tof ben zeer benieuwdquote:Op zondag 4 juli 2010 23:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Terug van de Tour. Ik ga zodadelijk eens de oogst bekijken. Het zal meer een sfeerreportage worden.
Ik ga er even naar kijken:)quote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef whaley het volgende:
fotoreportage Rotterdam (!) - Brussel deel II met foto's van Ultra_Ivo staat online, alleen heet ik Marco van den Hout en zit er in deel 2 een foto van mij tussen die al in deel 1 zat
Het was weer leuk om de wielrenners voorbij te zien flitsen, en wat een volk stond er in Antwerpen. Ik ben expres een stukje verder gaan staan dan waar het meeste volk was (aan de Schelde) en heb helaas de reclamecaravaan gemist. Het is wel erg opletten hoor zo'n etappe, je krijgt maar een kans en heb dan ook van het peloton maar wat in het wilde weg foto's gemaakt en niet specifieke renners gezocht. Die gele motor met informatiebord was ook mazzel, die stopte vlakbij om de tekst bij te werken.
En aangepast :-)quote:
Het is inderdaad een kwestie van goed je plek kiezen en geluk hebben. Vandaag heb ik op 2 plekken kunnen staan, bij de Wanne en even achter Coo. De koersfoto's zijn zo te zien veel beter gelukt, de reclamekaravaanfoto's minder (regenbui). Ik ga vanavond nog aan de slag met de foto's.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef whaley het volgende:
fotoreportage Rotterdam (!) - Brussel deel II met foto's van Ultra_Ivo staat online, alleen heet ik Marco van den Hout en zit er in deel 2 een foto van mij tussen die al in deel 1 zat
Het was weer leuk om de wielrenners voorbij te zien flitsen, en wat een volk stond er in Antwerpen. Ik ben expres een stukje verder gaan staan dan waar het meeste volk was (aan de Schelde) en heb helaas de reclamecaravaan gemist. Het is wel erg opletten hoor zo'n etappe, je krijgt maar een kans en heb dan ook van het peloton maar wat in het wilde weg foto's gemaakt en niet specifieke renners gezocht. Die gele motor met informatiebord was ook mazzel, die stopte vlakbij om de tekst bij te werken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Puala het volgende:
Foto's + tekst van BS zijn op de mail gegooid net.
Ik had het gezien, maar nog geen tijd voor gehad. Pak ze morgen opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:01 schreef einschtein het volgende:
Trouwens, Sieg. Mail met lijstje zit in je mailbox, foto's hernoemd.
Stuur ze zodra je dat hebt gedaan maar doorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Terug van de 3e dag Tour fotograferen. De oogst is beter dan gisteren en eergisteren. Maar uitzoeken/bewerken lukt niet meer vanavond, moet morgenvroeg (5u30) werken.
Dat zal morgenmiddag of morgenavond worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Stuur ze zodra je dat hebt gedaan maar door
Geen ideequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:19 schreef Juicyhil het volgende:
Was het een uurtje later, had ik het gered. Want ze zitten volgens mij in Zuidoost, toch?
Nee nog niet. Het momenteel ook even heel druk, maar ik probeer het nog mee te pakkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Ynske het volgende:
@siegfried, had je al contact gehad met de ZLSM over dat NK Treintrekken?
is niet ergquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee nog niet. Het momenteel ook even heel druk, maar ik probeer het nog mee te pakken
Hier staan alle opties nog open om met FreakJobje de aankomst + huldiging mee proberen te pakkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:35 schreef Rowinvd het volgende:
Zijn er al fotografen die dinsdag naar Amsterdam gaan voor de huldiging?![]()
Ik ben wel van plan om dan naar Amsterdam te gaan*, en als dat met accreditatie namens FOK! geregeld kan worden zou dat helemaal top zijn![]()
* = mits persaccreditatie is toegekend
En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
persaccreditaties van de KNVB verlopen via de NSP.
Die kans is best aanwezig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?
quote:
ik leen een Olympus P2 met 17mm voor lowlands, dus zal iig sfeer fototjes gaan schieten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er had net eentje afgezegd, dus 292.
Inderdaad, kans wordt dan erg klein.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
Je moet je accrediteren met perskaartnummer en je perskaart meenemen.. Dus denk niet dat je kans maaktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:23 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Heb vandaag nog even een lijntje uitgegooid via iemand die daarin wat hogerop staat, misschien dat ik toch wat voor elkaar kan krijgen![]()
Geen idee, daar is Frau eigenlijk altijd mee in contact geweest. Frau?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:22 schreef taxibabe het volgende:
Hee...Is er al wat bekend over de Zwarte Cross? Aangezien dit al volgend weekend is.
Misschien leuk om TRV erbij betrekken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:15 schreef Siegfried het volgende:
Gaan de FOK!fotografen nog op vakantie?
Ik voel wel wat voor een grote vakantie-special, zoals:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ortage-new-york.html
Komma voor 'en' weg en wil ipv wiltquote:en wilt ons graag deze wereldstad door zijn ogen laten zien.
Ben al geweest, Rusland (voor de veranderingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:15 schreef Siegfried het volgende:
Gaan de FOK!fotografen nog op vakantie?
Ik voel wel wat voor een grote vakantie-special, zoals:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ortage-new-york.html
Als je mooie foto's hebt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ben al geweest, Rusland (voor de verandering).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |