Cateringwerk in een bedrijfskantine.quote:
Ja het is heel heet. Alles plakt.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
Tering wat is het buiten warm!Ik ga maar snel weer onder de plafondventilator zitten.
Ik niet, maar ik heb wel goede dingen gehoord over die filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag trouwens een uitnodiging voor North Sea Jazz en voor een goeie BBQ af moeten slaan omdat ik werk moet afkrijgen voor maandag, en morgen wordt dat natuurlijk helemaal niets
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dan moet je 'm maar eens gaan kijken. Echt de moeite waard.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb wel goede dingen gehoord over die film
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een uitnodiging voor North Sea Jazz en voor een goeie BBQ af moeten slaan omdat ik werk moet afkrijgen voor maandag, en morgen wordt dat natuurlijk helemaal niets
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoorde net een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele flauwe grap die vast ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud is.
"Het is geel en je kunt erop zitten"ik kende deze in de uitvoering Het is geel en je kunt er op stampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is door de regen en hagel wel iets afgekoeld
Hier ook al merk ik er in huis nog niet zoveel van maar op de galerij is het wel lekker koel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier gaat het weer helemaal los. Regen, onweer harde wind enz.
en koeler
Groningen wordt door de buien overgeslagen......quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ooohoooooook
Flinke donders wil ik, en krakende luchtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |