Ow dat had ik helemaal niet gelezen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij heb ik dat bericht gisterenavond geretweet...
Heb die uitzending zelf op DVD.
Gisterenavond was het bloedheet in het supportershome, maar honderden mensen waren op komen draven. Was indrukwekkend.
Zo weer op pad met een kofferbak vol vuurwerk, om 10.30 uur verzamelen bij het oude De Meer. 1000 flesjes water staan klaar, de uitvaart zal in de buitenlucht worden gehouden.
Met mij alles goed. En met jou?quote:
Ik denk dat ik in de kroeg ga kijken met wat vrienden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
warm, dus tot zo ver niets nieuws
Ga je morgen nog voetbal kijken in de kroeg of wordt het een thuis kijk?
Als ze winnen dan barst er een enorm volksfeest los in het land. Dat wil ik wel meemaken!quote:
Dat is balen! Ik kon gelukkig vrij krijgen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik moet maandagmorgen om 04:30 m'n bed weer uit
Ja, net even buiten geweest om boodschappen te doen, maar het is wel erg benauwd. Gelukkig is het binnen nog lekker koelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Peace en ik gaan met zn tweetjes kijken, lekker rustig... Lennon ligt dan al te slapen. Maandag wel weer gewoon werken. Ik hoop alleen dat het morgen niet zo warm is als vandaag... ik vind het echt bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |