Nee nog niet. Het momenteel ook even heel druk, maar ik probeer het nog mee te pakkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Ynske het volgende:
@siegfried, had je al contact gehad met de ZLSM over dat NK Treintrekken?
is niet ergquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee nog niet. Het momenteel ook even heel druk, maar ik probeer het nog mee te pakken
Hier staan alle opties nog open om met FreakJobje de aankomst + huldiging mee proberen te pakkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:35 schreef Rowinvd het volgende:
Zijn er al fotografen die dinsdag naar Amsterdam gaan voor de huldiging?![]()
Ik ben wel van plan om dan naar Amsterdam te gaan*, en als dat met accreditatie namens FOK! geregeld kan worden zou dat helemaal top zijn![]()
* = mits persaccreditatie is toegekend
En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
persaccreditaties van de KNVB verlopen via de NSP.
Die kans is best aanwezig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
En dat betekent dat wij (= fotografen die niet als sport persfotografen bekend staan) geen kans maken?
quote:
ik leen een Olympus P2 met 17mm voor lowlands, dus zal iig sfeer fototjes gaan schieten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er had net eentje afgezegd, dus 292.
Inderdaad, kans wordt dan erg klein.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:34 schreef whaley het volgende:
[..]
Je moet je accrediteren met perskaartnummer en je perskaart meenemen.. Dus denk niet dat je kans maaktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:23 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Heb vandaag nog even een lijntje uitgegooid via iemand die daarin wat hogerop staat, misschien dat ik toch wat voor elkaar kan krijgen![]()
Geen idee, daar is Frau eigenlijk altijd mee in contact geweest. Frau?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:22 schreef taxibabe het volgende:
Hee...Is er al wat bekend over de Zwarte Cross? Aangezien dit al volgend weekend is.
Misschien leuk om TRV erbij betrekken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:15 schreef Siegfried het volgende:
Gaan de FOK!fotografen nog op vakantie?
Ik voel wel wat voor een grote vakantie-special, zoals:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ortage-new-york.html
Komma voor 'en' weg en wil ipv wiltquote:en wilt ons graag deze wereldstad door zijn ogen laten zien.
Ben al geweest, Rusland (voor de veranderingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:15 schreef Siegfried het volgende:
Gaan de FOK!fotografen nog op vakantie?
Ik voel wel wat voor een grote vakantie-special, zoals:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ortage-new-york.html
Als je mooie foto's hebt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ben al geweest, Rusland (voor de verandering).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |