpt of wil begrijpen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh he?! Ik beweer nergens dat dit topic nutteloze onzin is
! Ik zeg alleen dat ik het met poldergeist eens ben dat de openingspost erg weinig informatie bevat.
[..]
Mediaconsument, je hebt gelijk: We waren met z'n allen echt verschrikkelijk tegen elkaar tekeer aan het gaan. Ik tegen jogy, jogy tegen mij... Pff, ik moet er nu nog van bijkomen. En dan is het altijd weer zo fijn als jij er weer even bent om de goede sfeer weer terug te krijgen in het topic
.
En wie zijn die 'de zijnen' eigenlijk
Maar goed, mediaconsument: Je hebt gelijk
Mediaconsument, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:35 schreef mediaconsument het volgende:
Daar zijn deze klachten allang bekend, er ontstaat tegenwoordig zelden meer een discussie mbt. het topic zelf, altijd zijn het de slappe hap sceptische meningen van nog verveeldere mensen die de boventoon voeren. Deze mensen hebben dan ook niet het geduld om dit in 1 post te doen, nee, elke post is bedoeld om ervoor te zorgen dat er mensen gefrustreerd genoeg raken dat ze mee gaan doen in dergelijke ongein, vandaar ook het frequente username gebruik of de nog betere topictitels/opmerkingen van deze users.
Daarom is het ook weer frappant dat je niet op de rest van mijn post ingaat, je wil namelijk niet uitleggen wat je precies met hallucinatie bedoeld. Dan werkt de hele krommunicatie namelijk niet, de speling om langs elkaar heen te praten en zo je tijd door te komen bestaat dan niet meer. En dat kunnen we natuurlijk niet hebben. Ofwel?
Je kunt daarom ook roepen dat je verder denkt, als je dit niet laat zien weet ik niet of je wel in het juiste forum aan het posten bent namelijk. Mjah, al die TRU gangers zijn toch gek en al de topics in TRU zijn toch grote bullshit, waarom zouden we daar dan moeilijk over doen?
Wat ga je met deze kritiek doen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deze quote ook maar even naar feedback dan:
[..]
Mediaconsument, je hebt gelijk!
Straks op de bank met een lekker drankje fantaseren over jouw lichaam met fantastische mogelijkheden!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:50 schreef mediaconsument het volgende:
Wat ga je met deze kritiek doen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ben zo blij met deze feedback.
Heb nu de hele tijd dat beeld voor ogen van JP die over de input van Mediaconsument aan het fantaseren is.
Thanks you two
Geniet ervan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ben zo blij met deze feedback.
Heb nu de hele tijd dat beeld voor ogen van JP die over de input van Mediaconsument aan het fantaseren is.
Thanks you two
horen niet hier:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:39 schreef mediaconsument het volgende:
Als je gezelligheid zoekt in TRU, dan is het inderdaad geschikt. Als je een discussie wil voeren over een daadwerkelijk TRU onderwerp, dan is dat voor mij onduidelijk, mede door de brede termen, het tekort aan nuance en de relatie met RLS.
Vind het verder ook raar dat juist dit soort topics geen kritiek mogen ontvangen en dat als je een topic maakt dat je af wil bakenen, je raar aangekeken word en mensen niet gaan slapen voordat de discussie volledig uit zijn verband is getrokken.
Placebo
Dit is daarvan het mooiste voorbeeld. Het lijk zo net alsof het verboden is om een discussie te houden die daadwerkelijk hout snijd, oftewel die ervoor bedoeld is dat mensen begrip krijgen voor elkaar!
Er was geen strijd in het topic. Jij bent degene die er een strijd van maakt. De coole sceptici en de zweverige believers waren juist hartstikke gezellig met elkaar aan het babbelenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:44 schreef mediaconsument het volgende:
Als je daarmee bedoeld dat jouw feestje als doel heeft van TRU een losbollig geheel te maken waar de believers in strijd zijn met de coole sceptici, dan heb je gelijk.
Eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
[..]
Er was geen strijd in het topic. Jij bent degene die er een strijd van maakt. De coole sceptici en de zweverige believers waren juist hartstikke gezellig met elkaar aan het babbelen
Welkom in TRU ... get used to itquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
Zo jammer als het topic nu volgebaggerd wordt door posts die niets met het onderwerp te maken hebben.
Het is hier erg lastig om daadwerkelijk over esoterische of paranormale zaken te praten of filosoferen. Het moment dat je graag wat meer diepgang wil zien, kom je te boek te staan als een zuurpruim.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Welkom in TRU ... get used to it
Kom kom, niet zo verongelijkt hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is hier erg lastig om daadwerkelijk over esoterische of paranormale zaken te praten of filosoferen. Het moment dat je graag wat meer diepgang wil zien, kom je te boek te staan als een zuurpruim.![]()
Net zoals dat als je een topic af wil bakenen door te vragen naar ervaringen en ideeen over het onderwerp, er wetenschappelijke discussies ontstaan.
Mjah, we leven in een omgekeerde wereld.
Het probleem dat jij mij niet begrijpt. Hier laat ik het ook bij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kom kom, niet zo verongelijkt hoor.
Jij kwam met bezwaren, verder niemand.
En tot nu toe begrijp ik nog steeds niet waaróm je bezwaren hebt. Het onderwerp past op TRU, er wordt goed gediscussieerd dus wat is je probleem?
I wish.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:24 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hier laat ik het ook bij.
Als het nu niet als spelletje gezien gaat worden om mij uit te lokken om zodoende deze uitspraak weer belachelijk te maken, dan is dat vrij goed te doen.quote:
O ja, ik ben bezig met een hoorspel, en die is ook speciaal voor jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:33 schreef mediaconsument het volgende:
Als het nu niet als spelletje gezien gaat worden om mij uit te lokken om zodoende deze uitspraak weer belachelijk te maken, dan is dat vrij goed te doen.
Het is net zoiets als een drugsverslaafde continu drugs aan blijven bieden en hem dan voor junk uit gaan maken als hij een keer hapt. Zo kun je iemand uit proberen te lokken met zijn username of uitspraken van hem/haar en hem uit gaan maken voor zuurpruim als hij hapt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 2 van de erotische thriller:
Henk gaat naar de supermarkt!
Opgedragen aan Bastard, Lavenderr, Darkwolf, Michielos, Flammie, _Led_, en mediaconsument!
Veel plezier met dit hoorspel en stay tuned voor deel 3!
Dat komt omdat ik deze keer Flammie, _Led, en Michielos niet gebeld hebquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:33 schreef mediaconsument het volgende:
Daarom alvast bedankt aan de mensen die niets met deze discussie tussen mij en bastard te maken hebben, dat ze niet gereageerd hebben.![]()
Daarmee bewijs ik meer mijn punt, ik kan zeggen wat ik wil(zelfs alvast bedanken voor geen reactie), er komt toch wel een reactie op. Daarbij was ik in dit geval volgens mij degene die een andere mening had over het topic, het is ook niet mijn probleem dat jullie daar niet mee overweg kunnen.quote:
Als je geen reacties wilt op een openbaar internetforum, moet je er zelf ook niet posten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef mediaconsument het volgende:
Daarmee bewijs ik meer mijn punt, ik kan zeggen wat ik wil, er komt toch wel een reactie op. Daarbij was ik in dit geval volgens mij degene die een andere mening had over het topic, het is ook niet mijn probleem dat jullie daar niet mee overweg kunnen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:44 schreef R0N1N het volgende:
Je bent het topic niet sceptisch aan het bekijken, je bent de intenties van JoepiePoepie aan het bekritiseren.
Das heel wat anders.
Eeeh hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef mediaconsument het volgende:
Je doet het in ieder geval goed, je krijgt het zowaar voor elkaar om als olifant in die porcelein-kast te mogen banjeren, terwijl je eigenlijk helemaal niets te zoeken hebt in die kast.
Serieus, ik begin respect te krijgen voor het feit dat jij op elk van mijn opmerkingen, maanden aan een stuk, iets klaar hebt waarmee je op elke manier mogelijk een stemming probeert te kweken, zonder ook zelf maar iets toe te geven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als je geen reacties wilt op een openbaar internetforum, moet je er zelf ook niet posten.
Bovendien zitten er zoveel mensen met allerlei verschillende meningen in het topic, geen probleem. Ik heb bijvoorbeeld wat betreft dat onderwerp ook niet eens dezelfde mening als Michielos. Het probleem is ook niet jouw visie over het onderwerp, maar wat R0N1N zegt:
Mijn placebo topic moest en zou toch ook over het wetenschappelijke onderzoek mbt. zoete en bittere pillen gaan? Persoonlijke ervaringen mbt. wil als onderwerp was kennelijk niet goed genoeg. Net zoals van die jongen die eerlijk was zijn vrouw die contact had met overledenen. Hij moest het kwijt, maar hij deed dat niet goed genoeg, het topic was onduidelijk en raar. Daarom gingen we maar weer over hallucinaties praten uiteraard, 10 posts per uur welteverstaan.quote:Eeeh heHet is mijn eigen topic
!
En nogmaals, de enige die over en in dat topic loopt te zaniken ben jij hoor! Zie je dat nou echt niet of doe je het erom
?
Bedankt voor het respectquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:39 schreef mediaconsument het volgende:
Serieus, ik begin respect te krijgen voor het feit dat jij op elk van mijn opmerkingen, maanden aan een stuk, iets klaar hebt waarmee je op elke manier mogelijk een stemming probeert te kweken, zonder ook zelf maar iets toe te geven.![]()
O.k.quote:Mijn placebo topic moest en zou toch ook over het wetenschappelijke onderzoek mbt. zoete en bittere pillen gaan?
Eeehm momentje, als iemand een topic maakt en andere mensen (ik was niet eens de enige) willen wat meer duidelijkheid, dan mag dat niet? Ik geef bijna altijd antwoord op vragen en op de momenten dat jij het niet eens bent met mijn antwoord (altijd dusquote:Net zoals van die jongen die eerlijk was zijn vrouw die contact had met overledenen. Hij moest het kwijt, maar hij deed dat niet goed genoeg, het topic was onduidelijk en raar. Daarom gingen we maar weer over hallucinaties praten uiteraard, 10 posts per uur welteverstaan.
Dat is inderdaad jouw gavequote:Nee, laten we onze fouten maar spiegelen op de mensen die het forum willen gebruiken zoals waar het voor bedoeld is,
Nah, ik geef mijn fouten nog wel eens toe. Jij kaatst dan liever. Net zoals nu wederom. Of het moet zo zijn dat TRU bedoeld is om ervaringen belachelijk te maken en te ontkrachten met wetenschappelijk geneuzel, dan is het inderdaad jouw feestje en heb je gelijk dat ik fouten maak door hier te posten. Ik denk namelijk nogsteeds dat dit een forum is waar men serieus en met respect over elkaars ervaringen met het onbekende kan praten.quote:
O.k. Groetjes, Chiel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef mediaconsument het volgende:
Nah, ik geef mijn fouten nog wel eens toe.
Ik zal het nog maar een keer benadrukken: Voordat jij kwam zeiken in dat topic waren er geen problemen. Zie je dat nou echt niet of doe je het erom?quote:Succes in ieder geval nog met je kinderfeestje genaamd TRU.
Ja daar ben ik het voor de verandering ook wel een keertje mee eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zal het nog maar een keer benadrukken: Voordat jij kwam zeiken in dat topic waren er geen problemen.
Als je niet hebt gelezen dat ik doel op het gehele verhaal en het eigenlijk al niet meer om het topic zelf gaat, dan kun je zo denken inderdaad. Al blijf ik het wel frappant vinden dat degene die normaalgesproken elk onderwerp oftewel elk topic belachelijk maakt, nu valt over iemand die kritiek heeft op een topic omdat hij de TRU waarde er niet van inziet. Tot nu toe komt het namelijk voor mij over als een verkapt R&P topic, wat ik uiteraard als mening mag hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k. Groetjes, Chiel.
[..]
Ik zal het nog maar een keer benadrukken: Voordat jij kwam zeiken in dat topic waren er geen problemen. Zie je nou echt niet of doe je het erom?
Ach voor die ene keer dat de rollen es omgedraaid zijn ...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:11 schreef Bastard het volgende:
Ja daar ben ik het voor de verandering ook wel een keertje mee eens![]()
Ik besef ondertussen voor mezelf aan wat ik hier allergisch ben, en ben zo wijselijk om dat dan ook te mijden.quote:Het is net alsof bepaalde namen werken als een rode lap en
Om deze reden bestaat er dan ook een regel mbt. uitlokken, oftewel het respecteren van elkaar. Als je namelijk het nieuwe slowchat-topic leest, dan valt wederom op dat een uitspraak van mij gebruikt is in de TT en dat er een bullshit geluidsfragmentje is opgedragen aan mij door iemand waar ik niets mee van doen wil hebben. Zo heb je zelf ook al eens opgemerkt dat joepiepoepie maar al te graag usernames gebruikt in haar posts, wat in de meeste gevallen compleet overbodig is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het voor de verandering ook wel een keertje mee eens
Het is net alsof bepaalde namen werken als een rode lap en dat de redelijkheid dan daalt naar een 0 punt, wat volgt is een emotionele blokkade wat ieder topic kan doen verzanden in moddergooien.
Geld beide kanten op, worden ook weer steekwoordjes gegeven, kun je ook weer een reactie krijgen..
Mooi om te zien hoor, voor de insiders, maar hou het gezeik wel uit de topics, hou dat gelul maar gewoon hier.. lezen wij er wel makkelijker overheen.
Nogmaals, het gaat niet om een andere mening en/of visie op een onderwerp hebben, maar wat R0N1N zegt:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:13 schreef mediaconsument het volgende:
Als je niet hebt gelezen dat ik doel op het gehele verhaal en het eigenlijk al niet meer om het topic zelf gaat, dan kun je zo denken inderdaad. Al blijf ik het wel frappant vinden dat degene die normaalgesproken elk onderwerp oftewel elk topic belachelijk maakt, nu valt over iemand die kritiek heeft op een topic omdat hij de TRU waarde er niet van inziet.
Als jij zegt: "Nou, ik wil alleen maar believers in mijn bed of juist alleen maar sceptici of alleen maar vrouwen met grote tieten die maanstenen opladen..."quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:44 schreef R0N1N het volgende:
Je bent het topic niet sceptisch aan het bekijken, je bent de intenties van JoepiePoepie aan het bekritiseren.
Das heel wat anders.
Ik weet niet waarom jij telkens Real Life Soaps erbij haalt, maar jij maakt er inderdaad wel een soap vanquote:Tot nu toe komt het namelijk voor mij over als een verkapt RLS topic, wat ik uiteraard als mening mag hebben.
Ik zit midden in dat besef, al heb ik ergens nog de hoop dat het onderwerp waarover het forum gaat ooit eens de overhand gaat krijgen of dat de mensen die dit onmogelijk willen maken uitgespeeld zijn. Echter begint dat nu wel erg lang te duren, oftewel maakt dat het makkelijker om deze moed op te geven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach voor die ene keer dat de rollen es omgedraaid zijn ...
[..]
Ik besef ondertussen voor mezelf aan wat ik hier allergisch ben, en ben zo wijselijk om dat dan ook te mijden.
Gewoon selectiever je topics uitkiezen en enkel reageren op de serieuse reacties (als je goed leest zijn er soms wel enkelequote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:25 schreef mediaconsument het volgende:
Ik zit midden in dat besef, al heb ik ergens nog de hoop dat het onderwerp waarover het forum gaat ooit eens de overhand gaat krijgen of dat de mensen die dit onmogelijk willen maken uitgespeeld zijn. Echter begint dat nu wel erg lang te duren, oftewel maakt dat het makkelijker om deze moed op te geven.
Ja dat, plus niet de drang hebben om overal maar op in te gaan, soms is geen antwoord geven het beste antwoord.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Gewoon selectiever je topics uitkiezen en enkel reageren op de serieuse reacties (als je goed leest zijn er soms wel enkele)
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
Om deze reden bestaat er dan ook een regel mbt. uitlokken, oftewel het respecteren van elkaar. Als je namelijk het nieuwe slowchat-topic leest, dan valt wederom op dat een uitspraak van mij gebruikt is in de TT en dat er een bullshit geluidsfragmentje is opgedragen aan mij door iemand waar ik niets mee van doen wil hebben.
Heequote:Die aandachttrekkerij mag best wel eens ophouden
Poe, ik had een hartstikke leuk contact met EINZ/vogeltjesdans totdat hij (net als jij) het waanidee kreeg dat ik een man zou zijn.quote:en de reacties die hierop volgen mogen best wel eens wat vaker begrepen worden. Ik bedoel wtf, ik ben hier een tijd lang (lees, 3 maanden) niet actief postend geweest, en nog zie ik regelmatig dat een aantal personen mijn naam op een of andere manier belachelijk maken, net zoals nu Einz en vogeltjesdans vaak de klos zijn. Blijf het een vreemd verhaal vinden op deze manier.
Niet humorloos strak, met humor heb ik namelijk geen problemen. Waar ik wel problemen mee heb, zijn mensen die niet door hebben dat ze te kinderachtig voor woorden bezig zijn en mensen die daarom de ander maar blijven opjutten omdat ze de ophef niet kunnen laten varen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:41 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof dat het probleem is dat MC graag een humorloos strak topic wil hebben, en JP nou eenmaal graag een quasi grappige opmerking wil maken.
Ja dan heb je elkaar snel gevonden hoor.
Zucht.. nee zo is het niet. Jammer dat je dat toch zo blijft zien!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Niet humorloos strak, met humor heb ik namelijk geen problemen. Waar ik wel problemen mee heb, zijn mensen die niet door hebben dat ze te kinderachtig voor woorden bezig zijn en mensen die daarom de ander maar blijven opjutten omdat ze de ophef niet kunnen laten varen.
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
Deze post is daarom weer een typische vorm van stemmingmakerij, deze post is uiteraard een ruime tijd na de laatste post over dit onderwerp gepost. En let op: ik ben weer de boeman die iedereen ongefundeerd voor kleuters uitmaakt en er worden woorden verzonnen die ik niet heb gebruikt. Net zoals er een aardige vraag word gesteld over relaties, waar onze vriend michielos weer even hip op in springt.
TRU is op deze manier niets meer dan een plek waar mensen elkaar uitlokken, ik hoop daarom ook dat dit een goed voorbeeld is van welke redenen types als joepiepoepie in dit forum vertoeven. Ach ja, ik kan aantonen wat ik wil, het zal toch niet veranderen. Volwassen onderwerpen zijn blijkbaar bedoeld om verkracht te worden door een stel kleuters.
Niet zo vreemd? Het is een reactie bedoeld om uit te lokken, mede doordat er posts zijn gebruikt die uren eerder van toepassing waren. Nu laat ik het rusten, en tadaa, weer zoiets. Of heb ik soms in tussentijd nog ergens een reden gepost voor joepie om weer te reageren op een post voor mij? Dacht van niet namelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zucht.. nee zo is het niet. Jammer dat je dat toch zo blijft zien!
Jullie zijn elkaar steeds aan het aansturen met opmerkingen en woordjes, en sect gezien is die reactie van haar helemaal niet zo erg vreemd. Je gaat gewoon op den duur zout strooien op slakken, en dat is jammer omdat je ergens in de kern wel een punt hebt, maar gooi er svp geen vergrootglas op. En dat werkt andersom net zo..
En dan wil ik graag fijntjes aan toevoegen dat het JP dr eigen topic is, zij wil daar een bepaalde hoek mee op, een bepaalde stemming hebben en het is aan haar om dr eigen topic zo te vormen zodat het een leuk, TRU topic is. Je kan er ook voor kiezen dus om jezelf niet in het leeuwehol te gooien zo hoef je dan vervolgens ook niet te komen miepen hier omdat er een nagel word uitgestoken.
Heb er al een post over gemaakt in FB.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Media, dit soort dingen graag in FB of per pm.
Hier gaat het over : 'Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen'.
En als je je zo ergert aan JoepiePoepie, reageer dan niet op haar.
Ze heeft een serieus topic geopend, dus dan ook graag daar op reageren, niet op haar persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |