Verrekte mongol.quote:
Nee, gij!quote:
Normaal is het pas rond 10 uur dat iedereen zich hier meldt hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:
en 08:00 vroeg noemen is ook niet echt iets om trots op te zijn.
ik meestal voor 7uquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Normaal is het pas rond 10 uur dat iedereen zich hier meldt hoor
Ik keek vanochtend om 10 over 5 even maar toen was er niemandquote:
Nee dat klopt, werk vandaag thuis en dan sta ik echt niet om 4:15 opquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik keek vanochtend om 10 over 5 even maar toen was er niemand
Zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dat klopt, werk vandaag thuis en dan sta ik echt niet om 4:15 op
Stond die er nog niet danquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
en we krijgen een schermpje![]()
http://www.brabantsdagbla(...)rm-op-de--Parade.ece
Neen, want het is opera vanavond en dan hadden ze niet genoeg tijd om op te bouwen. Twijfel alleen wel om te gaan. Denk dat de pleuris uitbreekt als ze niet winnen :Squote:
Geef mij maar m'n tv thuis, een bak nibbit en een kan ranja!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Nee hequote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef djayzz het volgende:
Volgens mij liep dit topic 2 maanden geleden helemaal niet zo goed als nu?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geef mij maar m'n tv thuis, een bak nibbit en een kan ranja!
Gewoon aan de zijkanten staan danquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Neen, want het is opera vanavond en dan hadden ze niet genoeg tijd om op te bouwen. Twijfel alleen wel om te gaan. Denk dat de pleuris uitbreekt als ze niet winnen :S
Ha en laat ik hier zo'n twee maanden zittenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef djayzz het volgende:
Volgens mij liep dit topic 2 maanden geleden helemaal niet zo goed als nu?
Ow dat is wel gaafquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Kom echt niet door jou hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ha en laat ik hier zo'n twee maanden zitten
Nou dat valt ook wel mee, ik meestal rond 8 en dan hebben ST, Ceased en jij hier al vaak gepostquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Normaal is het pas rond 10 uur dat iedereen zich hier meldt hoor
Denk dat dat wel mee zal vallen. Amsterdam zou ik dan niet willen zijn, maar denbosch wel hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Neen, want het is opera vanavond en dan hadden ze niet genoeg tijd om op te bouwen. Twijfel alleen wel om te gaan. Denk dat de pleuris uitbreekt als ze niet winnen :S
En ik ook actieverquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ha en laat ik hier zo'n twee maanden zitten
ach, vergeleken met andere reeksen waar ik in zit gaat dit topic erg sloom!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom echt niet door jou hoorST en ik hebben ooit met z'n 2en een heel topic volgeluld.
Grapje hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom echt niet door jou hoorST en ik hebben ooit met z'n 2en een heel topic volgeluld.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grapje hoor
Jezus dikke spammerdsLekker fanatiek.
Als je te nerveus wordt kun je altijd nog verdwijnen in de mensenmassaquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:24 schreef bijdehand het volgende:
Heb trouwens gevraagd of ze zondag mee in de stad voetbal gaat kijken
Nee want daar is mijn vriend Al Cohol voorquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je te nerveus wordt kun je altijd nog verdwijnen in de mensenmassa
Moet ineens aan Rash uit The Big Bang Theory denkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee want daar is mijn vriend Al Cohol voor
Ken ik nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Moet ineens aan Rash uit The Big Bang Theory denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:33 schreef FedExpress het volgende:
Gute Morgen Leute! Ich spreche Deutsch, aber wir sollen kein Deutsch hören Sonntag
Daar gaat mijn idee voor een oranje HitlersnorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:33 schreef FedExpress het volgende:
Gute Morgen Leute! Ich spreche Deutsch, aber wir sollen kein Deutsch hören Sonntag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Je kunt een pan Paella oranje spuiten en meenemen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar gaat mijn idee voor een oranje Hitlersnor
Nee...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je kunt een pan Paella oranje spuiten en meenemen?
Nog beter!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee...
misschien een stierenvechters outfit in het oranje
Ook als ze wél winnen....quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Twijfel alleen wel om te gaan. Denk dat de pleuris uitbreekt als ze niet winnen :S
Ceased z'n trauma weer naar boven halen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou ik niet zo vroeg hoor, alleen op donderdag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee, ik meestal rond 8 en dan hebben ST, Ceased en jij hier al vaak gepost
nee gij dan, kutquote:
quote:
Het is al miflap hoorquote:
dan ben ik dus weer eens aan het brunchenquote:
quote:
quote:
Juist nietquote:
Bored. Veel te rustig vanmiddagquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Goed, bijna weekendEn hoe gaat het met jou?
quote:
bdh raakt opgewonden van het idee dat een ander meisje dat hij niet kent opgewonden zou kunnen zijnquote:
Ahh wel balen, dan gaat de tijd ook zo ''snel'' hequote:
Normaal wel jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh wel balen, dan gaat de tijd ook zo ''snel'' he![]()
Is het normaal donderdags wel drukker?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bdh raakt opgewonden van het idee dat een ander meisje dat hij niet kent opgewonden zou kunnen zijn
Zo snel raak ik heul niet opgewondenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bdh raakt opgewonden van het idee dat een ander meisje dat hij niet kent opgewonden zou kunnen zijn
Misschien beter dan die domme klantenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Normaal wel jaMaar het is de hele dag al rustig
Maar ik hoef nog maar 1,5 uur
Die raakt overal opgewonden van lijkt het.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ach, ze zijn soms ook wel schattig hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien beter dan die domme klanten![]()
Nog even volhouden Puala
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die raakt overal opgewonden van lijkt het.
dat komt door jou, STquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die raakt overal opgewonden van lijkt het.
quote:
Ik dacht aan jouw neusquote:
quote:
quote:
Waar is die hendig sjieke plomp???????quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou zeg, dat is een spannend strand.![]()
[ afbeelding ]
Paleiskwartierquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar is die hendig sjieke plomp???????
O daar ga ik zeker niet heen!quote:
Ik kom ook een beetje gedesillusioneerd thuis.quote:
sow ik had de pagina al een hele tijd open staan maar nog niet gerefreshtquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
is dat achter het station ofzo!? of ligt het daar al plat?
Ja, de Duiters zijn net geweestquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
is dat achter het station ofzo!? of ligt het daar al plat?
quote:
quote:
quote:
Wat een dolle boel zegquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou zeg, dat is een spannend strand.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zie eigenlijk nauwelijks verschil met het Engelenmeer ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |