quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien reeële FOK! opties.
Extrema Outdoor 2010
Dance Valley Festival 2010
Solar Weekend 2010
Loveland Festival 2010
Decibel
Mystery Land
Voltt loves summer
Puur dance festivals gezien
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef Juicyhil het volgende:
We hadden vorig jaar ook Sensation...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Peter het volgende:
Lowlands gaat al iemand heen dan?
Van een aantal weet ik dat ze ook op "onze lijst" staan. Niet allemaal. Ik gooi ze even mee naar achter.quote:
Aha, hier waren jullie, ik miste de link naar het nieuwe deel al in het oude deel. maar we zijn er weer:)quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Van een aantal weet ik dat ze ook op "onze lijst" staan. Niet allemaal. Ik gooi ze even mee naar achter.
Dat was dat festival in Groningen toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef einschtein het volgende:
Wilkommen!
Maar nog steeds geen vrijwilligers die met mij naar New Attraction willen?(link)
Klopt, ja. Groningen, Kardingeplas. 3 juli.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat was dat festival in Groningen toch?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:02 schreef Puala het volgende:
Mocht ik volgende week op de rijnweek foto's maken. Is daar dan interesse voor?
Nee, Groningen laat ik toch even aan me voorbij gaan! En heb zelf wedstrijden dat weekend dus komt me ook niet zo lekker uit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:08 schreef einschtein het volgende:
[..]
Klopt, ja. Groningen, Kardingeplas. 3 juli.
EDIT: Licht-sterke lenzen zijn niet verkeerd. Het mag dan wel buiten zijn, maar dat betekent niet dat er veel licht is. :p
kan dat toevallig Booch zijn?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Allemaal tof, en binnenkort zo'n ander festival in Heerlen waarvan ik de naam vergeten ben, maar waar Concubine weer voor bijelkaar komt
ok, sorry, dr was naar een linkje gevraagdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vind ik erg aardig van je (en waardeer je enthousiasme) echter is dat onze taak
das op zich ook gaaf jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef Peter het volgende:
Welke FOK!kers verslaan de 4daagse trouwens?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan dat toevallig Booch zijn?
[..]
ok, sorry, dr was naar een linkje gevraagd
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
LOL ik heb jullie ook gespot
Maarre ik was ff te druk met eeh....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
oeh dies ook interessantquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee niet Booch? geloof ik
Edit: gevonden http://www.festivaldvers.nl/
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:22 schreef Siegfried het volgende:
Nog even over Metropolis: Dat is (voor mij) nu te kort dag. Ik heb het momenteel te druk om er achteraan de bellen/mailen, maar misschien dat Xil/Frau daar tijd voor hebben. Al vrees ik van niet, omdat zij het momenteel ook erg druk hebben.
Anders kun je nog altijd doen wat ebeaydojraes zei: vanuit de zaal fotograferen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
En dan nog even in de herhaling: jij liever dan ik
[ afbeelding ]
Zondagquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wanneer is dat? ik kan wel even mailen?
als je op de zwarte cross nog foto's wilt van de camping of andere locaties waar je met persbandje niet kan komen moet je het ff laten weten (je hebt mijn 06 nog? )quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Zou super zijn! mail je ze dan ook meteen naar frontpage@fok.nl?! (en ons!)
Dan gaat de fotopas voor dit jaar niet door. Helaas maar ach, gelukkig is er nog plan E.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:22 schreef Siegfried het volgende:
Nog even over Metropolis: Dat is (voor mij) nu te kort dag. Ik heb het momenteel te druk om er achteraan de bellen/mailen, maar misschien dat Xil/Frau daar tijd voor hebben.
en anders pass ik nog wel wat dingen door die ik niet op 3v12 plaatsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:47 schreef coenb het volgende:
[..]
Dan gaat de fotopas voor dit jaar niet door. Helaas maar ach, gelukkig is er nog plan E.
Ik probeer nog wel wat vanaf het veld te schieten, als daar nog iets leuks van komt vind je het vanzelf in je mailbox![]()
Al iets bekend?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef JJdJ1984 het volgende:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef Marc H het volgende:
Is er accreditatie te regelen voor de haarlemse honkbalweek. ?
http://www.honkbalweek.nl/
Dat moet wel lukken, is al eens eerder afgegeven. Ga er vanavond even naar kijken
drie camera's? Ik ben benieuwd hoe je dat gaat volhouden. Ik ben na een dagje zeulen met twee camera's al gesloopt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Ik loop me waarschijnlijk rot te zwetuh met 3 camera's van podium naar podium ...
De hele dag neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:09 schreef JJdJ1984 het volgende:
Is er iemand die op 4 juli naar Den Haag wil voor FOK!sport. Daar vind de Reebok Homerun Derby plaats.
Worden wij ook geacht om te slaan?quote:Van de site
Bovendien wordt er op het tweede veld tussen 13.00 en 14.00 uur een batting practice voor een aantal bekende Nederlanders en journalisten gehouden. Zij kunnen dan ervaren hoe lastig het is om een bal weg te slaan. De beste hitters onder hen krijgen de kans om voorafgaande aan de Homerun Derby hun kunsten te vertonen.
Nou als de hele dag niet uitkomt is dat niet direct nodig. Maar bijvoorbeeld dat van 13:00 uur zou ik wel graag een aantal foto's van willen hebben. Ik weet niet of dat van je wordt verwacht. Kan me zo voorstellen dat zoiets niet verplicht wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:21 schreef Marc H het volgende:
[..]
De hele dag neem ik aan?
[..]
Worden wij ook geacht om te slaan?
met of zonder lens op de camera ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:40 schreef coenb het volgende:
[..]
drie camera's? Ik ben benieuwd hoe je dat gaat volhouden. Ik ben na een dagje zeulen met twee camera's al gesloopt.
Als je btw een tas/koffer weet/hebt waarin ze alledrie passen, mag je het linkje pm'en
het is aangevraagdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:38 schreef Marc H het volgende:
Ging mij er juist om dat het de hele dag was, en niet alleen het onderdeeltje van reebok![]()
Ik wil.
Dankjewel, maar E mailde al een link naar de 650 AW en ik denk dat ik daarvoor ga. Ik heb twee bodies met drie 2.8 lenzen en - mijn sterk op de 250 AW lijkende - huidige tas wordt daar te klein voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:14 schreef angel008 het volgende:
[..]
2 body's met lens en 1 losse ga dan voor een lowepro classified 250 AW
ik heb nog wel 2 crappy sd400 shots van de aw 250quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:50 schreef coenb het volgende:
[..]
Dankjewel, maar E mailde al een link naar de 650 AW en ik denk dat ik daarvoor ga. Ik heb twee bodies met drie 2.8 lenzen en - mijn sterk op de 250 AW lijkende - huidige tas wordt daar te klein voor.
Als jij je spullen op deze manier toch heel weet te houden, vind ik dat heel knap. De spullen zitten voor mij toch iets te dicht / minder beschermd tegen elkaar aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:09 schreef angel008 het volgende:
[..]
je ziet gewoon niet dat het een foto tas is en dat zie je bij de aw650 wel
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:44 schreef einschtein het volgende:
Vorig jaar werd er een e-mail verspreid tussen de aangemeldde journalisten.
Ditmaal blijkbaar niet, of ze moeten die morgen nog verspreiden.
tof ben zeer benieuwdquote:Op zondag 4 juli 2010 23:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Terug van de Tour. Ik ga zodadelijk eens de oogst bekijken. Het zal meer een sfeerreportage worden.
Ik ga er even naar kijken:)quote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef whaley het volgende:
fotoreportage Rotterdam (!) - Brussel deel II met foto's van Ultra_Ivo staat online, alleen heet ik Marco van den Hout en zit er in deel 2 een foto van mij tussen die al in deel 1 zat
Het was weer leuk om de wielrenners voorbij te zien flitsen, en wat een volk stond er in Antwerpen. Ik ben expres een stukje verder gaan staan dan waar het meeste volk was (aan de Schelde) en heb helaas de reclamecaravaan gemist. Het is wel erg opletten hoor zo'n etappe, je krijgt maar een kans en heb dan ook van het peloton maar wat in het wilde weg foto's gemaakt en niet specifieke renners gezocht. Die gele motor met informatiebord was ook mazzel, die stopte vlakbij om de tekst bij te werken.
En aangepast :-)quote:
Het is inderdaad een kwestie van goed je plek kiezen en geluk hebben. Vandaag heb ik op 2 plekken kunnen staan, bij de Wanne en even achter Coo. De koersfoto's zijn zo te zien veel beter gelukt, de reclamekaravaanfoto's minder (regenbui). Ik ga vanavond nog aan de slag met de foto's.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef whaley het volgende:
fotoreportage Rotterdam (!) - Brussel deel II met foto's van Ultra_Ivo staat online, alleen heet ik Marco van den Hout en zit er in deel 2 een foto van mij tussen die al in deel 1 zat
Het was weer leuk om de wielrenners voorbij te zien flitsen, en wat een volk stond er in Antwerpen. Ik ben expres een stukje verder gaan staan dan waar het meeste volk was (aan de Schelde) en heb helaas de reclamecaravaan gemist. Het is wel erg opletten hoor zo'n etappe, je krijgt maar een kans en heb dan ook van het peloton maar wat in het wilde weg foto's gemaakt en niet specifieke renners gezocht. Die gele motor met informatiebord was ook mazzel, die stopte vlakbij om de tekst bij te werken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Puala het volgende:
Foto's + tekst van BS zijn op de mail gegooid net.
Ik had het gezien, maar nog geen tijd voor gehad. Pak ze morgen opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:01 schreef einschtein het volgende:
Trouwens, Sieg. Mail met lijstje zit in je mailbox, foto's hernoemd.
Stuur ze zodra je dat hebt gedaan maar doorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Terug van de 3e dag Tour fotograferen. De oogst is beter dan gisteren en eergisteren. Maar uitzoeken/bewerken lukt niet meer vanavond, moet morgenvroeg (5u30) werken.
Dat zal morgenmiddag of morgenavond worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Stuur ze zodra je dat hebt gedaan maar door
Geen ideequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:19 schreef Juicyhil het volgende:
Was het een uurtje later, had ik het gered. Want ze zitten volgens mij in Zuidoost, toch?
Nee nog niet. Het momenteel ook even heel druk, maar ik probeer het nog mee te pakkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Ynske het volgende:
@siegfried, had je al contact gehad met de ZLSM over dat NK Treintrekken?
is niet ergquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee nog niet. Het momenteel ook even heel druk, maar ik probeer het nog mee te pakken
Hier staan alle opties nog open om met FreakJobje de aankomst + huldiging mee proberen te pakkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:35 schreef Rowinvd het volgende:
Zijn er al fotografen die dinsdag naar Amsterdam gaan voor de huldiging?![]()
Ik ben wel van plan om dan naar Amsterdam te gaan*, en als dat met accreditatie namens FOK! geregeld kan worden zou dat helemaal top zijn![]()
* = mits persaccreditatie is toegekend
En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
persaccreditaties van de KNVB verlopen via de NSP.
Die kans is best aanwezig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?
quote:
ik leen een Olympus P2 met 17mm voor lowlands, dus zal iig sfeer fototjes gaan schieten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er had net eentje afgezegd, dus 292.
Inderdaad, kans wordt dan erg klein.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
Je moet je accrediteren met perskaartnummer en je perskaart meenemen.. Dus denk niet dat je kans maaktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:23 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Heb vandaag nog even een lijntje uitgegooid via iemand die daarin wat hogerop staat, misschien dat ik toch wat voor elkaar kan krijgen![]()
Geen idee, daar is Frau eigenlijk altijd mee in contact geweest. Frau?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:22 schreef taxibabe het volgende:
Hee...Is er al wat bekend over de Zwarte Cross? Aangezien dit al volgend weekend is.
Misschien leuk om TRV erbij betrekken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:15 schreef Siegfried het volgende:
Gaan de FOK!fotografen nog op vakantie?
Ik voel wel wat voor een grote vakantie-special, zoals:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ortage-new-york.html
Komma voor 'en' weg en wil ipv wiltquote:en wilt ons graag deze wereldstad door zijn ogen laten zien.
Ben al geweest, Rusland (voor de veranderingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:15 schreef Siegfried het volgende:
Als je mooie foto's hebt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ben al geweest, Rusland (voor de verandering).
Ben Moskou op een zomeravond nog aan het bewerken. Dit keer was ik er vooral voor een wielerrit, de WItte Nachten 1200. http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/wittenachten1200quote:
Als je de wielren-platen er nou uitlaat?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ben Moskou op een zomeravond nog aan het bewerken. Dit keer was ik er vooral voor een wielerrit, de WItte Nachten 1200. http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/wittenachten1200
Uit een wieler reportage? :quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Als je de wielren-platen er nou uitlaat?
Waarom zou het niet op de FP kunnen? Het past er wmb prima tussen. Ti's vakantie, dus vakantiefoto's zijn actueel. Een showcase in FOT kan ook, maar daar trekt het volgens mij een beperkter publiek.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:23 schreef Omniej het volgende:
Toffe foto's die van NYC, al begrijp ik niet helemaal wat het op de FP doet... Lijkt me sowieso dat dit soort 'vakantiereportages' interessant zijn als showcase in FOT?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:12 schreef Netsplitter het volgende:
Showcase van Vietnam komt er aan van moi.![]()
En een publiek dat er anders mee omgaat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Waarom zou het niet op de FP kunnen? Het past er wmb prima tussen. Ti's vakantie, dus vakantiefoto's zijn actueel. Een showcase in FOT kan ook, maar daar trekt het volgens mij een beperkter publiek.
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En een publiek dat er anders mee omgaat.
Zoiets is mijn plan ook. Alleen de precieze vorm ben ik nog even over aan het nadenkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:41 schreef Peter het volgende:
Maak er een serie van: "FOK!kers op vakantie: New York"
Daar ben ik nog niet over uit, dat hangt denk ik van het exacte onderwerp af.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:41 schreef Siegfried het volgende:
[..]
maar bedoel je dat als een voor- of nadeel?
Dat is wat mij betreft volledig aan de fotograaf. De een gaat voor portretten, de ander voor architectuur, weer een ander voor natuur en de laatste voor het vrouwelijk schoon op het strand. Het is wmb allemaal even welkom.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit, dat hangt denk ik van het exacte onderwerp af.
als in is het fok-politiek correct en zijn er dames op te zien
Dat zal ik spoedig even doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:08 schreef Puala het volgende:
Siegfried, heb jij de showcase linkjes ook naar BS gestuurd? Want wat mij betreft mogen ze daar 5 foto's uit kiezen die ze aangeleverd willen zien. Je mag evt. ook mijn contactgegevens aanleveren bij ze. Heb met haar gesproken en ze had ontzettend veel interesse in mijn foto's
Fuck de politiek, kom maar op met die dames!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit, dat hangt denk ik van het exacte onderwerp af.
als in is het fok-politiek correct en zijn er dames op te zien
Waar/wanneer/ben jij er ook?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef fraubitch het volgende:
ik zoek nog een fotograaf (ovb) voor de zwarte cross.
Wie wil!?
IK!!!!!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef fraubitch het volgende:
ik zoek nog een fotograaf (ovb) voor de zwarte cross.
Wie wil!?
Heb je foto's? En als je meer nieuws hebt, let me know. Maken we er een berichtje van. Moet je mijn 06 hebben?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:05 schreef Timmos het volgende:
Grote chaos op Zwarte Cross terrein, tent omgewaaid met x-aantal personen erin?
Vermoedelijk ook stroomuitval en brand..
Met backstage zul je alsnog niet zomaar frontstage kunnen lijkt mequote:Op maandag 12 juli 2010 13:11 schreef Peter het volgende:
Mij lijkt het wel leuk om eens een avondje met die fotograaf mee te lopen. na 20u ben ik vrij en heb zelf al backstage-toegang..
Neen, ik zit in Zeelandquote:Op maandag 12 juli 2010 13:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Heb je foto's? En als je meer nieuws hebt, let me know. Maken we er een berichtje van. Moet je mijn 06 hebben?
All-area's bandje ( Alleen VIP niet)quote:Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Met backstage zul je alsnog niet zomaar frontstage kunnen lijkt me
Staat op de FPquote:Op maandag 12 juli 2010 13:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Neen, ik zit in Zeeland.. Het is foute boel daar nu in ieder geval
.. Veel gewonden, stroomuitval, wellicht ook brand..
Twitter: 'Gewonden bij Zwarte Cross'
LICHTENVOORDE - Op het terrein van de zwarte cross zijn er tenten de lucht in gegaan. Op Twitter wordt gemeld dat een tent is ingestort, brand is uitgebroken en dat er gewonden zijn. Deze berichten zijn nog niet bevestigd.
Hulpdiensten zijn ter plaatse.
Meer informatie volgt.
www.omroepgelderland.nl
lowlands lijkt mij opzich wel tof(en had ik lang geleden al me voor aangemeld)...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:07 schreef Siegfried het volgende:
Wie zou er eventueel naar Lowlands kunnen en willen, om te fotograferen?
Let op: Voor Lowlands zoeken we een (concert)fotograaf met lichtsterke (tele)objectieven en ervaring met (grotere) festivals. Lowlands is niet de plek om te oefenenUit de aanmeldingen zullen wij uiteindelijk een keuze maken
50mm? Op Lowlands?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
lowlands lijkt mij opzich wel tof(en had ik lang geleden al me voor aangemeld)...
En ik krijg hoogstwaarschijnlijk binnenkort een 50mm f1.8 dus..
Hehequote:
Het was ook eigenlijk best wel eng... ik woon er zo'n 30 km vandaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef fraubitch het volgende:
fuck man... wat een rotnieuws voor ZC... Hopelijk komt alles nog goed!
Wie denk je?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:07 schreef Siegfried het volgende:
Wie zou er eventueel naar Lowlands kunnen en willen, om te fotograferen?
Let op: Voor Lowlands zoeken we een (concert)fotograaf met lichtsterke (tele)objectieven en ervaring met (grotere) festivals. Lowlands is niet de plek om te oefenenUit de aanmeldingen zullen wij uiteindelijk een keuze maken
Ga wel op vakantie maar pas in oktober. Weekje cruisen op zon mega boot in de wateren tussen Spanje, Italie en nog wat plaatsjes. Starten in Barcelona.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:15 schreef Siegfried het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Waarom zou het niet op de FP kunnen? Het past er wmb prima tussen. Ti's vakantie, dus vakantiefoto's zijn actueel. Een showcase in FOT kan ook, maar daar trekt het volgens mij een beperkter publiek.
[..]
fraubitch is volgens mij sowieso aanwezig +1quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:11 schreef Puala het volgende:
Ik ga een zondag naar de zwarte cross. Zijn er dan genoeg fotografen?
Oh, het was meer als controlevraag. Als er iemand te kort was wilde ik wel schieten. Maar verder vermaak ik me ook prima tussen de boeren en het bier hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef x-tremed het volgende:
[..]
fraubitch is volgens mij sowieso aanwezig +1
ik ben ook aanwezig met 4 andere fotografen om een fotoverslag te maken.
Maar zoals altijd lijkt me hoe meer hoe beterMaar als bezoeker staat wel in de huisregels dat je geen dslr mag meenemen (weet niet hoe streng ze controleren), anders kan je beter vooraf accreditatie voor jezelf aanvragen via promo@zwartecross.nl
ligt eraan voor wie je het aanvraagt jezelf of een bedrijf die een naam heeft...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sowieso lijkt me 1/2 fotografen meer dan genoeg op de accrediatie van FOK!
Daarbij kom je er niet in met een DSLR, en een eigen accreditatie aanvragen wordt bij voorbaat al afgewezen
is vorig jaar idd ook prima gegaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sowieso lijkt me 1/2 fotografen meer dan genoeg op de accrediatie van FOK!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:53 schreef x-tremed het volgende:
[..]
is vorig jaar idd ook prima gegaan.
Ikzelf ben ook niet op accreditatie van Fok!, maar overdag sta ik met een fotostudio op het kinderveld en na 5 uur gaan we op het terrein zelf een verslag maken die we ook naar Fok! sturen.
Dat wilde ik voor zijn idd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:00 schreef fraubitch het volgende:
Overigens is het niet de bedoeling dat men voor zichzelf iets aan gaat vragen in de naam van FOK! daar zijn wij voor
owh ja ik heb inderdaad nog een hele charmante foto van jouquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Oh leuk! Doen we weer een biertje samenZONDER dat je stiekem foto's van me maakt
Ik heb nu een paar kandidaten die mee willen naar de Zwarte Cross, dus daar ben ik al mee bezig. Uiteraard is een eigen inbreng altijd en meer dan welkom!
Overigens is het niet de bedoeling dat men voor zichzelf iets aan gaat vragen in de naam van FOK! daar zijn wij voor
Die maak ik dan welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Oh leuk! Doen we weer een biertje samenZONDER dat je stiekem foto's van me maakt
Ook waar, maar er zijn meer mensen die mee lezen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Daar hoef je bij Puala niet bang voor te zijn hoor. Die weet hoe het werkt
Das waarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ook waar, maar er zijn meer mensen die mee lezen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die maak ik dan wel
Ik ben er ook![]()
Niet voor FOK! though
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ook waar, maar er zijn meer mensen die mee lezen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef taxibabe het volgende:
Gaat Fok! trouwens nog wat met Geuzenpop doen 6 en 7 augustus? Zoja, dan ik me daarvoor ook aanbevolen!
http://www.geuzenpop.nl/
Niet aan bier?! Oh nee.. Durumquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
met jou doe ik niet aan bier!![]()
met jou doe ik aan knuffelen
Jep, met mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je vorig jaar ook gedaan he? toch?
Nee toen heb ik Huntenpop gedaan met Siegfried. Geuzenpop was dezelfde dagen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je vorig jaar ook gedaan he? toch?
Cool!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:59 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Geuzenpop, ook leuk. Heb ik al lijntjes mee lopen, dus zouden we kunnen doen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef taxibabe het volgende:
Huntenpop is trouwens op 13 en 14 augustus: http://www.huntenpop.nl/
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:02 schreef Siegfried het volgende:
Zijn er meer mensen die Geuzenpop 6/7 augustus in Enschede zouden willen fotograferen?
Wellicht kan ik nog wat extra leuks voor de fotografen regelen
Is denk ik wel weer leuk voor Fok! Heb je toch 3 flinke festivals in deze regio te pakken. Wat mij wel opvalt is dat er een aantal artiesten op alle3 de festivals staan.quote:
Huh, ze staan waar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat er.
Mocht je nog andere foto's willen zien, kijk dan ff op m'n site.
Sowieso maar doen, kan ongetwijfeld wel iemand.quote:
Zou ik wel cool vindenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:02 schreef Siegfried het volgende:
Zijn er meer mensen die Geuzenpop 6/7 augustus in Enschede zouden willen fotograferen?
Wellicht kan ik nog wat extra leuks voor de fotografen regelen
zit in de mailboxquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als je wilt mogen die wel naar sport@fok.nl gestuurd worden :-)
Graag zelfs :-)
Wat mij betreft gooi je dat soort dingen ook op de FPquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als je wilt mogen die wel naar sport@fok.nl gestuurd worden :-)
Graag zelfs :-)
zijn de foto's wel aangekomen ? had geen bounce gehad (ookal was het 7mb aan mail)quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wat mij betreft gooi je dat soort dingen ook op de FP
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef angel008 het volgende:
[..]
zijn de foto's wel aangekomen ? had geen bounce gehad (ookal was het 7mb aan mail)
anders kan ik het nog wel eventjes opnieuw mailen.
maakt mij niet uit maar was niet zeker of het aangekomen wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Peterselieman zou er mee bezig zijn. Ik zal het navragen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Ynske het volgende:
hebben er mensen foto's van t noodweer van vanavond in Limburgdamn ben tig bomen voor en achter de auto op de weg tegengekomen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef Siegfried het volgende:
Leuk initiatief Juicy!
Ok, fotografen:
Hebben jullie foto's van het noodweer (of de ravage achteraf)? Dan mogen jullie die aanleveren zoals in de openingspost beschreven staat, en mailen naar fokfotograaf@fok.nl én frontpage@fok.nl
PMen naar Juicyhil is niet handig, omdat er dan maar 1 persoon bij kan.
Aww, shit. Dat was inderdaad nog wel leuk geweest...quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:26 schreef OA het volgende:
Zijn er nog fotografen die de Airbus A380 gaan fotograferen?
Dat ding landt tussen 09.30 en 10.00 op de Polderbaan. Dat is al bijna, ja
Er is een hoop mediagedoe omheen.. zou leuk zijn als we wat eigen foto's hebben.
Ik heb ze nog niet gezien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:54 schreef ries89 het volgende:
WK Rafting foto's van vanmiddag/vanavond zijn onderweg naar foksport!
Ah jij gaat ook naar de Zwarte Cross?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Siegfried het volgende:
Solar is een erg leuk festival en een goede optie. Maar fotografen die we daarheen sturen moeten wel het hele festival kunnen
Hij die zich komende 3 dagen weer in de wereld die Zwarte Cross heet gaat storten groet u.
Hmm dat is balen.. zondagmiddag vlieg ik naar Szigetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Siegfried het volgende:
Solar is een erg leuk festival en een goede optie. Maar fotografen die we daarheen sturen moeten wel het hele festival kunnen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:01 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Hmm dat is balen.. zondagmiddag vlieg ik naar Sziget
Ik zou graag naar huntenpop gaan. Ligt hier ongeveer naast de deur dus ook wel makkelijk bereikbaar.quote:
mystery land staat bij ons ook op de planning om aan te vragen. Ik weet alleen even niet of er al iemand voor "in de planning staat"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef angel008 het volgende:
hoe zit het met mysteryland hebben we hier al een lead over ?
* angel008 heeft wel een aanvraag formulier van ID&T moet voor de 28ste opgestuurd worden en voor freelancers moet er een media achterstaan om uberhoud kans te krijgen om door te gaan ik kan deze doorsturen naar een van de mensen hier die accreditatie voor fok regelen ?
tof! staat bij mij ook in de planning! sawadee?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:23 schreef ETA het volgende:
ik zie al die reisfotos specials op de frontpage, mooi manOver 10 weken ga ik richting Spitsbergen, IJsland en Groenland, daar kan vast wel een leuke reeks uit komen. Is er overigens interesse voor oudere reis fotoreeksen? Ik heb in de laatste jaren enkele in TRV gegooid.
GAP adventures, het kan zijn dat Sawadee als tussenpersoon tickets voor zelfde schip verkoopt. Afvaart is iig op 8 september van Longyearbyen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tof! staat bij mij ook in de planning! sawadee?
Siegfried zit toch op Zwarte Cross nu?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:23 schreef NJ het volgende:
Even voor alle FOK!Fotografen, jullie hebben nu een eigen overlegforum achter de schermen. Iedere user met de tag FOK!Fotograaf heeft nu toegang, aan de crew met die tag ga ik nu beginnen.
Mocht je géén tag hebben, maar toch vinden dat je toegang behoort te hebben, stuur dan even een PM naar Siegfried. Hij gaat over jullie rechtenwijzigingen.
Voor de crew die toegang zou moeten hebben, stuur mij even een PM als je vanavond nog niet in het forum kan.
http://forum.fok.nl/topic/1497351
Hoelaat en waar speelde hij?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:06 schreef guitarist het volgende:
Iemand toevallig gisteren foto's van Tommy Ebben op de Zwarte Cross gemaakt?
Bedankt he?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:08 schreef NJ het volgende:
Dan heeft ie een paar PM's wanneer hij terug komt.
We zoeken een fotograaf voor 25 juli en een fotograaf (mag ook dezelfde zijn) voor 26 juli.quote:Regisseur Jon Chu en hoofdrolspelers Rick Malambri en Sharni Vinson komen 25 juli a.s. naar Amsterdam ter promotie van de bioscoopfilm Step Up 3D. Maandagavond 26 juli zijn regisseur en cast te gast bij de première van de film in Pathé Arena in Amsterdam. Step Up 3D draait vanaf 5 augustus in de bioscoop.
Jon Chu regisseerde ook Step Up 2: The Streets en is bekend van Legion of Extraordinary Dancers. Sharni Vinson is vooral bekend van de TV serie Home & Away. Rick Malambri acteerde eerder in Surrogates.
Zondagavond 25 juli vindt er ook een Step Up 3D Dance Event plaats van 20.00 – 01.00 uur in Hotel Arena in Amsterdam. Die avond beslist de jury bestaande uit Jon Chu, Rick Malambri, Sharni Vinson en Bobby Boermans (regisseur Beyond The Pretty Door en diverse videoclips ) welke van de zes danscrews de beste is in de finale van de STEP UP 3D dance contest. De winnaar wint een plek in het WK Streetdance in Engeland. SLAM!FM DJ Menno de Boer en Funkypuppies presents Roy Davids en Benjamin Brown verzorgen de muziek.
working on itquote:Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ja ik wil!
Kan voor beide avonden, Pathé Arena is bij me voor de deur.
Die mogelijkheid gaven ze wel. Zal eens informeren ook zodra ik reactie heb op m'n eerste vragen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
Is het misschien ook mogelijk een interview te regelen?
Ik ben vrijdag iig aanwezig in Nijmegen, kan eventueel wel wat foto's regelen, mits interessequote:
graag gedaanquote:Op maandag 19 juli 2010 00:39 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Bedankt he?
Morgen weer een dag mensen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:45 schreef taxibabe het volgende:
@crew
Kan er iemand bevestigen dat mijn mailtjes met foto's van de ZC zijn ontvangen?
Hi Pink Floyd,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
hi taxibabe,
Ik heb je foto's van vrijdag in een sneak gezet op zaterdag (die zaten in de frontpage-mailing), maar heb geen sneak van zaterdag en zondag gezien. Had je die ook naar de FP gestuurd? of ergens anders naartoe?
Begrijpelijk, ik las het idd dat ze het nogal veel vonden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ah ok, ik zie ze nu binnen inderdaadik zit op mn werk trouwens en kan helaas niet gaan editten hier. En daarnaast is het waarschijnlijk nu ook een goed idee om gewoon de grote fotoreportage zsm online te zetten
. Anders is het nogal dubbelop en worden de users helemaal doodgegooid met ZC nieuws, daar begonnen een aantal zaterdag al over te klagen :S
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik las het idd dat ze het nogal veel vonden.
Vanmiddag moet ik werken, dus vanavond ga ik zondag bewerken. En dan ben ik klaar. De foto's van vrijdag en zaterdag heb ik trouwens ook niet naar de FP gestuurd omdat er nog een review bijkomt, dus daarom stuur ik de foto's allleen naar fokfotografen.
Maar als je het handig vind dat ik ze ook naar de FP stuur moet je ff een gil geven, dan stuur ik het door.
Dat dit weekend de halve crew op pad was, dat wist ik, die waren ook op de ZC.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
FOK!-fotografen is prima! Afgelopen weekend was de halve fok-fotograafcrew op pad en kon dus niet reageren op je bijdrage. Ik dacht dat ik ook in die mailing stond, maar dat ga ik dan meteen maar even aanvragen voor noodgevallen
Succes met de laatste bewerkingen en hopelijk heb je een leuke tijd gehad!
Voor de volledigheid vermeld ik nog even dat ik er ook graag naar toe gaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef Calime het volgende:
Hebben jullie al mensen voor Huntenpop? http://www.huntenpop.nl/
Ik zou hier graag gaan fotograferen
is daar interesse in? dan weet ik of ik zaterdag richting hier (inet) moet komenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag iig aanwezig in Nijmegen, kan eventueel wel wat foto's regelen, mits interesse
@siegfried, had je al wat info over dat lijstje van eerder?
okquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:22 schreef Siegfried het volgende:
Interesse is er áltijd Ynske
Overige vragen en PM's kom ik zsm op terug. Ik ben momenteel nogal druk met het bewerken van mij Zwarte Cross foto's. Ik heb alles gezien en gelezen, en kom er dus op terug
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:48 schreef Juicyhil het volgende:
fraubitch, had je m`n post over Sziget nog gelezen?
En beterschap natuurlijk!![]()
Ik ben zaterdag nog wel op het blagenparadijs geweest, toen Jovink voor de kindertjes optraden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef x-tremed het volgende:
en waar was fraubitch op zondag? Ik dacht dat we foto's gingen maken en bier drinken op de kinderweide
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:27 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ben je wel op tijd terug voor Lowlands evt. daar loopt ook een accreditatie voor je heh
dan heb je toch ook vast wel de fotostudio tegenover het podium gezien, waar kinderen met chromakey op de foto konjden op een motor?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag nog wel op het blagenparadijs geweest, toen Jovink voor de kindertjes optraden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik direct dezelfde dag vanuit Hongarije naar Lowlands gegaan
Nope, Sziget van 11 tot 16 augustus. Lowlands begint de 20e. Genoeg tijd dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dit jaar ook zou was, maar niet dus
Staat me wel iets van bij, maar ik heb er niet zo op gelet, Jovink was al bijna afgelopen en daarna moest ik snel door naar Moss om daarna snel naar K's Choice te gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef x-tremed het volgende:
[..]
dan heb je toch ook vast wel de fotostudio tegenover het podium gezien, waar kinderen met chromakey op de foto konjden op een motor?
moonmovies was eerderquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef Isdatzo het volgende:
Moeten jullie nog foto's van de brand in Valkenswaard?
If so:
http://files.isthatso.nl/Public/brand1.jpg
http://files.isthatso.nl/Public/brand2.jpg
http://files.isthatso.nl/Public/brand3.jpg
http://files.isthatso.nl/Public/brand4.jpg
Check je mail even. Je foto-afmetingen kloppen niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:35 schreef taxibabe het volgende:
Was eigenlijk benieuwd hoe het ervoor staat met de special van de Zwarte Cross.![]()
(Fraubitch, ik weet dat je ziek was/bent , maar was toch een beetje nieuwsgierig)
Het is onderweg met de goede afmetingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Check je mail even. Je foto-afmetingen kloppen niet.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:22 schreef Siegfried het volgende:
Overige vragen en PM's kom ik zsm op terug. Ik ben momenteel nogal druk met het bewerken van mij Zwarte Cross foto's. Ik heb alles gezien en gelezen, en kom er dus op terug
quote:
Geilllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef Siegfried het volgende:
Monster Magnet, 9 augustus, Melkweg - Amsterdam
Welke ervaren concertfotograaf wil en kan?
(Bij geen interesse ga ik lekker zelf)
Jij wilt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geilllllllllllllllllllllllllllllllllll
Top, thanks! Volgens mij zou het zo nu moeten kloppen. Maar nu kom ik niet op de FTP om de foto's te uploadenquote:
jammer, dat was vandaag...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Ynske het volgende:
@siegfried, had je al contact gehad met de ZLSM over dat NK Treintrekken?
Het spijt me Ynske, het is hier echt abnormaal druk waardoor ik er geen tijd voor heb gehad.quote:
ik kom daar even op terug.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het spijt me Ynske, het is hier echt abnormaal druk waardoor ik er geen tijd voor heb gehad.
Kun je me die andere dingen die je had even PMen, met de data erbij?
Ik ben er zo vandoor, en het wachtwoord van de FTP is veranderd (nieuwe heb ik nog niet gehad), dus ik kan het zo niet oppakken. Maar stuur het ook naar de FP en sport, dan zal ik hen er alvast even op attenderenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kom daar even op terug.
dr loopt hier nu een batch met de foto's van gister bij de inkomst van de Vierdaagse
okquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben er zo vandoor, en het wachtwoord van de FTP is veranderd (nieuwe heb ik nog niet gehad), dus ik kan het zo niet oppakken. Maar stuur het ook naar de FP en sport, dan zal ik hen er alvast even op attenderen
sport @quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok
wat is t meeladres van sport? of is frontpage @ fok nl ook toegankelijk voor sport?
Mja, maar als het er niet extreem veel zijn is het wellicht nog wel te doen om ze in DPS te uploaden? Voor de Zwarte Cross is dat in elk geval geen optiequote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als het foto's zijndan kan ik je alvast blij makenIk beschik ook niet over het wachtwoord
45 stuksquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:46 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mja, maar als het er niet extreem veel zijn is het wellicht nog wel te doen om ze in DPS te uploaden? Voor de Zwarte Cross is dat in elk geval geen optie
Die 1 voor 1 uploaden in DPS is geen doen, sorryquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die 1 voor 1 uploaden in DPS is geen doen, sorry![]()
Maar misschien dat iemand van de FP het nieuwe wachtwoord al heeft
Ik heb 17 foto's geupload. Het is beter dan niets natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die 1 voor 1 uploaden in DPS is geen doen, sorry![]()
Maar misschien dat iemand van de FP het nieuwe wachtwoord al heeft
kun je mij usernames pmen?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:52 schreef freud het volgende:
Er zijn in het Loveparade topic een paar ooggetuigen en er zijn fok user pics gepost. Iets voor de FP om mee te doen, wellicht een soort ooggetuigen/sfeerimpressie interview oid?
Was leuk jaquote:Op maandag 26 juli 2010 09:17 schreef angel008 het volgende:
vorig jaar bavaria cityrace gedaan als bezoeker misschien mogelijkheid om deze keer als pers daar te staan ?
kan nooit zo erg geweest zijn als bezoeker langs de kant heb meer handen gefotografeerd dan auto'squote:Op maandag 26 juli 2010 09:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Was leuk jaAlleen wel ellebogenwerk tussen alle pers hoor...
We zullen even inventariseren wie er allemaal wil en daaruit een keuze maken. Dus bij dezen even een oproep. Wie wil naar BCR 2010 met een accreditatie?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:17 schreef angel008 het volgende:
vorig jaar bavaria cityrace gedaan als bezoeker misschien mogelijkheid om deze keer als pers daar te staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |