Hij mijquote:
Wel. Kort en pittigquote:
succesquote:
ja maar, ja maar, ja maar dat deed KK ook. en jij zelf ook wel een beetjequote:
Maar KK pak ik wel terug.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
succes![]()
[..]
ja maar, ja maar, ja maar dat deed KK ook. en jij zelf ook wel een beetje
Daar hoef je iig niet bang voor te zijnquote:
Jij bent echt zo wanhopig hequote:Op zondag 4 juli 2010 22:31 schreef FedExpress het volgende:
nog geen foto van BB ontvangen![]()
De winnaar is schijnbaar nog niet bekend
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, zegt koning wanhoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, zegt koning wanhoopKoning wanhoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wil wel heel graag een foto van haar
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
ik zit gewoon jou te stangen omdat jij erom vroegquote:Op zondag 4 juli 2010 22:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Koning wanhoopJe wil wel heel graag een foto van haar
Ik wil niet gestangd wordenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zit gewoon jou te stangen omdat jij erom vroeg
Ik krijg nooit nachtmerries van vrouwelijk schoon. Foto's van mannen horen niet op het internet.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan krijg je nachtmerries
Waarom posten jullie niet wat van jezelf?
goed bezigquote:Op zondag 4 juli 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik krijg nooit nachtmerries van vrouwelijk schoon. Foto's van mannen horen niet op het internet.
Doe ik morgen wel, ik ben total-loss.quote:
Ja idd.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goed bezigje stedelijk gym achtergrond komt eindelijk naar boven
Vrouwenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Jawel hoor
Waarom heb je anders hyves?
lekker gewerkt?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel, ik ben total-loss.
Omgquote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo nu maak je mij niveau belachelijk
Zo'n gast van fok die dacht dat ik "dadelijk" 100% procent zeker door de spellingschecker had laten verbeteren. Damn nerd alert
Nee. Alleen op mooie foto's van lekkere wijvenquote:
quote:
Ja hoor, was heel gezellig.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo nu maak je mijn niveau belachelijk
Ja dat wist ik wel hoor..quote:
weet ik, maar ik kon het toch niet latenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel hoor..
Foutje kan gebeuren toch.
Nee wou wel maar toen ik die drukte zag bedacht ik mequote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is er nog iemand op de Parade geweest vanmiddag?
Oke, bedankt voor de verbeteringquote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
weet ik, maar ik kon het toch niet laten
Ik had mijzelf ook verplaatst.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee wou wel maar toen ik die drukte zag bedacht ik me
Truste.quote:
Is het bij horeca beter dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had mijzelf ook verplaatst.Toen ik zag bij welke mensen ik moest staan en een collega van mij 'm om dezelfde reden was gesmeerd, ben ik maar naar de horeca gegaan.
Was iig qua medewerkers veel gezelliger.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is het bij horeca beter dan?
Was druk he
Ahh oke, als het gezellig is scheelt het al een hoopquote:Op zondag 4 juli 2010 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was iig qua medewerkers veel gezelliger.![]()
Het was gezellig druk.
Een heule grote (wissel)beker. Het is de bedoeling dat er volgend jaar weer een battle komt, maar het is even afwachten of dat gaat lukken met de financiën.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh oke, als het gezellig is scheelt het al een hoop
Wat hebben jullie met die battle nou gewonnen?
Ik heb een suggestie gehoord dat ie bij ons in de wijkwinkel komt. En dat is niet apart. Het is juist voor kinderen uit wijken waarvan de ouders geen geld hebben om hun kinderen ergens aan mee te laten doen.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
En die mag dan nu in het buurthuis staan?Ach hopelijk kunnen ze het volgend jaar weer gewoon organiseren.. Wel apart dat sommige buurten ofzo niet eens meedoen
alsof dat veel voorsteltquote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goed bezigje stedelijk gym achtergrond komt eindelijk naar boven
ik was te zat gisteren, dus ik mocht toenstraks nog geen auto rijden dus ik heb het maar laten zittenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is er nog iemand op de Parade geweest vanmiddag?
smelt de beker om, verkoop de gouden munten en dan gaat het wel lukken met de financiënquote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een heule grote (wissel)beker. Het is de bedoeling dat er volgend jaar weer een battle komt, maar het is even afwachten of dat gaat lukken met de financiën.
Ach zo af en toe is het best leuk, 'Shine' was in het begin wel tof (centrum van Eindhoven, bij het stadhuis). Acid Junkies waren destijds wel tof.quote:Op maandag 5 juli 2010 07:41 schreef bijdehand het volgende:
25000 euro aan entreegeld. En ze hebben smoesjes verzonnen zodat ze volgend jaar weer geld kunnen vragenMaar jij houdt ook niet van dat soort dingen toch?
Haha. Ik hou meer van classic Rock maar dat is er zo weinig de laatste tijd.quote:Op maandag 5 juli 2010 07:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach zo af en toe is het best leuk, 'Shine' was in het begin wel tof (centrum van Eindhoven, bij het stadhuis). Acid Junkies waren destijds wel tof.
Maar dit soort dingen boeien me niet zo. Als ze nu Juno Reactor geboekt hadden ofzo was ik wel ff gaan kijken
Hey. Ik ben al 2 uur aan het werkquote:
normaal gesproken meer de 80s wave / industrial / electro, industrial-metal met wat zijsprongen naar drum 'n bass en wat andere genres (zie ook last-fm linkquote:Op maandag 5 juli 2010 07:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ik hou meer van classic Rock maar dat is er zo weinig de laatste tijd.
O nee, da's niks voor mijquote:Op maandag 5 juli 2010 08:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
normaal gesproken meer de 80s wave / industrial / electro, industrial-metal met wat zijsprongen naar drum 'n bass en wat andere genres (zie ook last-fm link)
Echt een geweldig nummer. Ken 'm uit Death Proof van Tarantinoquote:Op maandag 5 juli 2010 09:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm ken wel 'Stagger Lee' van Nick Cave & The Bad Seeds.
Zal die van PG&E zo eens even aanzwengelen.
O dan moet ik hem ook kennen, vind de soundtracks van Tarantino's films doorgaands beter dan de films zelfquote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt een geweldig nummer. Ken 'm uit Death Proof van Tarantino
Ik ook. Heb echt heel veel artiesten en goede nummers door zijn filmsquote:Op maandag 5 juli 2010 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O dan moet ik hem ook kennen, vind de soundtracks van Tarantino's films doorgaands beter dan de films zelf
quote:
nou jaaaaa! ik wens iedereen hier een goedemorgen. of je dat nou hebt of niet is een ander verhaalquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou jaaaaa! ik wens iedereen hier een goedemorgen. of je dat nou hebt of niet is een ander verhaal
Goeiemorgenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou jaaaaa! ik wens iedereen hier een goedemorgen. of je dat nou hebt of niet is een ander verhaal
quote:
quote:
quote:
Mwah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |