quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:48 schreef Juicyhil het volgende:
fraubitch, had je m`n post over Sziget nog gelezen?
En beterschap natuurlijk!![]()
Ik ben zaterdag nog wel op het blagenparadijs geweest, toen Jovink voor de kindertjes optraden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef x-tremed het volgende:
en waar was fraubitch op zondag? Ik dacht dat we foto's gingen maken en bier drinken op de kinderweide
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:27 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ben je wel op tijd terug voor Lowlands evt. daar loopt ook een accreditatie voor je heh
dan heb je toch ook vast wel de fotostudio tegenover het podium gezien, waar kinderen met chromakey op de foto konjden op een motor?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag nog wel op het blagenparadijs geweest, toen Jovink voor de kindertjes optraden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik direct dezelfde dag vanuit Hongarije naar Lowlands gegaan
Nope, Sziget van 11 tot 16 augustus. Lowlands begint de 20e. Genoeg tijd dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dit jaar ook zou was, maar niet dus
Staat me wel iets van bij, maar ik heb er niet zo op gelet, Jovink was al bijna afgelopen en daarna moest ik snel door naar Moss om daarna snel naar K's Choice te gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef x-tremed het volgende:
[..]
dan heb je toch ook vast wel de fotostudio tegenover het podium gezien, waar kinderen met chromakey op de foto konjden op een motor?
moonmovies was eerderquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef Isdatzo het volgende:
Moeten jullie nog foto's van de brand in Valkenswaard?
If so:
http://files.isthatso.nl/Public/brand1.jpg
http://files.isthatso.nl/Public/brand2.jpg
http://files.isthatso.nl/Public/brand3.jpg
http://files.isthatso.nl/Public/brand4.jpg
Check je mail even. Je foto-afmetingen kloppen niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:35 schreef taxibabe het volgende:
Was eigenlijk benieuwd hoe het ervoor staat met de special van de Zwarte Cross.![]()
(Fraubitch, ik weet dat je ziek was/bent , maar was toch een beetje nieuwsgierig)
Het is onderweg met de goede afmetingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Check je mail even. Je foto-afmetingen kloppen niet.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:22 schreef Siegfried het volgende:
Overige vragen en PM's kom ik zsm op terug. Ik ben momenteel nogal druk met het bewerken van mij Zwarte Cross foto's. Ik heb alles gezien en gelezen, en kom er dus op terug
quote:
Geilllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef Siegfried het volgende:
Monster Magnet, 9 augustus, Melkweg - Amsterdam
Welke ervaren concertfotograaf wil en kan?
(Bij geen interesse ga ik lekker zelf)
Jij wilt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geilllllllllllllllllllllllllllllllllll
Top, thanks! Volgens mij zou het zo nu moeten kloppen. Maar nu kom ik niet op de FTP om de foto's te uploadenquote:
jammer, dat was vandaag...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Ynske het volgende:
@siegfried, had je al contact gehad met de ZLSM over dat NK Treintrekken?
Het spijt me Ynske, het is hier echt abnormaal druk waardoor ik er geen tijd voor heb gehad.quote:
ik kom daar even op terug.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het spijt me Ynske, het is hier echt abnormaal druk waardoor ik er geen tijd voor heb gehad.
Kun je me die andere dingen die je had even PMen, met de data erbij?
Ik ben er zo vandoor, en het wachtwoord van de FTP is veranderd (nieuwe heb ik nog niet gehad), dus ik kan het zo niet oppakken. Maar stuur het ook naar de FP en sport, dan zal ik hen er alvast even op attenderenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kom daar even op terug.
dr loopt hier nu een batch met de foto's van gister bij de inkomst van de Vierdaagse
okquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben er zo vandoor, en het wachtwoord van de FTP is veranderd (nieuwe heb ik nog niet gehad), dus ik kan het zo niet oppakken. Maar stuur het ook naar de FP en sport, dan zal ik hen er alvast even op attenderen
sport @quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok
wat is t meeladres van sport? of is frontpage @ fok nl ook toegankelijk voor sport?
Mja, maar als het er niet extreem veel zijn is het wellicht nog wel te doen om ze in DPS te uploaden? Voor de Zwarte Cross is dat in elk geval geen optiequote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als het foto's zijndan kan ik je alvast blij makenIk beschik ook niet over het wachtwoord
45 stuksquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:46 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mja, maar als het er niet extreem veel zijn is het wellicht nog wel te doen om ze in DPS te uploaden? Voor de Zwarte Cross is dat in elk geval geen optie
Die 1 voor 1 uploaden in DPS is geen doen, sorryquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die 1 voor 1 uploaden in DPS is geen doen, sorry![]()
Maar misschien dat iemand van de FP het nieuwe wachtwoord al heeft
Ik heb 17 foto's geupload. Het is beter dan niets natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die 1 voor 1 uploaden in DPS is geen doen, sorry![]()
Maar misschien dat iemand van de FP het nieuwe wachtwoord al heeft
kun je mij usernames pmen?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:52 schreef freud het volgende:
Er zijn in het Loveparade topic een paar ooggetuigen en er zijn fok user pics gepost. Iets voor de FP om mee te doen, wellicht een soort ooggetuigen/sfeerimpressie interview oid?
Was leuk jaquote:Op maandag 26 juli 2010 09:17 schreef angel008 het volgende:
vorig jaar bavaria cityrace gedaan als bezoeker misschien mogelijkheid om deze keer als pers daar te staan ?
kan nooit zo erg geweest zijn als bezoeker langs de kant heb meer handen gefotografeerd dan auto'squote:Op maandag 26 juli 2010 09:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Was leuk jaAlleen wel ellebogenwerk tussen alle pers hoor...
We zullen even inventariseren wie er allemaal wil en daaruit een keuze maken. Dus bij dezen even een oproep. Wie wil naar BCR 2010 met een accreditatie?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:17 schreef angel008 het volgende:
vorig jaar bavaria cityrace gedaan als bezoeker misschien mogelijkheid om deze keer als pers daar te staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |