En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
persaccreditaties van de KNVB verlopen via de NSP.
Die kans is best aanwezig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?
quote:
ik leen een Olympus P2 met 17mm voor lowlands, dus zal iig sfeer fototjes gaan schieten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er had net eentje afgezegd, dus 292.
Inderdaad, kans wordt dan erg klein.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
Je moet je accrediteren met perskaartnummer en je perskaart meenemen.. Dus denk niet dat je kans maaktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:23 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Heb vandaag nog even een lijntje uitgegooid via iemand die daarin wat hogerop staat, misschien dat ik toch wat voor elkaar kan krijgen![]()
Geen idee, daar is Frau eigenlijk altijd mee in contact geweest. Frau?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:22 schreef taxibabe het volgende:
Hee...Is er al wat bekend over de Zwarte Cross? Aangezien dit al volgend weekend is.
Misschien leuk om TRV erbij betrekken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:15 schreef Siegfried het volgende:
Gaan de FOK!fotografen nog op vakantie?
Ik voel wel wat voor een grote vakantie-special, zoals:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ortage-new-york.html
Komma voor 'en' weg en wil ipv wiltquote:en wilt ons graag deze wereldstad door zijn ogen laten zien.
Ben al geweest, Rusland (voor de veranderingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:15 schreef Siegfried het volgende:
Gaan de FOK!fotografen nog op vakantie?
Ik voel wel wat voor een grote vakantie-special, zoals:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ortage-new-york.html
Als je mooie foto's hebt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ben al geweest, Rusland (voor de verandering).
Ben Moskou op een zomeravond nog aan het bewerken. Dit keer was ik er vooral voor een wielerrit, de WItte Nachten 1200. http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/wittenachten1200quote:
Als je de wielren-platen er nou uitlaat?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ben Moskou op een zomeravond nog aan het bewerken. Dit keer was ik er vooral voor een wielerrit, de WItte Nachten 1200. http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/wittenachten1200
Uit een wieler reportage? :quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Als je de wielren-platen er nou uitlaat?
Waarom zou het niet op de FP kunnen? Het past er wmb prima tussen. Ti's vakantie, dus vakantiefoto's zijn actueel. Een showcase in FOT kan ook, maar daar trekt het volgens mij een beperkter publiek.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:23 schreef Omniej het volgende:
Toffe foto's die van NYC, al begrijp ik niet helemaal wat het op de FP doet... Lijkt me sowieso dat dit soort 'vakantiereportages' interessant zijn als showcase in FOT?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:12 schreef Netsplitter het volgende:
Showcase van Vietnam komt er aan van moi.![]()
En een publiek dat er anders mee omgaat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Waarom zou het niet op de FP kunnen? Het past er wmb prima tussen. Ti's vakantie, dus vakantiefoto's zijn actueel. Een showcase in FOT kan ook, maar daar trekt het volgens mij een beperkter publiek.
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En een publiek dat er anders mee omgaat.
Zoiets is mijn plan ook. Alleen de precieze vorm ben ik nog even over aan het nadenkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:41 schreef Peter het volgende:
Maak er een serie van: "FOK!kers op vakantie: New York"
Daar ben ik nog niet over uit, dat hangt denk ik van het exacte onderwerp af.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:41 schreef Siegfried het volgende:
[..]
maar bedoel je dat als een voor- of nadeel?
Dat is wat mij betreft volledig aan de fotograaf. De een gaat voor portretten, de ander voor architectuur, weer een ander voor natuur en de laatste voor het vrouwelijk schoon op het strand. Het is wmb allemaal even welkom.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit, dat hangt denk ik van het exacte onderwerp af.
als in is het fok-politiek correct en zijn er dames op te zien
Dat zal ik spoedig even doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:08 schreef Puala het volgende:
Siegfried, heb jij de showcase linkjes ook naar BS gestuurd? Want wat mij betreft mogen ze daar 5 foto's uit kiezen die ze aangeleverd willen zien. Je mag evt. ook mijn contactgegevens aanleveren bij ze. Heb met haar gesproken en ze had ontzettend veel interesse in mijn foto's
Fuck de politiek, kom maar op met die dames!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit, dat hangt denk ik van het exacte onderwerp af.
als in is het fok-politiek correct en zijn er dames op te zien
Waar/wanneer/ben jij er ook?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef fraubitch het volgende:
ik zoek nog een fotograaf (ovb) voor de zwarte cross.
Wie wil!?
IK!!!!!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef fraubitch het volgende:
ik zoek nog een fotograaf (ovb) voor de zwarte cross.
Wie wil!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |