Ik zie geen Nederlandse en Spaanse vlag erbij?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Wil iemand nog naar Paul de Octopus kijken? http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml Nu issie live Uruguay - Duitsland aan het voorspellen
Misschien doet ie dat morgen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie geen Nederlandse en Spaanse vlag erbij?
Als de KNVB geld vangt voor die uitzendrechten mogen ze ook betalen voor de totale kosten van de huldigingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Politiek mengt zich in discussie rond huldiging
Een van de weinige keren dat ik blij ben dat de politiek zich ergens mee bemoeit. Kunnen ze niet gewoon SBS6 dwingen om af te zien van die exclusiviteit?
Het is nog vroegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Bij uruguay-duitsland zijn nederlandse en spaanse vlaggen ook niet zo op hun plaats
Schijnbaar meer dan de voetbalgoeroes.quote:
Ik ben daar helemaal niet bang voor. Ik hou er gewoon rekening mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Nu ben ik verdorie bang dat we gaan verliezen
Tijd om een inktvis te slachten
in 2008 had hij de finale ook fout dus winnen zullen wequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Nu ben ik verdorie bang dat we gaan verliezen
Tijd om een inktvis te slachten
Als mensen in een andere taal een tattoo laten zetten, hoop ik stiekem eigenlijk altijd op een spelfoutquote:Enorme tatoeage op Yolanthe
Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft Wesley Sneijder verrast met een tatoeage die van vlak onder haar schouder tot in haar middel loopt. Het gaat om de tekst 'Te Agradezco dios por Wesley', in het Nederlands vertaald:
Ik dank God voor Wesley.
Een stukje van de tatoeage werd gisteren per ongeluk onthuld tijdens een omhelzing tussen de 26-jarige Sneijder en de vrouw die volgende week in Toscane zijn echtgenote wordt. De Telegraaf heeft vanochtend een foto van de inktvlek gepubliceerd.
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Oeh, Nem, ze vond het boek leuk. Was helemaal vergeten een berichtje terug te sturen.
Nee, gelukkig. Ze wist er ook niet van verder. En de titel was toepasselijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geeft niet
Je bent niet zo van het sms-en
Ze had 'm dus nog niet begrijp ik?
Deels wel jammer dan, want dan had je 'm zelf kunnen lezenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, gelukkig. Ze wist er ook niet van verder. En de titel was toepasselijk.![]()
Pics?quote:Pff, ik heb een te lelijke zonnebril gekocht.
Ja, vond het ook echt een beetje jammer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deels wel jammer dan, want dan had je 'm zelf kunnen lezen
Moet je doen wat m'n zus heeft gedaan: een bril bij de kinderafdeling nemenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hij is veel te groot en het was nog wel de kleinste bril die ik kon vinden.
Volgens Sven is het een pandabeerbril.
Ja, zie je nou wel. Ik had ook een kinderbril gepakt, maar toen begon Sven me uit te lachen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je doen wat m'n zus heeft gedaan: een bril bij de kinderafdeling nemen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hij is veel te groot en het was nog wel de kleinste bril die ik kon vinden.
Volgens Sven is het een pandabeerbril.
Ja, ik krijg de instellingen van m'n webcam niet goed. En met het licht van buiten krijg je dan dit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Hoop alleen wel dat die foto wat overbelicht is, anders zie je alleen 2 zwarte glazen voor je ogen...
Handigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb er een hekel aan om in een winkel iets te passen. Hoedjes en dergelijke ook. Nou koop ik die niet, maar ik vind het gewoon vervelend. Tenzij het gewoon voor de lol is en het niet uit maakt hoe debiel het eruit ziet. Maar als ik alleen ben, dan doe ik dat dus niet.![]()
Ik ben moe, wil weekend vakantie en dat duurt nog 2 week ofzo. En ik heb slippers aan, maar gisteren m'n voet geschaafd aan iets en daar ligt net een bandje overheenquote:
quote:Laat het alsjeblieft niet door sbs6 uitgezonden worden, dan hebben we elke 5 minuten een reclameblok van 15 minuten!!
Dat kan gemeen pijn doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben moe, wil weekend vakantie en dat duurt nog 2 week ofzo. En ik heb slippers aan, maar gisteren m'n voet geschaafd aan iets en daar ligt net een bandje overheen
Op zich wel goed, hoewel het overlijden van een vriend me wel bezig houdt (morgen is de uitvaart).quote:
Ja, in oktober staat 'ie gepland...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat kan gemeen pijn doen.
Ik wil ook vakantie, dus ik leef met je mee.Zijn er hier al mensen die vakantie hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |