Cateringwerk in een bedrijfskantine.quote:
Ja het is heel heet. Alles plakt.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
Tering wat is het buiten warm!Ik ga maar snel weer onder de plafondventilator zitten.
Ik niet, maar ik heb wel goede dingen gehoord over die filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag trouwens een uitnodiging voor North Sea Jazz en voor een goeie BBQ af moeten slaan omdat ik werk moet afkrijgen voor maandag, en morgen wordt dat natuurlijk helemaal niets
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dan moet je 'm maar eens gaan kijken. Echt de moeite waard.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb wel goede dingen gehoord over die film
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een uitnodiging voor North Sea Jazz en voor een goeie BBQ af moeten slaan omdat ik werk moet afkrijgen voor maandag, en morgen wordt dat natuurlijk helemaal niets
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoorde net een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele flauwe grap die vast ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud is.
"Het is geel en je kunt erop zitten"ik kende deze in de uitvoering Het is geel en je kunt er op stampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is door de regen en hagel wel iets afgekoeld
Hier ook al merk ik er in huis nog niet zoveel van maar op de galerij is het wel lekker koel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier gaat het weer helemaal los. Regen, onweer harde wind enz.
en koeler
Groningen wordt door de buien overgeslagen......quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ooohoooooook
Flinke donders wil ik, en krakende luchtend
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ooohoooooook
Flinke donders wil ik, en krakende luchten
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het lijkt wel overdag hier met al die bliksem!
En wat een regen komt er naar beneden. De straten staan blank.^O^
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het lijkt wel overdag hier met al die bliksem!
En wat een regen komt er naar beneden. De straten staan blank.^O^
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cateringwerk in een bedrijfskantine.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt de nieuwe layout pimpen toch?
Als ze m gauw invoeren heeft iedereen m vast oranje straks
hij is nog in de beta fase en dus nog niet af vandaar dat ie steeds weer weg gaatquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar maar deels. De achtergrondkleur van mijn eigen posts kan ik niet instellen.
Kunnen ze dan niet gewoon wachten met invoeren tot alles werkt?!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij is nog in de beta fase en dus nog niet af vandaar dat ie steeds weer weg gaat
Nope. Eigen beheer.quote:
Dat was van Megapool denk ik.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
Weet iemand waar ik het reclame filmpje met Van Hanegem die een tv het raam uitgooit online kan vinden.
De reclame die als eerste op tv was toen NL weer eens uit een EK/WK geschopt werdt.
achja het moet eens getest worden maar snap niet waarom dat 10 minuten per keer is, maarja morgen tijdens de finale is de volgende test.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet gewoon wachten met invoeren tot alles werkt?!
Shit zeg, Fok! begint zo wel erg op Defensie te lijken met invoeren van nieuwe zaken.
Zolang ze maar niet even een nieuwe layout op de tv gaan testen vind ik dat geen probleem....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja het moet eens getest worden maar snap niet waarom dat 10 minuten per keer is, maarja morgen tijdens de finale is de volgende test.
De layout dat Spanje gaat winnen bedoel je?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet even een nieuwe layout op de tv gaan testen vind ik dat geen probleem....
Thx, dan ga ik weer verder met zoeken.quote:
Don't Jinx it!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
D
[..]
De layout dat Spanje gaat winnen bedoel je?
Ik roep nu al weken dat NL er uit vliegt en ik heb het steeds mis.quote:
Ah je bent het tegenovergestelde van die octopus? Als jij roept die gaat eruit dan winnen ze?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik roep nu al weken dat NL er uit vliegt en ik heb het steeds mis.
Moet ik nu iets anders gaan roepen?
Blijkbaar, want NL staat in de finale.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent het tegenovergestelde van die octopus? Als jij roept die gaat eruit dan winnen ze?
Nu moeten ze hem nog pakken maar jij ziet dat niet gebeuren....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar, want NL staat in de finale.
Ik zie dat idd niet gebeuren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu moeten ze hem nog pakken maar jij ziet dat niet gebeuren....
Ik zie jou wel op zeker 1 award winnen.....quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie jou wel op zeker 1 award winnen.....
De award waar je zelf net een nieuwe naam voor hebt bedacht....quote:
Vorig jaar waren ze ook in juli/augustus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zijn die awards nu alweer? Dat was toch aan het eind van het jaar?
Ik krijg een strategie award omdat jij hoopt dat ik het fout heb?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De award waar je zelf net een nieuwe naam voor hebt bedacht....
Ach jij rommelt maar wat aan....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg een strategie award omdat jij hoopt dat ik het fout heb?
En volgens buienradar krijgen jullie ook geen druppel.quote:
En rijd dan niet stilletjes ons huisje voorbij.......quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En volgens buienradar krijgen jullie ook geen druppel.
Helaas dus.
Het is niet eerlijk! Ook wij sudderen hier..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En volgens buienradar krijgen jullie ook geen druppel.
Helaas dus.
Ik kan je verklappen dat het heerlijk aanvoelde!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk! Ook wij sudderen hier..
De druppels die wij kunnen missen mogen zij opvangen.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat het heerlijk aanvoelde!![]()
Update: Misschien dat jullie omstreeks 00.30 en 03.00 wat druppels krijgen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jij rommelt maar wat aan....
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil best het tegenovergestelde roepen, maar je weet wat het risico is.
Waarom rijd je niet naar een biergarten in Duitsland en ga lekker die derde plaats vieren met de Oosterburen? Van een paar pinten koel je misschien ook wel af en je hebt in elk geval een gezellige avond.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom rijd je niet naar een biergarten in Duitsland en ga lekker die derde plaats vieren met de Oosterburen? Van een paar pinten koel je misschien ook wel af en je hebt in elk geval een gezellige avond.
Diaan kan ook rijden toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
no way... mag al niet meer rijden...
Die mag ook niet meer rijden..quote:
Dan moet je lekker door blijven sudderen.....quote:
Ik ben al gaar...quote:Op zondag 11 juli 2010 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet je lekker door blijven sudderen.....
Als je een gieter pakt en vraagt of Diaan die over je heen giet dan lijkt het of het regent.....quote:
Maar dan ga ik af als een gieter... hey het begint hier te waaien!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je een gieter pakt en vraagt of Diaan die over je heen giet dan lijkt het of het regent.....
hier waait het ook nu en donder en bliksem in de vertequote:Op zondag 11 juli 2010 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar dan ga ik af als een gieter... hey het begint hier te waaien!
Wat ik al schreef. Rond 00.30 krijgen jullie wat druppels.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar dan ga ik af als een gieter... hey het begint hier te waaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |