normaal gesproken meer de 80s wave / industrial / electro, industrial-metal met wat zijsprongen naar drum 'n bass en wat andere genres (zie ook last-fm linkquote:Op maandag 5 juli 2010 07:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ik hou meer van classic Rock maar dat is er zo weinig de laatste tijd.
O nee, da's niks voor mijquote:Op maandag 5 juli 2010 08:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
normaal gesproken meer de 80s wave / industrial / electro, industrial-metal met wat zijsprongen naar drum 'n bass en wat andere genres (zie ook last-fm link)
Echt een geweldig nummer. Ken 'm uit Death Proof van Tarantinoquote:Op maandag 5 juli 2010 09:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm ken wel 'Stagger Lee' van Nick Cave & The Bad Seeds.
Zal die van PG&E zo eens even aanzwengelen.
O dan moet ik hem ook kennen, vind de soundtracks van Tarantino's films doorgaands beter dan de films zelfquote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt een geweldig nummer. Ken 'm uit Death Proof van Tarantino
Ik ook. Heb echt heel veel artiesten en goede nummers door zijn filmsquote:Op maandag 5 juli 2010 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O dan moet ik hem ook kennen, vind de soundtracks van Tarantino's films doorgaands beter dan de films zelf
nou jaaaaa! ik wens iedereen hier een goedemorgen. of je dat nou hebt of niet is een ander verhaalquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou jaaaaa! ik wens iedereen hier een goedemorgen. of je dat nou hebt of niet is een ander verhaal
Goeiemorgenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou jaaaaa! ik wens iedereen hier een goedemorgen. of je dat nou hebt of niet is een ander verhaal
quote:
Mwah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |