Ik had mijzelf ook verplaatst.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee wou wel maar toen ik die drukte zag bedacht ik me
Truste.quote:
Is het bij horeca beter dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had mijzelf ook verplaatst.Toen ik zag bij welke mensen ik moest staan en een collega van mij 'm om dezelfde reden was gesmeerd, ben ik maar naar de horeca gegaan.
Was iig qua medewerkers veel gezelliger.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is het bij horeca beter dan?
Was druk he
Ahh oke, als het gezellig is scheelt het al een hoopquote:Op zondag 4 juli 2010 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was iig qua medewerkers veel gezelliger.![]()
Het was gezellig druk.
Een heule grote (wissel)beker. Het is de bedoeling dat er volgend jaar weer een battle komt, maar het is even afwachten of dat gaat lukken met de financiën.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh oke, als het gezellig is scheelt het al een hoop
Wat hebben jullie met die battle nou gewonnen?
Ik heb een suggestie gehoord dat ie bij ons in de wijkwinkel komt. En dat is niet apart. Het is juist voor kinderen uit wijken waarvan de ouders geen geld hebben om hun kinderen ergens aan mee te laten doen.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
En die mag dan nu in het buurthuis staan?Ach hopelijk kunnen ze het volgend jaar weer gewoon organiseren.. Wel apart dat sommige buurten ofzo niet eens meedoen
alsof dat veel voorsteltquote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goed bezigje stedelijk gym achtergrond komt eindelijk naar boven
ik was te zat gisteren, dus ik mocht toenstraks nog geen auto rijden dus ik heb het maar laten zittenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is er nog iemand op de Parade geweest vanmiddag?
smelt de beker om, verkoop de gouden munten en dan gaat het wel lukken met de financiënquote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een heule grote (wissel)beker. Het is de bedoeling dat er volgend jaar weer een battle komt, maar het is even afwachten of dat gaat lukken met de financiën.
Ach zo af en toe is het best leuk, 'Shine' was in het begin wel tof (centrum van Eindhoven, bij het stadhuis). Acid Junkies waren destijds wel tof.quote:Op maandag 5 juli 2010 07:41 schreef bijdehand het volgende:
25000 euro aan entreegeld. En ze hebben smoesjes verzonnen zodat ze volgend jaar weer geld kunnen vragenMaar jij houdt ook niet van dat soort dingen toch?
Haha. Ik hou meer van classic Rock maar dat is er zo weinig de laatste tijd.quote:Op maandag 5 juli 2010 07:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach zo af en toe is het best leuk, 'Shine' was in het begin wel tof (centrum van Eindhoven, bij het stadhuis). Acid Junkies waren destijds wel tof.
Maar dit soort dingen boeien me niet zo. Als ze nu Juno Reactor geboekt hadden ofzo was ik wel ff gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |