Geen idee eigenlijk. Ik pm je mn mailadres wel even.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
kan ik bij een pm geen bijlage versturen?
Ik heb het gezien, dankjewel.quote:
bij mij zit alles al 1,5 week dicht en ik heb geen gordijnenquote:
Zo, mooie reis.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Wel iemand namens ons voormalige fanzine 'De Ajax Ster'.
[..]
Rondje USA: Houston - San Antonio - Dallas - Memphis - New Orleans - Houston
ik heb er al 1 aan.... brrr wwat koud....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
best wel ja. zit er over te denken een trui aan te trekken....
dan heb ik blijkbaar een goed gevoelquote:
Waarschijnlijk heb je dit al gezien.... hoe was het gisterenavond? Succes vandaag!!quote:AndereTijdenS
Uitvaart Ajacied Joark is zaterdag. Kijk naar Joark in Andere Tijden over Slag om Zuiderpark in 1987 op
Andere Tijden/
Ow dat had ik helemaal niet gelezen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij heb ik dat bericht gisterenavond geretweet...
Heb die uitzending zelf op DVD.
Gisterenavond was het bloedheet in het supportershome, maar honderden mensen waren op komen draven. Was indrukwekkend.
Zo weer op pad met een kofferbak vol vuurwerk, om 10.30 uur verzamelen bij het oude De Meer. 1000 flesjes water staan klaar, de uitvaart zal in de buitenlucht worden gehouden.
Met mij alles goed. En met jou?quote:
Ik denk dat ik in de kroeg ga kijken met wat vrienden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
warm, dus tot zo ver niets nieuws
Ga je morgen nog voetbal kijken in de kroeg of wordt het een thuis kijk?
Als ze winnen dan barst er een enorm volksfeest los in het land. Dat wil ik wel meemaken!quote:
Dat is balen! Ik kon gelukkig vrij krijgen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik moet maandagmorgen om 04:30 m'n bed weer uit
Ja, net even buiten geweest om boodschappen te doen, maar het is wel erg benauwd. Gelukkig is het binnen nog lekker koelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Peace en ik gaan met zn tweetjes kijken, lekker rustig... Lennon ligt dan al te slapen. Maandag wel weer gewoon werken. Ik hoop alleen dat het morgen niet zo warm is als vandaag... ik vind het echt bah.
Cateringwerk in een bedrijfskantine.quote:
Ja het is heel heet. Alles plakt.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
Tering wat is het buiten warm!Ik ga maar snel weer onder de plafondventilator zitten.
Ik niet, maar ik heb wel goede dingen gehoord over die filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag trouwens een uitnodiging voor North Sea Jazz en voor een goeie BBQ af moeten slaan omdat ik werk moet afkrijgen voor maandag, en morgen wordt dat natuurlijk helemaal niets
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dan moet je 'm maar eens gaan kijken. Echt de moeite waard.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb wel goede dingen gehoord over die film
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een uitnodiging voor North Sea Jazz en voor een goeie BBQ af moeten slaan omdat ik werk moet afkrijgen voor maandag, en morgen wordt dat natuurlijk helemaal niets
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoorde net een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele flauwe grap die vast ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud is.
"Het is geel en je kunt erop zitten"ik kende deze in de uitvoering Het is geel en je kunt er op stampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is door de regen en hagel wel iets afgekoeld
Hier ook al merk ik er in huis nog niet zoveel van maar op de galerij is het wel lekker koel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier gaat het weer helemaal los. Regen, onweer harde wind enz.
en koeler
Groningen wordt door de buien overgeslagen......quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ooohoooooook
Flinke donders wil ik, en krakende luchtend
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ooohoooooook
Flinke donders wil ik, en krakende luchten
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het lijkt wel overdag hier met al die bliksem!
En wat een regen komt er naar beneden. De straten staan blank.^O^
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het lijkt wel overdag hier met al die bliksem!
En wat een regen komt er naar beneden. De straten staan blank.^O^
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cateringwerk in een bedrijfskantine.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt de nieuwe layout pimpen toch?
Als ze m gauw invoeren heeft iedereen m vast oranje straks
hij is nog in de beta fase en dus nog niet af vandaar dat ie steeds weer weg gaatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar maar deels. De achtergrondkleur van mijn eigen posts kan ik niet instellen.
Kunnen ze dan niet gewoon wachten met invoeren tot alles werkt?!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij is nog in de beta fase en dus nog niet af vandaar dat ie steeds weer weg gaat
Nope. Eigen beheer.quote:
Dat was van Megapool denk ik.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
Weet iemand waar ik het reclame filmpje met Van Hanegem die een tv het raam uitgooit online kan vinden.
De reclame die als eerste op tv was toen NL weer eens uit een EK/WK geschopt werdt.
achja het moet eens getest worden maar snap niet waarom dat 10 minuten per keer is, maarja morgen tijdens de finale is de volgende test.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet gewoon wachten met invoeren tot alles werkt?!
Shit zeg, Fok! begint zo wel erg op Defensie te lijken met invoeren van nieuwe zaken.
Zolang ze maar niet even een nieuwe layout op de tv gaan testen vind ik dat geen probleem....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja het moet eens getest worden maar snap niet waarom dat 10 minuten per keer is, maarja morgen tijdens de finale is de volgende test.
De layout dat Spanje gaat winnen bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet even een nieuwe layout op de tv gaan testen vind ik dat geen probleem....
Thx, dan ga ik weer verder met zoeken.quote:
Don't Jinx it!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
D
[..]
De layout dat Spanje gaat winnen bedoel je?
Ik roep nu al weken dat NL er uit vliegt en ik heb het steeds mis.quote:
Ah je bent het tegenovergestelde van die octopus? Als jij roept die gaat eruit dan winnen ze?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik roep nu al weken dat NL er uit vliegt en ik heb het steeds mis.
Moet ik nu iets anders gaan roepen?
Blijkbaar, want NL staat in de finale.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent het tegenovergestelde van die octopus? Als jij roept die gaat eruit dan winnen ze?
Nu moeten ze hem nog pakken maar jij ziet dat niet gebeuren....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar, want NL staat in de finale.
Ik zie dat idd niet gebeuren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu moeten ze hem nog pakken maar jij ziet dat niet gebeuren....
Ik zie jou wel op zeker 1 award winnen.....quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie jou wel op zeker 1 award winnen.....
De award waar je zelf net een nieuwe naam voor hebt bedacht....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |