normaal gesproken meer de 80s wave / industrial / electro, industrial-metal met wat zijsprongen naar drum 'n bass en wat andere genres (zie ook last-fm linkquote:Op maandag 5 juli 2010 07:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ik hou meer van classic Rock maar dat is er zo weinig de laatste tijd.
O nee, da's niks voor mijquote:Op maandag 5 juli 2010 08:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
normaal gesproken meer de 80s wave / industrial / electro, industrial-metal met wat zijsprongen naar drum 'n bass en wat andere genres (zie ook last-fm link)
Echt een geweldig nummer. Ken 'm uit Death Proof van Tarantinoquote:Op maandag 5 juli 2010 09:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm ken wel 'Stagger Lee' van Nick Cave & The Bad Seeds.
Zal die van PG&E zo eens even aanzwengelen.
O dan moet ik hem ook kennen, vind de soundtracks van Tarantino's films doorgaands beter dan de films zelfquote:Op maandag 5 juli 2010 09:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echt een geweldig nummer. Ken 'm uit Death Proof van Tarantino
Ik ook. Heb echt heel veel artiesten en goede nummers door zijn filmsquote:Op maandag 5 juli 2010 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O dan moet ik hem ook kennen, vind de soundtracks van Tarantino's films doorgaands beter dan de films zelf
quote:
nou jaaaaa! ik wens iedereen hier een goedemorgen. of je dat nou hebt of niet is een ander verhaalquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou jaaaaa! ik wens iedereen hier een goedemorgen. of je dat nou hebt of niet is een ander verhaal
Goeiemorgenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou jaaaaa! ik wens iedereen hier een goedemorgen. of je dat nou hebt of niet is een ander verhaal
quote:
quote:
quote:
Mwah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |