Ook waar, maar er zijn meer mensen die mee lezen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Daar hoef je bij Puala niet bang voor te zijn hoor. Die weet hoe het werkt
Das waarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ook waar, maar er zijn meer mensen die mee lezen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die maak ik dan wel
Ik ben er ook![]()
Niet voor FOK! though
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ook waar, maar er zijn meer mensen die mee lezen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef taxibabe het volgende:
Gaat Fok! trouwens nog wat met Geuzenpop doen 6 en 7 augustus? Zoja, dan ik me daarvoor ook aanbevolen!
http://www.geuzenpop.nl/
Niet aan bier?! Oh nee.. Durumquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
met jou doe ik niet aan bier!![]()
met jou doe ik aan knuffelen
Jep, met mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je vorig jaar ook gedaan he? toch?
Nee toen heb ik Huntenpop gedaan met Siegfried. Geuzenpop was dezelfde dagen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je vorig jaar ook gedaan he? toch?
Cool!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:59 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Geuzenpop, ook leuk. Heb ik al lijntjes mee lopen, dus zouden we kunnen doen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef taxibabe het volgende:
Huntenpop is trouwens op 13 en 14 augustus: http://www.huntenpop.nl/
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:02 schreef Siegfried het volgende:
Zijn er meer mensen die Geuzenpop 6/7 augustus in Enschede zouden willen fotograferen?
Wellicht kan ik nog wat extra leuks voor de fotografen regelen
Is denk ik wel weer leuk voor Fok! Heb je toch 3 flinke festivals in deze regio te pakken. Wat mij wel opvalt is dat er een aantal artiesten op alle3 de festivals staan.quote:
Huh, ze staan waar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat er.
Mocht je nog andere foto's willen zien, kijk dan ff op m'n site.
Sowieso maar doen, kan ongetwijfeld wel iemand.quote:
Zou ik wel cool vindenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:02 schreef Siegfried het volgende:
Zijn er meer mensen die Geuzenpop 6/7 augustus in Enschede zouden willen fotograferen?
Wellicht kan ik nog wat extra leuks voor de fotografen regelen
zit in de mailboxquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als je wilt mogen die wel naar sport@fok.nl gestuurd worden :-)
Graag zelfs :-)
Wat mij betreft gooi je dat soort dingen ook op de FPquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als je wilt mogen die wel naar sport@fok.nl gestuurd worden :-)
Graag zelfs :-)
zijn de foto's wel aangekomen ? had geen bounce gehad (ookal was het 7mb aan mail)quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wat mij betreft gooi je dat soort dingen ook op de FP
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef angel008 het volgende:
[..]
zijn de foto's wel aangekomen ? had geen bounce gehad (ookal was het 7mb aan mail)
anders kan ik het nog wel eventjes opnieuw mailen.
maakt mij niet uit maar was niet zeker of het aangekomen wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Peterselieman zou er mee bezig zijn. Ik zal het navragen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Ynske het volgende:
hebben er mensen foto's van t noodweer van vanavond in Limburgdamn ben tig bomen voor en achter de auto op de weg tegengekomen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef Siegfried het volgende:
Leuk initiatief Juicy!
Ok, fotografen:
Hebben jullie foto's van het noodweer (of de ravage achteraf)? Dan mogen jullie die aanleveren zoals in de openingspost beschreven staat, en mailen naar fokfotograaf@fok.nl én frontpage@fok.nl
PMen naar Juicyhil is niet handig, omdat er dan maar 1 persoon bij kan.
Aww, shit. Dat was inderdaad nog wel leuk geweest...quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:26 schreef OA het volgende:
Zijn er nog fotografen die de Airbus A380 gaan fotograferen?
Dat ding landt tussen 09.30 en 10.00 op de Polderbaan. Dat is al bijna, ja
Er is een hoop mediagedoe omheen.. zou leuk zijn als we wat eigen foto's hebben.
Ik heb ze nog niet gezien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:54 schreef ries89 het volgende:
WK Rafting foto's van vanmiddag/vanavond zijn onderweg naar foksport!
Ah jij gaat ook naar de Zwarte Cross?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Siegfried het volgende:
Solar is een erg leuk festival en een goede optie. Maar fotografen die we daarheen sturen moeten wel het hele festival kunnen
Hij die zich komende 3 dagen weer in de wereld die Zwarte Cross heet gaat storten groet u.
Hmm dat is balen.. zondagmiddag vlieg ik naar Szigetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Siegfried het volgende:
Solar is een erg leuk festival en een goede optie. Maar fotografen die we daarheen sturen moeten wel het hele festival kunnen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:01 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Hmm dat is balen.. zondagmiddag vlieg ik naar Sziget
Ik zou graag naar huntenpop gaan. Ligt hier ongeveer naast de deur dus ook wel makkelijk bereikbaar.quote:
mystery land staat bij ons ook op de planning om aan te vragen. Ik weet alleen even niet of er al iemand voor "in de planning staat"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef angel008 het volgende:
hoe zit het met mysteryland hebben we hier al een lead over ?
* angel008 heeft wel een aanvraag formulier van ID&T moet voor de 28ste opgestuurd worden en voor freelancers moet er een media achterstaan om uberhoud kans te krijgen om door te gaan ik kan deze doorsturen naar een van de mensen hier die accreditatie voor fok regelen ?
tof! staat bij mij ook in de planning! sawadee?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:23 schreef ETA het volgende:
ik zie al die reisfotos specials op de frontpage, mooi manOver 10 weken ga ik richting Spitsbergen, IJsland en Groenland, daar kan vast wel een leuke reeks uit komen. Is er overigens interesse voor oudere reis fotoreeksen? Ik heb in de laatste jaren enkele in TRV gegooid.
GAP adventures, het kan zijn dat Sawadee als tussenpersoon tickets voor zelfde schip verkoopt. Afvaart is iig op 8 september van Longyearbyen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tof! staat bij mij ook in de planning! sawadee?
Siegfried zit toch op Zwarte Cross nu?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:23 schreef NJ het volgende:
Even voor alle FOK!Fotografen, jullie hebben nu een eigen overlegforum achter de schermen. Iedere user met de tag FOK!Fotograaf heeft nu toegang, aan de crew met die tag ga ik nu beginnen.
Mocht je géén tag hebben, maar toch vinden dat je toegang behoort te hebben, stuur dan even een PM naar Siegfried. Hij gaat over jullie rechtenwijzigingen.
Voor de crew die toegang zou moeten hebben, stuur mij even een PM als je vanavond nog niet in het forum kan.
http://forum.fok.nl/topic/1497351
Hoelaat en waar speelde hij?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:06 schreef guitarist het volgende:
Iemand toevallig gisteren foto's van Tommy Ebben op de Zwarte Cross gemaakt?
Bedankt he?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:08 schreef NJ het volgende:
Dan heeft ie een paar PM's wanneer hij terug komt.
We zoeken een fotograaf voor 25 juli en een fotograaf (mag ook dezelfde zijn) voor 26 juli.quote:Regisseur Jon Chu en hoofdrolspelers Rick Malambri en Sharni Vinson komen 25 juli a.s. naar Amsterdam ter promotie van de bioscoopfilm Step Up 3D. Maandagavond 26 juli zijn regisseur en cast te gast bij de première van de film in Pathé Arena in Amsterdam. Step Up 3D draait vanaf 5 augustus in de bioscoop.
Jon Chu regisseerde ook Step Up 2: The Streets en is bekend van Legion of Extraordinary Dancers. Sharni Vinson is vooral bekend van de TV serie Home & Away. Rick Malambri acteerde eerder in Surrogates.
Zondagavond 25 juli vindt er ook een Step Up 3D Dance Event plaats van 20.00 – 01.00 uur in Hotel Arena in Amsterdam. Die avond beslist de jury bestaande uit Jon Chu, Rick Malambri, Sharni Vinson en Bobby Boermans (regisseur Beyond The Pretty Door en diverse videoclips ) welke van de zes danscrews de beste is in de finale van de STEP UP 3D dance contest. De winnaar wint een plek in het WK Streetdance in Engeland. SLAM!FM DJ Menno de Boer en Funkypuppies presents Roy Davids en Benjamin Brown verzorgen de muziek.
working on itquote:Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ja ik wil!
Kan voor beide avonden, Pathé Arena is bij me voor de deur.
Die mogelijkheid gaven ze wel. Zal eens informeren ook zodra ik reactie heb op m'n eerste vragen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
Is het misschien ook mogelijk een interview te regelen?
Ik ben vrijdag iig aanwezig in Nijmegen, kan eventueel wel wat foto's regelen, mits interessequote:
graag gedaanquote:Op maandag 19 juli 2010 00:39 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Bedankt he?
Morgen weer een dag mensen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:45 schreef taxibabe het volgende:
@crew
Kan er iemand bevestigen dat mijn mailtjes met foto's van de ZC zijn ontvangen?
Hi Pink Floyd,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
hi taxibabe,
Ik heb je foto's van vrijdag in een sneak gezet op zaterdag (die zaten in de frontpage-mailing), maar heb geen sneak van zaterdag en zondag gezien. Had je die ook naar de FP gestuurd? of ergens anders naartoe?
Begrijpelijk, ik las het idd dat ze het nogal veel vonden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ah ok, ik zie ze nu binnen inderdaadik zit op mn werk trouwens en kan helaas niet gaan editten hier. En daarnaast is het waarschijnlijk nu ook een goed idee om gewoon de grote fotoreportage zsm online te zetten
. Anders is het nogal dubbelop en worden de users helemaal doodgegooid met ZC nieuws, daar begonnen een aantal zaterdag al over te klagen :S
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik las het idd dat ze het nogal veel vonden.
Vanmiddag moet ik werken, dus vanavond ga ik zondag bewerken. En dan ben ik klaar. De foto's van vrijdag en zaterdag heb ik trouwens ook niet naar de FP gestuurd omdat er nog een review bijkomt, dus daarom stuur ik de foto's allleen naar fokfotografen.
Maar als je het handig vind dat ik ze ook naar de FP stuur moet je ff een gil geven, dan stuur ik het door.
Dat dit weekend de halve crew op pad was, dat wist ik, die waren ook op de ZC.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
FOK!-fotografen is prima! Afgelopen weekend was de halve fok-fotograafcrew op pad en kon dus niet reageren op je bijdrage. Ik dacht dat ik ook in die mailing stond, maar dat ga ik dan meteen maar even aanvragen voor noodgevallen
Succes met de laatste bewerkingen en hopelijk heb je een leuke tijd gehad!
Voor de volledigheid vermeld ik nog even dat ik er ook graag naar toe gaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef Calime het volgende:
Hebben jullie al mensen voor Huntenpop? http://www.huntenpop.nl/
Ik zou hier graag gaan fotograferen
is daar interesse in? dan weet ik of ik zaterdag richting hier (inet) moet komenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag iig aanwezig in Nijmegen, kan eventueel wel wat foto's regelen, mits interesse
@siegfried, had je al wat info over dat lijstje van eerder?
okquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:22 schreef Siegfried het volgende:
Interesse is er áltijd Ynske
Overige vragen en PM's kom ik zsm op terug. Ik ben momenteel nogal druk met het bewerken van mij Zwarte Cross foto's. Ik heb alles gezien en gelezen, en kom er dus op terug
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:48 schreef Juicyhil het volgende:
fraubitch, had je m`n post over Sziget nog gelezen?
En beterschap natuurlijk!![]()
Ik ben zaterdag nog wel op het blagenparadijs geweest, toen Jovink voor de kindertjes optraden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef x-tremed het volgende:
en waar was fraubitch op zondag? Ik dacht dat we foto's gingen maken en bier drinken op de kinderweide
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:27 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ben je wel op tijd terug voor Lowlands evt. daar loopt ook een accreditatie voor je heh
dan heb je toch ook vast wel de fotostudio tegenover het podium gezien, waar kinderen met chromakey op de foto konjden op een motor?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:09 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag nog wel op het blagenparadijs geweest, toen Jovink voor de kindertjes optraden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik direct dezelfde dag vanuit Hongarije naar Lowlands gegaan
Nope, Sziget van 11 tot 16 augustus. Lowlands begint de 20e. Genoeg tijd dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dit jaar ook zou was, maar niet dus
Staat me wel iets van bij, maar ik heb er niet zo op gelet, Jovink was al bijna afgelopen en daarna moest ik snel door naar Moss om daarna snel naar K's Choice te gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef x-tremed het volgende:
[..]
dan heb je toch ook vast wel de fotostudio tegenover het podium gezien, waar kinderen met chromakey op de foto konjden op een motor?
moonmovies was eerderquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:00 schreef Isdatzo het volgende:
Moeten jullie nog foto's van de brand in Valkenswaard?
If so:
http://files.isthatso.nl/Public/brand1.jpg
http://files.isthatso.nl/Public/brand2.jpg
http://files.isthatso.nl/Public/brand3.jpg
http://files.isthatso.nl/Public/brand4.jpg
Check je mail even. Je foto-afmetingen kloppen niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:35 schreef taxibabe het volgende:
Was eigenlijk benieuwd hoe het ervoor staat met de special van de Zwarte Cross.![]()
(Fraubitch, ik weet dat je ziek was/bent , maar was toch een beetje nieuwsgierig)
Het is onderweg met de goede afmetingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Check je mail even. Je foto-afmetingen kloppen niet.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:22 schreef Siegfried het volgende:
Overige vragen en PM's kom ik zsm op terug. Ik ben momenteel nogal druk met het bewerken van mij Zwarte Cross foto's. Ik heb alles gezien en gelezen, en kom er dus op terug
quote:
Geilllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef Siegfried het volgende:
Monster Magnet, 9 augustus, Melkweg - Amsterdam
Welke ervaren concertfotograaf wil en kan?
(Bij geen interesse ga ik lekker zelf)
Jij wilt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geilllllllllllllllllllllllllllllllllll
Top, thanks! Volgens mij zou het zo nu moeten kloppen. Maar nu kom ik niet op de FTP om de foto's te uploadenquote:
jammer, dat was vandaag...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Ynske het volgende:
@siegfried, had je al contact gehad met de ZLSM over dat NK Treintrekken?
Het spijt me Ynske, het is hier echt abnormaal druk waardoor ik er geen tijd voor heb gehad.quote:
ik kom daar even op terug.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het spijt me Ynske, het is hier echt abnormaal druk waardoor ik er geen tijd voor heb gehad.
Kun je me die andere dingen die je had even PMen, met de data erbij?
Ik ben er zo vandoor, en het wachtwoord van de FTP is veranderd (nieuwe heb ik nog niet gehad), dus ik kan het zo niet oppakken. Maar stuur het ook naar de FP en sport, dan zal ik hen er alvast even op attenderenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kom daar even op terug.
dr loopt hier nu een batch met de foto's van gister bij de inkomst van de Vierdaagse
okquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben er zo vandoor, en het wachtwoord van de FTP is veranderd (nieuwe heb ik nog niet gehad), dus ik kan het zo niet oppakken. Maar stuur het ook naar de FP en sport, dan zal ik hen er alvast even op attenderen
sport @quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok
wat is t meeladres van sport? of is frontpage @ fok nl ook toegankelijk voor sport?
Mja, maar als het er niet extreem veel zijn is het wellicht nog wel te doen om ze in DPS te uploaden? Voor de Zwarte Cross is dat in elk geval geen optiequote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als het foto's zijndan kan ik je alvast blij makenIk beschik ook niet over het wachtwoord
45 stuksquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:46 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mja, maar als het er niet extreem veel zijn is het wellicht nog wel te doen om ze in DPS te uploaden? Voor de Zwarte Cross is dat in elk geval geen optie
Die 1 voor 1 uploaden in DPS is geen doen, sorryquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die 1 voor 1 uploaden in DPS is geen doen, sorry![]()
Maar misschien dat iemand van de FP het nieuwe wachtwoord al heeft
Ik heb 17 foto's geupload. Het is beter dan niets natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die 1 voor 1 uploaden in DPS is geen doen, sorry![]()
Maar misschien dat iemand van de FP het nieuwe wachtwoord al heeft
kun je mij usernames pmen?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:52 schreef freud het volgende:
Er zijn in het Loveparade topic een paar ooggetuigen en er zijn fok user pics gepost. Iets voor de FP om mee te doen, wellicht een soort ooggetuigen/sfeerimpressie interview oid?
Was leuk jaquote:Op maandag 26 juli 2010 09:17 schreef angel008 het volgende:
vorig jaar bavaria cityrace gedaan als bezoeker misschien mogelijkheid om deze keer als pers daar te staan ?
kan nooit zo erg geweest zijn als bezoeker langs de kant heb meer handen gefotografeerd dan auto'squote:Op maandag 26 juli 2010 09:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Was leuk jaAlleen wel ellebogenwerk tussen alle pers hoor...
We zullen even inventariseren wie er allemaal wil en daaruit een keuze maken. Dus bij dezen even een oproep. Wie wil naar BCR 2010 met een accreditatie?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:17 schreef angel008 het volgende:
vorig jaar bavaria cityrace gedaan als bezoeker misschien mogelijkheid om deze keer als pers daar te staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |