Ik zie geen Nederlandse en Spaanse vlag erbij?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Wil iemand nog naar Paul de Octopus kijken? http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml Nu issie live Uruguay - Duitsland aan het voorspellen
Misschien doet ie dat morgen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie geen Nederlandse en Spaanse vlag erbij?
Als de KNVB geld vangt voor die uitzendrechten mogen ze ook betalen voor de totale kosten van de huldigingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Politiek mengt zich in discussie rond huldiging
Een van de weinige keren dat ik blij ben dat de politiek zich ergens mee bemoeit. Kunnen ze niet gewoon SBS6 dwingen om af te zien van die exclusiviteit?
Het is nog vroegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Bij uruguay-duitsland zijn nederlandse en spaanse vlaggen ook niet zo op hun plaats
Schijnbaar meer dan de voetbalgoeroes.quote:
Ik ben daar helemaal niet bang voor. Ik hou er gewoon rekening mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Nu ben ik verdorie bang dat we gaan verliezen
Tijd om een inktvis te slachten
in 2008 had hij de finale ook fout dus winnen zullen wequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Nu ben ik verdorie bang dat we gaan verliezen
Tijd om een inktvis te slachten
Als mensen in een andere taal een tattoo laten zetten, hoop ik stiekem eigenlijk altijd op een spelfoutquote:Enorme tatoeage op Yolanthe
Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft Wesley Sneijder verrast met een tatoeage die van vlak onder haar schouder tot in haar middel loopt. Het gaat om de tekst 'Te Agradezco dios por Wesley', in het Nederlands vertaald:
Ik dank God voor Wesley.
Een stukje van de tatoeage werd gisteren per ongeluk onthuld tijdens een omhelzing tussen de 26-jarige Sneijder en de vrouw die volgende week in Toscane zijn echtgenote wordt. De Telegraaf heeft vanochtend een foto van de inktvlek gepubliceerd.
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Oeh, Nem, ze vond het boek leuk. Was helemaal vergeten een berichtje terug te sturen.
Nee, gelukkig. Ze wist er ook niet van verder. En de titel was toepasselijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geeft niet
Je bent niet zo van het sms-en
Ze had 'm dus nog niet begrijp ik?
Deels wel jammer dan, want dan had je 'm zelf kunnen lezenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, gelukkig. Ze wist er ook niet van verder. En de titel was toepasselijk.![]()
Pics?quote:Pff, ik heb een te lelijke zonnebril gekocht.
Ja, vond het ook echt een beetje jammer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deels wel jammer dan, want dan had je 'm zelf kunnen lezen
Moet je doen wat m'n zus heeft gedaan: een bril bij de kinderafdeling nemenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hij is veel te groot en het was nog wel de kleinste bril die ik kon vinden.
Volgens Sven is het een pandabeerbril.
Ja, zie je nou wel. Ik had ook een kinderbril gepakt, maar toen begon Sven me uit te lachen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je doen wat m'n zus heeft gedaan: een bril bij de kinderafdeling nemen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hij is veel te groot en het was nog wel de kleinste bril die ik kon vinden.
Volgens Sven is het een pandabeerbril.
Ja, ik krijg de instellingen van m'n webcam niet goed. En met het licht van buiten krijg je dan dit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Hoop alleen wel dat die foto wat overbelicht is, anders zie je alleen 2 zwarte glazen voor je ogen...
Handigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb er een hekel aan om in een winkel iets te passen. Hoedjes en dergelijke ook. Nou koop ik die niet, maar ik vind het gewoon vervelend. Tenzij het gewoon voor de lol is en het niet uit maakt hoe debiel het eruit ziet. Maar als ik alleen ben, dan doe ik dat dus niet.![]()
Ik ben moe, wil weekend vakantie en dat duurt nog 2 week ofzo. En ik heb slippers aan, maar gisteren m'n voet geschaafd aan iets en daar ligt net een bandje overheenquote:
quote:Laat het alsjeblieft niet door sbs6 uitgezonden worden, dan hebben we elke 5 minuten een reclameblok van 15 minuten!!
Dat kan gemeen pijn doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben moe, wil weekend vakantie en dat duurt nog 2 week ofzo. En ik heb slippers aan, maar gisteren m'n voet geschaafd aan iets en daar ligt net een bandje overheen
Op zich wel goed, hoewel het overlijden van een vriend me wel bezig houdt (morgen is de uitvaart).quote:
Ja, in oktober staat 'ie gepland...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat kan gemeen pijn doen.
Ik wil ook vakantie, dus ik leef met je mee.Zijn er hier al mensen die vakantie hebben?
quote:claudiadebreij
Mijn mossel heeft zojuist voorspeld dat Oranje wint.
about 1 hour ago via web
Retweeted by jochemmyjer and 100+ others
Ja, snap ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich wel goed, hoewel het overlijden van een vriend me wel bezig houdt (morgen is de uitvaart).
Maar zijn credo was 'altijd lachen', dus dat doen we dan ook maar...
En dan gaan jullie naar..?quote:
quote:
En gelijk weer terug naar normaalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef iamredleader het volgende:
Holy shit, opeens is heel m'n layout verneukt
checkquote:
quote:Ik wil ook vakantie, dus ik leef met je mee.![]()
Oeh dat was de nieuwe-nieuwe layout, ik had 'm ook even. Wel erg witquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef iamredleader het volgende:
Holy shit, opeens is heel m'n layout verneukt
Nee, ik niet. Wel iemand namens ons voormalige fanzine 'De Ajax Ster'.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, snap ik.Goed dat jullie ook afscheid gaan nemen op een manier die bij hem past. Ga jij nog iets zeggen op de uitvaart?
Rondje USA: Houston - San Antonio - Dallas - Memphis - New Orleans - Houstonquote:En dan gaan jullie naar..?
Tim Knol, die deed hier nog wel eens mee in MUZ Trivia...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond en morgen ga ik naar een festival, eens kijken hoe ik dat ga overleven met dit weer
Maar ik heb er wel vervelend veel zin in![]()
Ik kijk uit naar DeWolf en Tim Knol en ben benieuwd naar King Jack
* Whiteguy verwacht binnenkort een stenigingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Vrouw in Afghanistan loopt zonder hoofddoek over straat. Zie de reacties van de omstanders
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dit echt is of dat dit afgesproken werk is trouwens
Tim Knol maakt leuke muziekquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond en morgen ga ik naar een festival, eens kijken hoe ik dat ga overleven met dit weer
Maar ik heb er wel vervelend veel zin in![]()
Ik kijk uit naar DeWolf en Tim Knol en ben benieuwd naar King Jack
Ik ga gewoon werken dinsdagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Voor de Amsterdam-gangers a.s. dinsdag:
*knip*
Ik bedenk me net dat ik daar ook wel eens last van kan hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:57 schreef MaJo het volgende:
Zo ik ben ook weer wakkerik word echt crisis loom van dit weer
Je gaat weer patrouilleren dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kijk die dag naar de Tour de France.
Ik kan die zowegers niet in de steek laten...
Zei de man die zich de afgelopen weken wel geroepen voelde om de standen van de WK-wedstrijden contnue te twitteren...quote:
Nu je het zegt, ik moet mijn API verder uitbouwen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei de man die zich de afgelopen weken wel geroepen voelde om de standen van de WK-wedstrijden contnue te twitteren...
Lam?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:29 schreef Etcetera het volgende:
Over een half uur ga ik naar huis. Ben lam en gaar en moe
Dat zou erg fijn zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Diaan, anders kan ik hier die telegraaf wel even proberen in te scannen als je wilt
Dat mag je voor mij anders ook wel doen, mijn scanner thuis is ook overleden...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Diaan, anders kan ik hier die telegraaf wel even proberen in te scannen als je wilt
daar gaat ozne scan MMquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:58 schreef TradeMarkie het volgende:
oh, ik hoor net dat ik naar huis mag omdat het hier te warm is, daag!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:01 schreef TradeMarkie het volgende:
pagina gescand en naar huis gemaild, daar zal ik hem even in een pm zetten
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:01 schreef TradeMarkie het volgende:
pagina gescand en naar huis gemaild, daar zal ik hem even in een pm zetten
Geen idee eigenlijk. Ik pm je mn mailadres wel even.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
kan ik bij een pm geen bijlage versturen?
Ik heb het gezien, dankjewel.quote:
bij mij zit alles al 1,5 week dicht en ik heb geen gordijnenquote:
Zo, mooie reis.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Wel iemand namens ons voormalige fanzine 'De Ajax Ster'.
[..]
Rondje USA: Houston - San Antonio - Dallas - Memphis - New Orleans - Houston
ik heb er al 1 aan.... brrr wwat koud....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
best wel ja. zit er over te denken een trui aan te trekken....
dan heb ik blijkbaar een goed gevoelquote:
Waarschijnlijk heb je dit al gezien.... hoe was het gisterenavond? Succes vandaag!!quote:AndereTijdenS
Uitvaart Ajacied Joark is zaterdag. Kijk naar Joark in Andere Tijden over Slag om Zuiderpark in 1987 op
Andere Tijden/
Ow dat had ik helemaal niet gelezen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij heb ik dat bericht gisterenavond geretweet...
Heb die uitzending zelf op DVD.
Gisterenavond was het bloedheet in het supportershome, maar honderden mensen waren op komen draven. Was indrukwekkend.
Zo weer op pad met een kofferbak vol vuurwerk, om 10.30 uur verzamelen bij het oude De Meer. 1000 flesjes water staan klaar, de uitvaart zal in de buitenlucht worden gehouden.
Met mij alles goed. En met jou?quote:
Ik denk dat ik in de kroeg ga kijken met wat vrienden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
warm, dus tot zo ver niets nieuws
Ga je morgen nog voetbal kijken in de kroeg of wordt het een thuis kijk?
Als ze winnen dan barst er een enorm volksfeest los in het land. Dat wil ik wel meemaken!quote:
Dat is balen! Ik kon gelukkig vrij krijgen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik moet maandagmorgen om 04:30 m'n bed weer uit
Ja, net even buiten geweest om boodschappen te doen, maar het is wel erg benauwd. Gelukkig is het binnen nog lekker koelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Peace en ik gaan met zn tweetjes kijken, lekker rustig... Lennon ligt dan al te slapen. Maandag wel weer gewoon werken. Ik hoop alleen dat het morgen niet zo warm is als vandaag... ik vind het echt bah.
Cateringwerk in een bedrijfskantine.quote:
Ja het is heel heet. Alles plakt.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
Tering wat is het buiten warm!Ik ga maar snel weer onder de plafondventilator zitten.
Ik niet, maar ik heb wel goede dingen gehoord over die filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag trouwens een uitnodiging voor North Sea Jazz en voor een goeie BBQ af moeten slaan omdat ik werk moet afkrijgen voor maandag, en morgen wordt dat natuurlijk helemaal niets
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dan moet je 'm maar eens gaan kijken. Echt de moeite waard.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb wel goede dingen gehoord over die film
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een uitnodiging voor North Sea Jazz en voor een goeie BBQ af moeten slaan omdat ik werk moet afkrijgen voor maandag, en morgen wordt dat natuurlijk helemaal niets
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoorde net een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele flauwe grap die vast ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud is.
"Het is geel en je kunt erop zitten"ik kende deze in de uitvoering Het is geel en je kunt er op stampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is door de regen en hagel wel iets afgekoeld
Hier ook al merk ik er in huis nog niet zoveel van maar op de galerij is het wel lekker koel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier gaat het weer helemaal los. Regen, onweer harde wind enz.
en koeler
Groningen wordt door de buien overgeslagen......quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ooohoooooook
Flinke donders wil ik, en krakende luchtend
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ooohoooooook
Flinke donders wil ik, en krakende luchten
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het lijkt wel overdag hier met al die bliksem!
En wat een regen komt er naar beneden. De straten staan blank.^O^
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het lijkt wel overdag hier met al die bliksem!
En wat een regen komt er naar beneden. De straten staan blank.^O^
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cateringwerk in een bedrijfskantine.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt de nieuwe layout pimpen toch?
Als ze m gauw invoeren heeft iedereen m vast oranje straks
hij is nog in de beta fase en dus nog niet af vandaar dat ie steeds weer weg gaatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar maar deels. De achtergrondkleur van mijn eigen posts kan ik niet instellen.
Kunnen ze dan niet gewoon wachten met invoeren tot alles werkt?!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij is nog in de beta fase en dus nog niet af vandaar dat ie steeds weer weg gaat
Nope. Eigen beheer.quote:
Dat was van Megapool denk ik.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
Weet iemand waar ik het reclame filmpje met Van Hanegem die een tv het raam uitgooit online kan vinden.
De reclame die als eerste op tv was toen NL weer eens uit een EK/WK geschopt werdt.
achja het moet eens getest worden maar snap niet waarom dat 10 minuten per keer is, maarja morgen tijdens de finale is de volgende test.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet gewoon wachten met invoeren tot alles werkt?!
Shit zeg, Fok! begint zo wel erg op Defensie te lijken met invoeren van nieuwe zaken.
Zolang ze maar niet even een nieuwe layout op de tv gaan testen vind ik dat geen probleem....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja het moet eens getest worden maar snap niet waarom dat 10 minuten per keer is, maarja morgen tijdens de finale is de volgende test.
De layout dat Spanje gaat winnen bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet even een nieuwe layout op de tv gaan testen vind ik dat geen probleem....
Thx, dan ga ik weer verder met zoeken.quote:
Don't Jinx it!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
D
[..]
De layout dat Spanje gaat winnen bedoel je?
Ik roep nu al weken dat NL er uit vliegt en ik heb het steeds mis.quote:
Ah je bent het tegenovergestelde van die octopus? Als jij roept die gaat eruit dan winnen ze?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik roep nu al weken dat NL er uit vliegt en ik heb het steeds mis.
Moet ik nu iets anders gaan roepen?
Blijkbaar, want NL staat in de finale.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent het tegenovergestelde van die octopus? Als jij roept die gaat eruit dan winnen ze?
Nu moeten ze hem nog pakken maar jij ziet dat niet gebeuren....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar, want NL staat in de finale.
Ik zie dat idd niet gebeuren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu moeten ze hem nog pakken maar jij ziet dat niet gebeuren....
Ik zie jou wel op zeker 1 award winnen.....quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie jou wel op zeker 1 award winnen.....
De award waar je zelf net een nieuwe naam voor hebt bedacht....quote:
Vorig jaar waren ze ook in juli/augustus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zijn die awards nu alweer? Dat was toch aan het eind van het jaar?
Ik krijg een strategie award omdat jij hoopt dat ik het fout heb?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De award waar je zelf net een nieuwe naam voor hebt bedacht....
Ach jij rommelt maar wat aan....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg een strategie award omdat jij hoopt dat ik het fout heb?
En volgens buienradar krijgen jullie ook geen druppel.quote:
En rijd dan niet stilletjes ons huisje voorbij.......quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En volgens buienradar krijgen jullie ook geen druppel.
Helaas dus.
Het is niet eerlijk! Ook wij sudderen hier..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En volgens buienradar krijgen jullie ook geen druppel.
Helaas dus.
Ik kan je verklappen dat het heerlijk aanvoelde!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk! Ook wij sudderen hier..
De druppels die wij kunnen missen mogen zij opvangen.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat het heerlijk aanvoelde!![]()
Update: Misschien dat jullie omstreeks 00.30 en 03.00 wat druppels krijgen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jij rommelt maar wat aan....
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil best het tegenovergestelde roepen, maar je weet wat het risico is.
Waarom rijd je niet naar een biergarten in Duitsland en ga lekker die derde plaats vieren met de Oosterburen? Van een paar pinten koel je misschien ook wel af en je hebt in elk geval een gezellige avond.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom rijd je niet naar een biergarten in Duitsland en ga lekker die derde plaats vieren met de Oosterburen? Van een paar pinten koel je misschien ook wel af en je hebt in elk geval een gezellige avond.
Diaan kan ook rijden toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
no way... mag al niet meer rijden...
Die mag ook niet meer rijden..quote:
Dan moet je lekker door blijven sudderen.....quote:
Ik ben al gaar...quote:Op zondag 11 juli 2010 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet je lekker door blijven sudderen.....
Als je een gieter pakt en vraagt of Diaan die over je heen giet dan lijkt het of het regent.....quote:
Maar dan ga ik af als een gieter... hey het begint hier te waaien!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je een gieter pakt en vraagt of Diaan die over je heen giet dan lijkt het of het regent.....
hier waait het ook nu en donder en bliksem in de vertequote:Op zondag 11 juli 2010 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar dan ga ik af als een gieter... hey het begint hier te waaien!
Wat ik al schreef. Rond 00.30 krijgen jullie wat druppels.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar dan ga ik af als een gieter... hey het begint hier te waaien!
Laat Lennon dan maar rijden.quote:
quote:
neeehheee nederland wintquote:Op zondag 11 juli 2010 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, een voorspelling van mij die uitkomt. Straks gaat S. nog winnen ook.
Peaceman heeft het over de luier van lennon die verschoont moet worden.....quote:Op zondag 11 juli 2010 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, een voorspelling van mij die uitkomt. Straks gaat S. nog winnen ook.
gecondoleerd.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Ben gesloopt na een lange dag met eerst de uitvaart, daarna neergestort op een terras bij het oude Waterlooplein en tenslotte de avond in Artis doorgebracht totdat de regen met bakken naar beneden kwam.
Uitvaart was enorm indrukwekkend, ongeveer 1000 man/vrouw was op komen dagen en, voor de kenners, langs de hele Middenweg vanaf het voormalige stadion De Meer tot aan de Kruislaan stonden mensen met vlaggen en fakkels.
Joark lag in een kist, die we gisterenavond al vol hadden geschreven, op een imperiaal op het dak van een Berlingo die aan beide zijden de tekst 'Joark On Tour' droeg.
Joark had z'n eigen speech geschreven die door z'n vriendin werd voorgelezen.
Verder ook speeches van z'n oudste zoon, Uri Coronel, de voorzitter van Ajax en een vertegenwoordiger namens de supporters.
Kippenvel, bizar, maar wel geheel in stijl.
Ben er trots op deze gouden gozer gekend te hebben...
http://www.at5.nl/artikel(...)n-afscheid-van-joark
http://www.ajaxfotoside.net/0910thuis/joark/joark.html
En vanaf nu zal ik jullie er niet meer mee lastig vallen...
Je bent nog al een fan van Artis. Zijn er de laatste jaren dan zo veel veranderingen geweest dat he nu meer dan één bezoek per jaar waard is?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Ben gesloopt na een lange dag met eerst de uitvaart, daarna neergestort op een terras bij het oude Waterlooplein en tenslotte de avond in Artis doorgebracht totdat de regen met bakken naar beneden kwam.
quote:Uitvaart was enorm indrukwekkend, ongeveer 1000 man/vrouw was op komen dagen en, voor de kenners, langs de hele Middenweg vanaf het voormalige stadion De Meer tot aan de Kruislaan stonden mensen met vlaggen en fakkels.
Joark lag in een kist, die we gisterenavond al vol hadden geschreven, op een imperiaal op het dak van een Berlingo die aan beide zijden de tekst 'Joark On Tour' droeg.
Verder ook speeches van z'n oudste zoon, Uri Coronel, de voorzitter van Ajax en een vertegenwoordiger namens de supporters.
Heb vrienden daar werken, dus ik wandel er regelmatig even binnen...quote:Op zondag 11 juli 2010 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent nog al een fan van Artis. Zijn er de laatste jaren dan zo veel veranderingen geweest dat he nu meer dan één bezoek per jaar waard is?
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen. Dat zal nu wel lukken nu het wat afgekoeld is
ben ik effe blij dat ik niet in de regio Twente woon....![]()
slaapsequote:Op zondag 11 juli 2010 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen. Dat zal nu wel lukken nu het wat afgekoeld is
ben ik effe blij dat ik niet in de regio Twente woon....![]()
Ah vandaar.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb vrienden daar werken, dus ik wandel er regelmatig even binnen...
Ik weet niet wat je al gezien hebt, maar de laatste jaren is wel een hoop veranderd.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Maar zijn er sinds de laatste jaren veel verbeteringen?
Ik ben namelijk van plan om met mijn neefje van 6 een dagje in Artis door te brengen.
Ik raadpleeg de octopus.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:31 schreef peaceman het volgende:
Gaat poging tot slapen doen in de sauna van Enschede...
Voor wie gaat slapen: slaap wel
Voor wie op blijft: plezierige nacht gewenst
Voor wie niet kan kiezen: raadpleeg een kanarie of een varken..
Weltrusten MMquote:
Ik hoop het niet, die gasten hebben me al vaak genoeg een milde voedselvergifitging gegevenquote:
Weet je zeker dat het niet bij Paresto was!?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, die gasten hebben me al vaak genoeg een milde voedselvergifitging gegeven
Grootsquote:Op zondag 11 juli 2010 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Uitvaart was enorm indrukwekkend, ongeveer 1000 man/vrouw was op komen dagen en, voor de kenners, langs de hele Middenweg vanaf het voormalige stadion De Meer tot aan de Kruislaan stonden mensen met vlaggen en fakkels.
quote:
Neuh, Sodexo was de boosdoener. Mijn werk heeft Sodexo in het bedrijfsrestaurant en biedt bij lange avonddiensten gratis avondeten aan. Hartstikke netjes natuurlijk, maar ik krijg er bijna elke keer buikkrampen van... Doet toch af aan de overall dining experiencequote:Op zondag 11 juli 2010 01:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet bij Paresto was!?
oh nee, die doen alleen defensie objecten.
* Ofyles2 overigens voor een tijdelijk investeringsverbod pleit voor Franse en Belgische bedrijven zolang in deze landen bepaalde sectoren onwrikbaar op slot zitten. Hij noemt het OV, waar buitenlandse vervoerders nooit een concessie in Frankrijk winnen, maar de Franse vervoerders dit wel in het buitenland flikken...quote:Op zondag 11 juli 2010 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh, Sodexo was de boosdoener. Mijn werk heeft Sodexo in het bedrijfsrestaurant en biedt bij lange avonddiensten gratis avondeten aan. Hartstikke netjes natuurlijk, maar ik krijg er bijna elke keer buikkrampen van... Doet toch af aan de overall dining experience
Erg indrukwekkend!!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, scherp v.w.b. mijn handschrift...quote:Op zondag 11 juli 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend!!Een mooi afscheid.
En MM jouw kaart heb ik gezien in het eerstee filmpje volgens mij. Ik dacht je handschrift te herkennen...
Jojo, dat ga je inderdaad niet meer redden. Maar even bellen dat je ietsjes verlaat bent? Dag Jojo![]()
Nee, filmpjes bekijken en een YouTube-pagina met een normaal uiterlijk.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:08 schreef LadyBlack het volgende:
MM, filmpjes uploaden bedoel je?
Dat duurt bij mij altijd zo lang dat ik het bij voorkeur niet meer doe
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan, scherp v.w.b. mijn handschrift...![]()
Als ik op het filmpje klik, wordt het meteen op Fok! geopend... niet apart in YouTube.quote:Hebben anderen ook problemen met YouTube v.w.b. de opmaak en het laden/afspelen van filmpjes...?
Goedemorgen!!
Dat vind ik altijd heel irritant!! Je kunt het omzeilen door op de tekst te klikken ipv het plaatjequote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik op het filmpje klik, wordt het meteen op Fok! geopend... niet apart in YouTube.
Inderdaad... bedankt voor de tip!!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd heel irritant!! Je kunt het omzeilen door op de tekst te klikken ipv het plaatje
Ik verwacht dat wij niet tot 22:00 uur zullen blijven. Best laat voor Lennon en we moeten nog een stukje terug. Daarbij moeten we allebei de volgende dag ook weer werken...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:25 schreef iamredleader het volgende:
mogguh allen!
-tijd.
Zoals beloofd even een herinnering / update over de AKQ(SC)BBQ-meet![]()
Zondag 18 juli, dus over precies 1 week, vindt de AKQ(SC)BBQ-meet plaats. Dit is in Amstelveen, te huize iamredleader+familie.
Voor zover je/jullie nog niet per PM hebben gezegd of je/jullie komt/komen, laat dat dan svp zo snel mogelijk weten. Dit in verband met de voorbereidingen en boodschappen
De bedoeling is rond 15:00 te verzamelen voor een knabbeltje, een babbeltje en wat kennismaking (voor de mensen die nog niet op een meet zijn geweest). Rond 17:00 gaat de boel in de hens, en vanaf 18:00 is er dood beest van het vuur, aangevuld met de nodige salades, bijlagen, drinken en drank![]()
Afsluiten is rond 22:00, vanwege mogelijk overlast voor de buren![]()
tot zover deze dienstmededeling, iamredleader out
Ook erg mooi!! Ik heb de filmpjes even doorgestuurd naar M. Hij had ze nog niet.... hij had inmiddels wel allemaal foto's op zn hyves.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Toch nog even, gefilmd door de cameramensen van NOS Andere Tijden:
Heb M. gisteren nog wel gezien...quote:Op zondag 11 juli 2010 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook erg mooi!! Ik heb de filmpjes even doorgestuurd naar M. Hij had ze nog niet.... hij had inmiddels wel allemaal foto's op zn hyves.
Indrukwekkend, MadMaster. Hij moet veel voor jullie betekend hebben.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Toch nog even, gefilmd door de cameramensen van NOS Andere Tijden:
Ik heb hem vrijdag nog gesproken op het zwembad, maar niet over gehad eigenlijk. Ik had wel verwacht dat hij er bij zou zijn gisteren.quote:
Tijdens 1 van de speeches werd het treffend verwoord: 'Er is een ongeschreven wet dat Ajacieden op een waardige manier afscheid nemen van Ajacieden' en dat is gisteren maar weer gebleken...quote:Op zondag 11 juli 2010 13:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Indrukwekkend, MadMaster. Hij moet veel voor jullie betekend hebben.
Ik heb alleen het oude oranje sportshirt uit mijn dienstplicht nog.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zit klaar in je oranje gevechtstenue?
Met paintballguns gevuld met oranje verfquote:Op zondag 11 juli 2010 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zit klaar in je oranje gevechtstenue?
Ik kon alleen aan rode en gele vulling voor de kogels komen. Maar ik heb het idee dat dat vandaag niet echt goed zal vallen.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met paintballguns gevuld met oranje verf
Tuurlijk wel. Gewoon heel goed mikken. Dan wordt het vanzelf oranjequote:Op zondag 11 juli 2010 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kon alleen aan rode en gele vulling voor de kogels komen. Maar ik heb het idee dat dat vandaag niet echt goed zal vallen.
Ik denk niet dat een doelwit lang genoeg stil wil blijven staan.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon heel goed mikken. Dan wordt het vanzelf oranje
Een goeie oefening op "moving targets" dusquote:Op zondag 11 juli 2010 15:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een doelwit lang genoeg stil wil blijven staan.
veel plezierquote:Op zondag 11 juli 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb besloten me nu naar Amsterdam te begeven.
heel veel succes in de warmte, maar vooral heel veel plezier!! Ga je naar het Museumplein?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dan heb ik toch liever een iets nauwkeuriger wapen dan een paintball geweer.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een goeie oefening op "moving targets" dus
Succesquote:Op zondag 11 juli 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Paintball vermoeiend!?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind paintball niet leuk... veel te vermoeiend.![]()
Af en toe wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
@Soempie, kun je die nu al zien dan? Ik heb (weer) de oude layout.
Er staat een fout in de tekst.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:48 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gisteren geleverdWas bang dat ik 'm maandag pas zou krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |