Het is al miflap hoorquote:
dan ben ik dus weer eens aan het brunchenquote:
quote:
quote:
Juist nietquote:
Bored. Veel te rustig vanmiddagquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Goed, bijna weekendEn hoe gaat het met jou?
quote:
bdh raakt opgewonden van het idee dat een ander meisje dat hij niet kent opgewonden zou kunnen zijnquote:
Ahh wel balen, dan gaat de tijd ook zo ''snel'' hequote:
Normaal wel jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh wel balen, dan gaat de tijd ook zo ''snel'' he![]()
Is het normaal donderdags wel drukker?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bdh raakt opgewonden van het idee dat een ander meisje dat hij niet kent opgewonden zou kunnen zijn
Zo snel raak ik heul niet opgewondenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bdh raakt opgewonden van het idee dat een ander meisje dat hij niet kent opgewonden zou kunnen zijn
Misschien beter dan die domme klantenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Normaal wel jaMaar het is de hele dag al rustig
Maar ik hoef nog maar 1,5 uur
Die raakt overal opgewonden van lijkt het.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ach, ze zijn soms ook wel schattig hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien beter dan die domme klanten![]()
Nog even volhouden Puala
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die raakt overal opgewonden van lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |