quote:claudiadebreij
Mijn mossel heeft zojuist voorspeld dat Oranje wint.
about 1 hour ago via web
Retweeted by jochemmyjer and 100+ others
Ja, snap ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich wel goed, hoewel het overlijden van een vriend me wel bezig houdt (morgen is de uitvaart).
Maar zijn credo was 'altijd lachen', dus dat doen we dan ook maar...
En dan gaan jullie naar..?quote:
quote:
En gelijk weer terug naar normaalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef iamredleader het volgende:
Holy shit, opeens is heel m'n layout verneukt
checkquote:
quote:Ik wil ook vakantie, dus ik leef met je mee.![]()
Oeh dat was de nieuwe-nieuwe layout, ik had 'm ook even. Wel erg witquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef iamredleader het volgende:
Holy shit, opeens is heel m'n layout verneukt
Nee, ik niet. Wel iemand namens ons voormalige fanzine 'De Ajax Ster'.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, snap ik.Goed dat jullie ook afscheid gaan nemen op een manier die bij hem past. Ga jij nog iets zeggen op de uitvaart?
Rondje USA: Houston - San Antonio - Dallas - Memphis - New Orleans - Houstonquote:En dan gaan jullie naar..?
Tim Knol, die deed hier nog wel eens mee in MUZ Trivia...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond en morgen ga ik naar een festival, eens kijken hoe ik dat ga overleven met dit weer
Maar ik heb er wel vervelend veel zin in![]()
Ik kijk uit naar DeWolf en Tim Knol en ben benieuwd naar King Jack
* Whiteguy verwacht binnenkort een stenigingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Vrouw in Afghanistan loopt zonder hoofddoek over straat. Zie de reacties van de omstanders
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dit echt is of dat dit afgesproken werk is trouwens
Tim Knol maakt leuke muziekquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond en morgen ga ik naar een festival, eens kijken hoe ik dat ga overleven met dit weer
Maar ik heb er wel vervelend veel zin in![]()
Ik kijk uit naar DeWolf en Tim Knol en ben benieuwd naar King Jack
Ik ga gewoon werken dinsdagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Voor de Amsterdam-gangers a.s. dinsdag:
*knip*
Ik bedenk me net dat ik daar ook wel eens last van kan hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:57 schreef MaJo het volgende:
Zo ik ben ook weer wakkerik word echt crisis loom van dit weer
Je gaat weer patrouilleren dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kijk die dag naar de Tour de France.
Ik kan die zowegers niet in de steek laten...
Zei de man die zich de afgelopen weken wel geroepen voelde om de standen van de WK-wedstrijden contnue te twitteren...quote:
Nu je het zegt, ik moet mijn API verder uitbouwen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei de man die zich de afgelopen weken wel geroepen voelde om de standen van de WK-wedstrijden contnue te twitteren...
Lam?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:29 schreef Etcetera het volgende:
Over een half uur ga ik naar huis. Ben lam en gaar en moe
Dat zou erg fijn zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Diaan, anders kan ik hier die telegraaf wel even proberen in te scannen als je wilt
Dat mag je voor mij anders ook wel doen, mijn scanner thuis is ook overleden...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Diaan, anders kan ik hier die telegraaf wel even proberen in te scannen als je wilt
daar gaat ozne scan MMquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:58 schreef TradeMarkie het volgende:
oh, ik hoor net dat ik naar huis mag omdat het hier te warm is, daag!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:01 schreef TradeMarkie het volgende:
pagina gescand en naar huis gemaild, daar zal ik hem even in een pm zetten
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:01 schreef TradeMarkie het volgende:
pagina gescand en naar huis gemaild, daar zal ik hem even in een pm zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |