Heb ik vanmorgen al gedaanquote:
Nieuwe layout ja.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef Gezicht het volgende:
Had iemand anders net ook heel even opeens een of andere wazige layout?
Mmm dan ben ik iig niet de enigste.quote:
Met dit weer ben je vast niet de enige.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:43 schreef sproetjes het volgende:
ik welben alleen bang dat ik mooie klots-oksels erin ga krijgen
oranje bodypaint doen!quote:Op zondag 11 juli 2010 13:43 schreef sproetjes het volgende:
ik welben alleen bang dat ik mooie klots-oksels erin ga krijgen
OLS boeit me niet zoveel, maar het was opzich wel leuk geweest voor in Helden. Alleen dan is het wel een aantal keren in de buurt geweest, niet zo goed voor de sponsoren.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef ebke het volgende:
Godver, heeft Helden net niet het OLS gewonnen.
Word dus geen feest hier volgend jaar![]()
![]()
Dan maar hopen op vanavond!
Rest de vraag welk zwembad?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:53 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik kom net terug uit het zwembad. Daar ga ik dus nooit meer, wat een kutvolk daar
Wilhelm Tell in Opglabbeek.quote:
Mij ook niet echt, maar dan was er weer een mooi zuipfeest bij geweest hier volgend jaarquote:Op zondag 11 juli 2010 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
OLS boeit me niet zoveel, maar het was opzich wel leuk geweest voor in Helden. Alleen dan is het wel een aantal keren in de buurt geweest, niet zo goed voor de sponsoren.
Is daar in de omgeving Helden dan een gebrek aanquote:Op zondag 11 juli 2010 15:41 schreef ebke het volgende:
[..]
Mij ook niet echt, maar dan was er weer een mooi zuipfeest bij geweest hier volgend jaar
Nee, genoeg te doen hierquote:Op zondag 11 juli 2010 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is daar in de omgeving Helden dan een gebrek aan?
Daarom heb ik dus een hekel aan openbare zwembaden. Altijd wel van die ruige figuren die het nodig vinden om met iedereen ruzie te zoeken om iets stoms..quote:Op zondag 11 juli 2010 15:22 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Wilhelm Tell in Opglabbeek.
Mijn vriend had al ruzie op de parkeerplaats met zo'n petje.
Ik hou sowieso al niet van zwemmen, en nu is me de zin al over voor de rest van de zomerquote:Op zondag 11 juli 2010 16:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een hekel aan openbare zwembaden. Altijd wel van die ruige figuren die het nodig vinden om met iedereen ruzie te zoeken om iets stoms..
Steinerbos, had je de gabberhoek, een bepaalde hoek in het grasveld waar alle kaalkopjes zaten met hun radioquote:Op zondag 11 juli 2010 16:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een hekel aan openbare zwembaden. Altijd wel van die ruige figuren die het nodig vinden om met iedereen ruzie te zoeken om iets stoms..
daar liggen vrienden van mij vandaagquote:Op zondag 11 juli 2010 16:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Steinerbos, had je de gabberhoek, een bepaalde hoek in het grasveld waar alle kaalkopjes zaten met hun radio![]()
Gelukkig kom ik daar nooit.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Steinerbos, had je de gabberhoek, een bepaalde hoek in het grasveld waar alle kaalkopjes zaten met hun radio![]()
Ik heb al een bril van kinds af aan. BOEIENDquote:Op zondag 11 juli 2010 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kom niet meer in zwembaden sinds ik een bril heb
De bril laat je toch in de auto of tas of zo?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kom niet meer in zwembaden sinds ik een bril heb
ik vanaf mn 13e. maar wat is de lolvan een zwembad als je OF je bril kwijt raakt OF niet meer naar al dat moois kunt kijken?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb al een bril van kinds af aan. BOEIEND
brillen bij een vrouw kunnen best sexy zijnquote:
ja, en dan iederen bij de tieten pakken omdat je neit ziet waar je bentquote:Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
De bril laat je toch in de auto of tas of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |