abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83877429
Beste lezers,

Is één van jullie bekend met garage Wallinga te Haarlem? www.wallinga.nl en zo ja, wat voor ervaringen hebben jullie met deze garage?

Mvg,
Rolf van Panhuis
pi_83877485
Zaterdagavond met een groepje bij dit restaurant gegeten. We hebben zeer genoten van de gerechtjes, de prosecco en de wijn. Iedereen was heel enthousiast, ook over het interieur. Kortom, een aanrader! Wel zou ik graag nog een rauwkostgerechtje en een groentegerechtje aan de kaart zien toegevoegd.
pi_83878338
Die blonde serveerster is lekker.
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 12:32:26 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83879118
Na veel schrikverhalen gelezen te hebben, kan ik na gisteren concluderen dat het allemaal wel meevalt. O.k, het personeel kan een kleine opfriscursus bovag gebruiken (leg voortaan effe uit welke checks er onder de APK vallen en ruim de krik op tijd op), maar verder is dit een aardige tent. Mooie garage en prima kaart. Jammer dat behalve de kleine heftafel en de kaart het Italiaanse thema nergens in terug komt. Niet in naam garage, niet in aankleding (wat een rotstoelen!) en niet in personeel. Dit zou de garage meer smoel hebben gegeven. Nu blijft het een tent zonder eigen gezicht, maar wel met een fantastisch terras! :-)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_83879207
Leuke bediening met vlotte dames, de sfeer was goed. Het eerste tafeltje op het verhoogde gedeelte geeft je een leuk uitzicht over het benedenliggende gedeelte. De keurmeester was extreem zacht maar de textuur en smaak (wat smakeloos)deed me wel wat twijfelen aan de samenstelling van dit product Zeker weten doe ik dit niet overigens.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:36:27 #6
182073 invine
blablabla etc.
pi_83880886
Wtf?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_83881127
Ik geloof dat er een aantal een zonnesteek hebben opgelopen of een pilletje teveel hebben ingenomen .

Ontopic graag.
pi_83894367
Garage zit er al jaren. Toen ik in de jaren '80 daar in de buurt op school zat, zat daar al een garage.

Weet natuurlijk niet of het nog dezelfde is. Maar als een bedrijf er al zo'n tijd zit dan zal het op zich niet al te slecht moeten zijn...

_____
On-topic: Volgende keer moet je eens de pizza calzone al funghi proberen. En hun geïmporteerde huiswijn is heerlijk... Wij boeken altijd de stoeltjes in de Caravelle (Captains chairs!) dan kun je ze naar elkaar toedraaien en zit je gezelliger met 4 man.
En @ Ferrari-Tape - die serveerster is getrouwd!
Vroeger was ik iemand anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')