De award waar je zelf net een nieuwe naam voor hebt bedacht....quote:
Vorig jaar waren ze ook in juli/augustus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zijn die awards nu alweer? Dat was toch aan het eind van het jaar?
Ik krijg een strategie award omdat jij hoopt dat ik het fout heb?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De award waar je zelf net een nieuwe naam voor hebt bedacht....
Ach jij rommelt maar wat aan....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg een strategie award omdat jij hoopt dat ik het fout heb?
En volgens buienradar krijgen jullie ook geen druppel.quote:
En rijd dan niet stilletjes ons huisje voorbij.......quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En volgens buienradar krijgen jullie ook geen druppel.
Helaas dus.
Het is niet eerlijk! Ook wij sudderen hier..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En volgens buienradar krijgen jullie ook geen druppel.
Helaas dus.
Ik kan je verklappen dat het heerlijk aanvoelde!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk! Ook wij sudderen hier..
De druppels die wij kunnen missen mogen zij opvangen.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat het heerlijk aanvoelde!![]()
Update: Misschien dat jullie omstreeks 00.30 en 03.00 wat druppels krijgen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach jij rommelt maar wat aan....
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil best het tegenovergestelde roepen, maar je weet wat het risico is.
Waarom rijd je niet naar een biergarten in Duitsland en ga lekker die derde plaats vieren met de Oosterburen? Van een paar pinten koel je misschien ook wel af en je hebt in elk geval een gezellige avond.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom rijd je niet naar een biergarten in Duitsland en ga lekker die derde plaats vieren met de Oosterburen? Van een paar pinten koel je misschien ook wel af en je hebt in elk geval een gezellige avond.
Diaan kan ook rijden toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
no way... mag al niet meer rijden...
Die mag ook niet meer rijden..quote:
Dan moet je lekker door blijven sudderen.....quote:
Ik ben al gaar...quote:Op zondag 11 juli 2010 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet je lekker door blijven sudderen.....
Als je een gieter pakt en vraagt of Diaan die over je heen giet dan lijkt het of het regent.....quote:
Maar dan ga ik af als een gieter... hey het begint hier te waaien!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je een gieter pakt en vraagt of Diaan die over je heen giet dan lijkt het of het regent.....
hier waait het ook nu en donder en bliksem in de vertequote:Op zondag 11 juli 2010 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar dan ga ik af als een gieter... hey het begint hier te waaien!
Wat ik al schreef. Rond 00.30 krijgen jullie wat druppels.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar dan ga ik af als een gieter... hey het begint hier te waaien!
Laat Lennon dan maar rijden.quote:
quote:
neeehheee nederland wintquote:Op zondag 11 juli 2010 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, een voorspelling van mij die uitkomt. Straks gaat S. nog winnen ook.
Peaceman heeft het over de luier van lennon die verschoont moet worden.....quote:Op zondag 11 juli 2010 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, een voorspelling van mij die uitkomt. Straks gaat S. nog winnen ook.
gecondoleerd.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Ben gesloopt na een lange dag met eerst de uitvaart, daarna neergestort op een terras bij het oude Waterlooplein en tenslotte de avond in Artis doorgebracht totdat de regen met bakken naar beneden kwam.
Uitvaart was enorm indrukwekkend, ongeveer 1000 man/vrouw was op komen dagen en, voor de kenners, langs de hele Middenweg vanaf het voormalige stadion De Meer tot aan de Kruislaan stonden mensen met vlaggen en fakkels.
Joark lag in een kist, die we gisterenavond al vol hadden geschreven, op een imperiaal op het dak van een Berlingo die aan beide zijden de tekst 'Joark On Tour' droeg.
Joark had z'n eigen speech geschreven die door z'n vriendin werd voorgelezen.
Verder ook speeches van z'n oudste zoon, Uri Coronel, de voorzitter van Ajax en een vertegenwoordiger namens de supporters.
Kippenvel, bizar, maar wel geheel in stijl.
Ben er trots op deze gouden gozer gekend te hebben...
http://www.at5.nl/artikel(...)n-afscheid-van-joark
http://www.ajaxfotoside.net/0910thuis/joark/joark.html
En vanaf nu zal ik jullie er niet meer mee lastig vallen...
Je bent nog al een fan van Artis. Zijn er de laatste jaren dan zo veel veranderingen geweest dat he nu meer dan één bezoek per jaar waard is?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Ben gesloopt na een lange dag met eerst de uitvaart, daarna neergestort op een terras bij het oude Waterlooplein en tenslotte de avond in Artis doorgebracht totdat de regen met bakken naar beneden kwam.
quote:Uitvaart was enorm indrukwekkend, ongeveer 1000 man/vrouw was op komen dagen en, voor de kenners, langs de hele Middenweg vanaf het voormalige stadion De Meer tot aan de Kruislaan stonden mensen met vlaggen en fakkels.
Joark lag in een kist, die we gisterenavond al vol hadden geschreven, op een imperiaal op het dak van een Berlingo die aan beide zijden de tekst 'Joark On Tour' droeg.
Verder ook speeches van z'n oudste zoon, Uri Coronel, de voorzitter van Ajax en een vertegenwoordiger namens de supporters.
Heb vrienden daar werken, dus ik wandel er regelmatig even binnen...quote:Op zondag 11 juli 2010 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent nog al een fan van Artis. Zijn er de laatste jaren dan zo veel veranderingen geweest dat he nu meer dan één bezoek per jaar waard is?
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen. Dat zal nu wel lukken nu het wat afgekoeld is
ben ik effe blij dat ik niet in de regio Twente woon....![]()
slaapsequote:Op zondag 11 juli 2010 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen. Dat zal nu wel lukken nu het wat afgekoeld is
ben ik effe blij dat ik niet in de regio Twente woon....![]()
Ah vandaar.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb vrienden daar werken, dus ik wandel er regelmatig even binnen...
Ik weet niet wat je al gezien hebt, maar de laatste jaren is wel een hoop veranderd.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Maar zijn er sinds de laatste jaren veel verbeteringen?
Ik ben namelijk van plan om met mijn neefje van 6 een dagje in Artis door te brengen.
Ik raadpleeg de octopus.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:31 schreef peaceman het volgende:
Gaat poging tot slapen doen in de sauna van Enschede...
Voor wie gaat slapen: slaap wel
Voor wie op blijft: plezierige nacht gewenst
Voor wie niet kan kiezen: raadpleeg een kanarie of een varken..
Weltrusten MMquote:
Ik hoop het niet, die gasten hebben me al vaak genoeg een milde voedselvergifitging gegevenquote:
Weet je zeker dat het niet bij Paresto was!?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, die gasten hebben me al vaak genoeg een milde voedselvergifitging gegeven
Grootsquote:Op zondag 11 juli 2010 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Uitvaart was enorm indrukwekkend, ongeveer 1000 man/vrouw was op komen dagen en, voor de kenners, langs de hele Middenweg vanaf het voormalige stadion De Meer tot aan de Kruislaan stonden mensen met vlaggen en fakkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |